35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
33580511
Richard Šrobár LITTERA
M.R. Štefánika 22, Martin, 03601, SVK
učebnice pre 1. stupeň ZŠ
učebnice, pracovné zošity, pracovná učebnica, slovenský jazyk
Tovar, Služba
1. Matematika pre 1. roč. ZŠ 1. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 1. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
2. Matematika pre 1. roč. ZŠ 2. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 2. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
3. Matematika pre 1. roč. ZŠ 3. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 3. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
4. Matematika 2. ročník - učebnica 1. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 1. diel (SJ) zelená | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
5. Matematika 2. ročník - učebnica 2. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 2. diel (SJ) zelená | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
6. Matematika 2. ročník - učebnica 3. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 3. diel (SJ) zelená | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
7. Matematika 3. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník - učebnica žltá | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
8. Matematika 3. ročník - pracovný zošit 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník -pracovný zošit 1 žltý | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
9. Matematika 3. ročník - pracovný zošit 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník -pracovný zošit 2 žltý | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
10. Matematika 4. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - nová učebnica | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
11. Matematika 4. ročník - pracovný zošit 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit 1 ružový nový | ks | 34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
12. Matematika 4. ročník - pracovný zošit 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit 2 ružový nový | ks | 34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
13. Čítanie s porozumením 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Publikácia je ideálnym pomocníkom na osvojenie a zdokonalenie čítania s porozumením a rozvoj čitateľskej gramotnosti aj informačných textov. Do učebnice sú preto zahrnuté aj také útvary ako recept, leták, list, plán, zoznam a tabuľka. So všetkými týmito útvarmi sa zoznamujú žiaci na hodinách slovenského jazyka v druhom alebo treťom ročníku. Všetky texty spájajú veselé i vážne príbehy korytnačky Berty a jej lesných kamarátov. |
Pracovný zošit ponúka široké spektrum úloh - s výberom odpovede, priraďovacie, zoraďovacie, úlohy na prácu s mapou. Okrem toho obsahuje aj úlohy určené na prácu s textom. V tých musia žiaci v texte niečo zakrúžkovať, podčiarknuť, prípadne vyznačiť odsek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 3 – Berta a jej kamaráti | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
14. Čítanie s porozumením 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný zošit je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti žiakov 2. ročníka základnej školy. Niektoré úlohy sú zamerané aj na matematickú, finančnú alebo prírodovednú gramotnosť. Publikácia obsahuje zaujímavé umelecké i vecné texty, ktoré budú žiakov pozitívne motivovať k práci s textom. Štruktúra úloh je koncipovaná tak, aby boli žiaci schopní pracovať samostatne. Pracovný zošit je pripravený v súlade s obsahovým a výkonovým štandardom ISCED1. |
Súčasťou krátkych prozaických i veršovaných príbehov sú doplňujúce úlohy, ktoré overujú porozumenie textu - označovanie správnych a nesprávnych tvrdení, priraďovanie otázok k odpovediam či chronologické usporadúvanie viet. V zošite nájdeme aj úlohy s formuláciou vlastnej odpovede, s kreslenými odpoveďami i také, ktoré posilňujú medzipredmetové vzťahy (zostavovanie tabuliek, označovanie správneho času na hodinách, poznávanie zásad triedenia odpadu). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 2 - Na babkinom dvore | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
15. Čítanie s porozumením 4
|
|
---|---|
Funkcia |
Zošit je plný "na mieru" zostavených textov a k nim zodpovedajúcim úlohám, ktoré zaujmú všetkých žiakov a pozitívne ich motivujú k práci s textom. Žiaci sa stretnú s úlohami rôzneho charakteru: zatvorené s výberom odpovede, doplňovacie, priraďovacie, otvorené s formuláciou odpovede. Niektoré úlohy budú žiaci riešiť kresbou alebo ústne, vlastnými slovami. Pracovný zošit je vhodnou prípravou aj na Testovanie 5, keďže obsahuje aj také typy úloh, ktoré sa pri testovaní vyskytujú. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 4 – Paľkove dobrodružstvá | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
16. Informatika s Emilom – Programovanie pre 3. ročník
|
|
---|---|
Funkcia |
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 3. a 4. ročník ZŠ. Pre každý ročník máme aktivity v rozsahu 16 vyučovacích hodín. Softvér a pracovný zošit s názvom EMIL 3 je pre 3. ročník a s názvom EMIL 4 pre 4. ročník. Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou práce s Emilom. |
Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informatika s Emilom – Programovanie pre 3. ročník ZŠ | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo INDÍCIA |
17. Informatika s Emilom – Programovanie pre 4. ročník
|
|
---|---|
Funkcia |
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 3. a 4. ročník ZŠ. Pre každý ročník máme aktivity v rozsahu 16 vyučovacích hodín. Softvér a pracovný zošit s názvom EMIL 3 je pre 3. ročník a s názvom EMIL 4 pre 4. ročník. Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou práce s Emilom. |
Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informatika s Emilom – Programovanie pre 4. ročník ZŠ | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo INDÍCIA |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Dodávateľ musí dodať všetky knihy uvedené v opisnom formulári. Čiastočné plnenie je považované za nesplnenie požiadaviek objednávateľa. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením oprávnenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť ,,kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
Učebnica musí byť uvedená v zozname na Edičnom portáli Ministerstva školstva - www.minedu.sk s názvom "Zoznam schválených učebníc, schválených učebných textov, schválených pracovných zošitov a odporúčaných učebníc a odporúčaných pracovných zošitov" pre školská rok 2021/2022. V prípade, ak dodávateľ nevie dodať všetky tituly z odporúčaného zoznamu, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom a objednávateľ odstúpi od takejto zmluvy. |
Zoznam učebníc sa nachádza na nasledovnom odkaze: https://edicnyportal.iedu.sk/Documents/Show/98 musí byť vydaná vydavateľstvom, patriacim do zoznamu schválených učebníc, schválených učebných textov, schválených pracovných zošitov a odporúčaných učebníc a odporúčaných pracovných zošitov" pre školský rok 2021/2022. |
Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
09.08.2021 10:18 — 27.08.2021 10:19
1,00 zákazka
2 050,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2021 10:19
22.07.2021 10:18
22.07.2021 10:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2021 10:53 - Vstupná ponuka | 2 050,00 | € | Cena s DPH |
21.07.2021 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 002,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: