• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 10:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 10:45

Detail zákazky Z202115598

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 10:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 10:45

Základné údaje

Z202115598

OF-238736

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5857815

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

  • 98112000-1 - Služby poskytované profesijnými organizáciami
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Predmetom zmluvy sú  opravy prenosných (243 ks) a pojazdných (51 ks) hasiacich prístrojov, z dôvodu splnenia povinnosti správcu (vlastníka) majetku, v súlade s §5 ods. a) zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Vykonanie opráv prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov.
Vykonanie tlakových skúšok tlakových nádob a plnenie tlakových nádob prenosných a pojazdných HP, vykonanie označenia prenosných a pojazdných HP (podľa § 14,15,16 a 17 vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.)
Vydanie protokolu o úplnom vylúčení prenosných a pojazdných HP z prevádzky v prípade, že HP nespĺňa podmienky bezpečného používania podľa vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly prenosných HP a pojazdných HP a vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výrobca NEURIPPIN - Prenosný HP práškový – PG6e ks 7
2. Výrobca KODRETA - Prenosný HP vodný – V9Ti ks 50
3. Výrobca KODRETA - Prenosný HP práškový – P6Te ks 116
4. Výrobca KODRETA - Prenosný HP CO2 S5KTe ks 70
5. Výrobca KODRETA - Pojazdný HP práškový – P50Te ks 20
6.  Výrobca KODRETA - Pojazdný HP CO2 snehový – S 1x30 ks 9
7. Výrobca KODRETA - Pojazdný HP CO2 snehový – S 2x30 ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah opráv: a) uvoľnenie tlaku výtlačného plynu v tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, v ktorej je hasiaca látka pod trvalým tlakom výtlačného plynu,
- b) demontáž súčastí hasiaceho prístroja,
- c) vypustenie hasiacej látky z hasiaceho prístroja
- d) vyčistenie tlakovej nádoby hasiaceho prístroja
- e) vizuálnu kontrolu vonkajších stien a vnútorných stien tlakovej nádoby hasiaceho prístroja
- f) vyčistenie filtra hasiacej látky; kontrolu filtra hasiacej látky
- g) vyčistenie stúpacej rúrky; kontrolu stúpacej rúrky
- h) vyčistenie ostatných súčastí výpustnej cesty hasiacej látky; kontrolu ostatných súčastí výpustnej cesty hasiacej látky,
- i) vyčistenie prúdnice
- j) naplnenie tlakovej nádoby hasiaceho prístroja hasiacou látkou
- k) umiestnenie výtlačného plynu do tlakovej nádoby HP alebo umiestnenie samostatnej tlakovej patróny s výtlačným plynom do tlakovej nádoby hasiaceho prístroja alebo na tlakovú nádobu HP
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesta opráv.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla,dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby.
Vykonávateľ bude dodržiavať ustanovenia nariadenia vlády č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov, kontrolu vykoná len prostredníctvom odborne preškolených a zdravotne spôsobilých zamestnancov.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Dodávateľ  sa zaväzuje, že pri nakladaní, vykladaní a prevoze prenosných a pojazdných HP budú použité dopravné prostriedky určené na prepravu naplnených tlakových nádob.
Dodávateľ sa zaväzuje, že vyprázdnenie, tlakové skúšky a spätné naplnenie tlakových nádob prenosných a pojazdných HP, ako aj ostatné úkony spojené s opravou prenosných a pojazdných HP vykoná mimo priestorov  objednávateľa. Uvedené opravy budú vykonané v opravárenských dielňach a skúšobniach dodávateľa.
Dodávateľ po oprave  každého HP vykoná funkčnú skúšku,  na základe ktorej  bude HP považovaný za akcieschopný a jeho vlastnosti musia spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č. 5 k vyhláške MV SR č. 719/2002 Z. z. alebo vydá  protokol  k príslušnému HP o jeho úplnom vylúčení  z prevádzky.
Dodávateľ  vydá  potvrdenie  o vykonaní opráv a plnenia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov a o ich výsledku a umiestnenie štítku o oprave a plnení prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov, podľa ods. (4) § 19 vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať po častiach, pre každú lokalitu samostatne.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto, kde sa hasiace prístroje nachádzajú:  Nemecká.
Dodávateľ  musí spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia.
Opravovať a plniť hasiace prístroje a vykonávať ich kontrolu môže len fyzická osoba, ktorá absolvovala odbornú prípravu v rozsahu a obsahu ustanovenom výrobcom, podrobila sa overeniu vedomostí a má vydané osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti.
Uchádzač predloží  objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (podľa § 11c zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi) fyzickej osoby (osôb) na vykonanie opráv a plnenia HP na celý sortiment HP uvedený v tejto zmluve.
Ak dodávateľ  nevlastní - nepredloží osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti fyzickej osoby (osôb) na celý sortiment hasiacich prístrojov, môže zabezpečiť opravu subdodávateľom, pričom postupuje podľa bodu 6.1.8 „Všeobecných zmluvných podmienok"  elektronického trhoviska.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na OPaOS VTZ tlakových vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce a platné osvedčenie vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu Ad alebo Bd , podľa  vyhl. 508/2009 MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie a osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba) musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ tlakových vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti práce, v rozsahu Ad alebo Bd, podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach tlakových na pracoviskách objednávateľa.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

02.08.2021 07:00 — 30.11.2021 15:00

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

7 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2021 12:47

23.07.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 154
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 13:19 - Vstupná ponuka 7 560,00 € Cena s DPH
23.07.2021 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS