• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 09:45

Detail zákazky Z202115570

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 09:45

Základné údaje

Z202115570

OF-238703

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5857811

Objednávateľ

00648701

Centrum sociálnych služieb - DOMINO

Veterná 11, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky

mrazená zelenina, mrazené ryby, mrazená hydina

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15851220-6 - Plnené cestoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené výrobky
Funkcia
Dodávky mrazených potravín na prípravu jedál v zariadení sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča mrazené, bez drobkov kg 110
Kuracie prsia mrazené, b.k., na tácke kg 110
Kuracie stehná mrazené 220g, kalibrované kg 200
Kuracia pečeň mrazená 500g kg 10
Rybie filé kocky 120g kg 80
Losos filety 150g gastro, b.k., mrazený kg 10
Kuracie stehná mrazené, bez kosti kg 30
Hranolky mrazené 2500g kg 90
Brokolica mrazená 2500g kg 20
Karfiol mrazený 2500g kg 40
Hrášok s mrkvou mrazený 2500g kg 10
Rybie filety Tilapia 95%, A kvalita kg 10
Morčacie prsia b.k. 95% kg 10
Zeleninová zmes Čína, Wok 2500g kg 20
Špenát mrazený 1000g kg 7
Tekvica mrazená 4000g kg 10
Hrášok mrazený 2500g kg 10
Šampiňóny krájané mrazené 2500g kg 20
Mrazené knedlíky slivkové kg 12
Mrazené pirohy bryndzové kg 25
Šúľance mrazené kg 12
Zelenina mrazená polievková kg 30
Pizza šunková mrazená porc. 250 - 300g ks 90
Eidam obaľovaný mrazený kg 10
Hoki filety mrazené, A kvalita kg 10
Tvarohové guľky mrazené kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mrazené ryby percentuálny podiel glazúry v tolerancii najviac do 5%
Mrazené ryby 100% rybacie mäso bez pridanej vody a aditívnych látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predmet plnenia bude dodávaný osobitne v dohodnutých položkách, objemoch a termínoch, určených objednávateľom. Dodávka objednaných položiek najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky.
Úhrada za časť plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH,  s DPH,  celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH,  s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.07.2021 do 30.6.2022.
Dodávka musí obsahovať min. 90% objednaného tovaru z objednávky.
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky, t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení.
Bezpečnosť potravín: Musí byt dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Požadujeme preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov" podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC 22000, vydaným certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedením čísla akreditácie.
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu, tzn. že prepravné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veterná Ulica 259/11, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2021 08:52 — 31.07.2022 08:53

984,00 kg

2 925,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2021 08:57

23.07.2021 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2021 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 12:33 - Vstupná ponuka 2 925,00 € Cena s DPH
23.07.2021 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 923,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS