36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Predĺženie podpory pre zariadenie NetAPP AFF A220 na 12 mesiacov
Predĺženie podpory pre zariadenie NetAPP AFF A220 na 12 mesiacov
Služba
|
1. Predĺženie podpory pre zariadenie NetAPP AFF A220 na 12 mesiacov
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predĺženie podpory pre zariadenie NetAPP AFF A220 na 12 mesiacov | KS | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technický popis | |
| - | CS-R-NRD2-G |
| - | Non Returnable Disk Plus,Renewal,g, AFF-A220A |
| - | System Details: Product |
| - | AFF A220,HA,Controller,CNA,-C |
| - | SSD Shelf,12G,24x3.8TB,-SK |
| - | CS-A2-4R |
| - | SupportEdge Standard Part Replace 4hr, AFF-A220A |
| - | Service Details: |
| - | R-HW Support,Standard2 Replace,4hr,g |
| - | R-SW Subs,Standard2 Replace,4hr,e |
| - | System Details: |
| - | AFF A220,HA,Controller,CNA,-C |
| - | SW,Per-0.1TB,BASE Flash,Protocol,01 |
| - | SW,Per-0.1TB,Base Flash,ONTAP,01 |
| - | SW,Data at Rest Encryption Enabled,A220,-C |
| - | SW,Per-0.1TB,Flash,PREM SW,01 |
| - | SSD Shelf,12G,24x3.8TB,-SK |
| Názov |
| Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
| Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb NetAPP, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa. |
| Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
| Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
| - preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
| - nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
| Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.08.2021 08:13 — 31.08.2021 10:00
1,00 celá zákazka
14 816,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2021 08:14
26.07.2021 10:00
26.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.07.2021 16:07 - Vstupná ponuka | 14 802,00 | € | Cena s DPH |
| 20.07.2021 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 802,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: