• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:15
  •    Zrušenie zákazky
    22.07.2021 12:17

Detail zákazky Z202115748

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:15
  •    Zrušenie zákazky
    22.07.2021 12:17

Základné údaje

Z202115748

OF-238763

zrušená

Objednávateľ

317667

Mesto Považská Bystrica

Centrum 2/3, Považská Bystrica, 01713, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske PC bez monitora alebo ekvivalent

PC, počítač

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske PC bez monitora HP EliteDesk 805 G6 (273F3EA) SFF alebo ekvivalent
Funkcia
Kancelárske PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP EliteDesk 805 G6 (273F3EA) alebo ekvivalent ks 5
Registrovaná servisná služba na 3 roky NextBusDay OnSite na meno Objednávateľa ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Nainšalovaný Windows 10 Professional 64-bit
Procesor AMD Ryzen 5 PRO 4650G (3,70-4,20 GHz)  , cache 8 MB,  6 jadier,  Benchmark - min. 16785 bodov
Čipová sada Intel® B360 alebo ekvivalent
Pamäť 16 GB DDR4 3200 MHz (1 x 16 GB)
HDD M.2 PCIe SSD 512 GB
Optická mechanika tenká DVD RW SATA
Grafická karta AMD Radeon RX550X , GDDR 4 GB
Sieťová konektivita LAN 10/100/1000 Mbps
Konektivita vpredu: 2xUSB 2.0, 2x USB 3.1, 1xUSB-C 3.1, 1x komb. port pre slúchadlá/mikrofón, vzadu : 5xUSB 3.0, 1x HDMI,  3x DisplayPort, 1x zvukový výstup (line out), 1x RJ-45 (LAN)
Zdroj 210W
Príslušenstvo USB Klávesnica SK a USB optická myš s kolieskom, obe od rovnakého výrobcu ako PC
Rozmery; hmotnosť (+/- 5%) 303x95x270 mm;  4,9 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Operačný systém Windows 10 Pro musí byť predinštalovaný výrobcom, na disku sú okrem systémovej partície výrobcom vytvorené partície HP_RECOVERY na obnovu systému do stavu pri zakúpení a HP_TOOLS s nainštalovanými diagnostickými nástrojmi
Dodávka je vrátane dopravy na miesto plnenia po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nevybalený
Bremeno dokazovania ekvivalentu je na strane dodávateľa
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Splatnosť faktúry: do 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa.
Potvrdenie o registrácií servisných služieb 3y NBD na meno objednávateľa, voľne dostupne a overiteľné na internetových stránkach výrobcu zariadení, uchádzač predloží pred prvou dodávkou.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum, 2/3, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

04.08.2021 08:00 — 06.08.2021 10:00

5,00 ks

5 089,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 12:13

22.07.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2021 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 379
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS