• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 11:45

Detail zákazky Z202115750

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 11:45

Základné údaje

Z202115750

OF-238935

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5856638

Objednávateľ

35987006

ŠTÁTNA VEDECKÁ KNIŽNICA V BANSKEJ BYSTRICI

Lazovná 9, Banská Bystrica, 97558, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a odborné prehliadky (el.zariadenia, elektroinštalácie, bleskozvody)

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie el.zariadení, odstránenie závad

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a odborné prehliadky (el.zariadenia, elektroinštalácie, bleskozvody)
Funkcia
- vykonanie odb.prehliadok, skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním sa na STN 33 1500, vrátane dopravných nákladov.
- odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach, odb. skúškach a revíziách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet miest plnení na území SR miesto plnenia 1
revízia budovy ks 1
počet rozvádzačov ks 1
počet istiacich prvkov ks 21
revízia bleskozvodov - počet budov ks 1
aktívny bleskozvod PULSAR-počet zvodov ks 2
odborná prehliadka elektrických spotrebičov a elektrického prenosného náradia ks 325
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budova, ktorej sa týka požadovaná služba je určená na knižničnú a administratívnu činnosť.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť harmonogram OPaS a revízií do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópie oprávnenia na výkon OPaS a revízií el.zariadení.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. správa o OPaS el.zariadení a bleskozvodov, ktoré budú podpísané zodpovednou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 9, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

06.09.2021 00:00 — 17.09.2021 09:47

352,00 ks

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 09:49

22.07.2021 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2021 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 624
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2021 10:35 - Vstupná ponuka 499,99 € Cena s DPH
22.07.2021 06:47 - Najvýhodnejšia ponuka 492,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS