• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:10

Detail zákazky Z202115772

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:10

Základné údaje

Z202115772

OF-239005

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5856648

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dataprojektory

projektor

  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka dataprojektorov
Funkcia
dodávka dataprojektorov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prenosný LED dataprojektor: Zobrazovacia technológia LCD s LED zdrojom svetla, Svietivosť minimálne 200 ANSI lm, Životnosť svetelného zdroja minimálne 20.000 h, Rozlíšenie 1920x1080 px alebo vyššie, Pomer strán 16:9, Kontrast 3.000:1, Projekčná vzdialenosť od 0,8m do 2m, Odporúčaná uhlopriečka obrazu až 250cm, 2xHDMI 1.4, 1xUSB 2.0, 1x Micro SD, slúchadlový výstup, WiFi 802.11ac, Bluetooth 5.0, Audio jack vstup, Podpora Google Cast, Modulárny systém Android TV, 2x15W reproduktory, Hmotnosť maximálne 2,5kg, Súčasťou balenia diaľkové ovládanie a sieťový adaptér (ak je potrebný). 2 ks
pokračovanie bodu 1.: Napr.: Philips NeoPix Ultra 2TV, NPX643, NPX643/INT alebo jeho ekvivalent áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom, alebo českom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 10,00-14,00 hod V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ požaduje poslať do troch pracovných dní kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované ako minimálne, okrem tých, ktoré sú uvedené ako maximálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.
Objednávateľ  nepovoľuje elektronickú fakturáciu. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

27.07.2021 10:00 — 16.08.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

718,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 11:00

22.07.2021 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2021 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 08:30 - Vstupná ponuka 718,00 € Cena s DPH
22.07.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 717,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS