• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 10:20

Detail zákazky Z202115736

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 10:20

Základné údaje

Z202115736

OF-238399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5857825

Objednávateľ

31118682

Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK

Dodávateľ

36262315

KOVO MZ, spol. s r.o.

Hurbanova 9, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálenský stôl a jedálenská stolička

jedálenský stôl, jedálenská stolička

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jedálenský stôl a jedálenská stolička
Funkcia
Jedálenský stôl a jedálenská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský stôl - počet kusov ks 15
Výška stola cm 74-76
Vrchná doska stola - hrúbka cm 18-25
Rozmer vrchnej dosky stola (dĺžka-šírka) cm 90-90
Jedálenská stolička ks 45
Výška stoličky - operadlová časť cm 92-95
Výška stoličky - sedacia časť cm 44-46
Šírka sedacej časti stoličky cm 39-45
Nosnosť stoličky kg do 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar dosky stola štvorec
Materiál stolovej dosky pevná doska, obojstranne laminovaná
Farba vrchnej dosky drevodekor - buk
Konštrukcia stola oceľová, pevná, stabilná,
Nohy stola pevné 4 nohy, vzájomne pospájané s obvodovou konštrukciou, gumové chrániče, ktoré zabraňujú poškriabaniu podlahy
Povrchová úprava kovovej konštrukcie stola chróm, ekvivalent nerez (antikor)
Konštrukcia stoličky rám stoličky oceľový, stabilný, pevný, odolný voči častej záťaži
Nohy stoličky oceľové, pevné, stabilné, s gumovými chráničmi, ktoré zabraňujú poškriabaniu podlahy
Povrchová úprava kovovej konštrukcie stoličky chróm, ekvivalent nerez (antikor)
Materiál sedadla polyuretánová pena
Materiál poťahu sedadla a operadlovej časti - čalúnenie ekokoža (koženka), umývateľný, odolný voči oterom
Farba čalúnenia farba svetlá, upresnenie farby budeme riešiť po ukážke farebnej škály čalúnenia ponúknutej dodávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu doručiť objednávateľovi: štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, lehotu dodania predmetu zákazky, fotografie alebo obrázky predmetu zákazky, farebnú škálu čalúnenia, ktorú vie dodávateľ zabezpečiť.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technických parametrov na plnenie a nedodanie tovaru podľa popisu bude verejný obstarávateľ považovať  za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, zákazku neprijme a od zmluvy odstúpi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky maximálne do 5 týždňov od schválenia navrhovaného riešenia dodávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v predmete zákazky v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar.
Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar, resp. tovar s vadami, objednávateľ tovar neprevezme a nezaplatí cenu za neprevzatý tovar.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru.
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Platba sa bude realizovať na základe faktúry formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry najneskôr 60 dní. Zmluvné penále vo výške 0,05 % z ceny za každý deň omeškania platby na strane objednávateľa  (obstarávateľa) a 0,05 % z ceny za každý deň omeškania dodávky na strane dodávateľa.
Maximálna výška zdrojov je  4 111,09 Eur s DPH 20%, (max. výška zdrojov jednotlivo: stoly 1 333,33 Eur/15 ks, stoličky 2 777,76 Eur/ 45 ks)
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom (EKS označí zadávanie tejto zákazky za nedokonané a nedôjde k uzavretiu zmluvy).
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť ak bude zistené, že výsledkom e-aukcie v EKS nie sú splnené podmienky dodania požadovaného predmetu zákazky.
Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

344, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

26.07.2021 07:48 — 30.08.2021 07:48

1,00 zákazka

4 111,09

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 08:30

23.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2021 12:05 - Vstupná ponuka 4 110,00 € Cena s DPH
23.07.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS