• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 16:52
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 12:50

Detail zákazky Z202115537

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 16:52
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 12:50

Základné údaje

Z202115537

OF-238226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862431

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

30997763

NRSYS s.r.o.

Akademická 12, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilný digitálny RTG prístroj s C-ramenom

RTG systém, C-rameno

  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 33111800-9 - Diagnostický röntgenový systém
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilné C rameno s plochým detektorom.
Funkcia
Mobilné C rameno s plochým detektorom pre pediatrickú ortopedickú operačnú sálu, zariadenie spĺňajúce požiadavky pre detských pacientov pri plánovanom lekárskom ožiarení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet detektorov ks 1
Technické parametre pre detektor RTG žiarenia - - -
Rozmer aktívnej plochy detektora (výška x šírka) cm 20 x 20
Rozlíšenie matrice - počet bodov pixel 1024 x 1024
Rozlíšenie - veľkosť bodu μm 200
Rozlíšenie - hĺbka zobrazenia, rozsah šedi bit 16
Rozlíšenie obrazu bez zväčšenia lp/mm 2,5
Technické parametre pre generátor - - -
- maximálny výkon generátora kW 2,2
- rozsah napätia RTG žiariča kV 40-110
- rozsah prúdu pri pulznej skiaskopii mA 3-20
- počet pulzov pri pulznej skiaskopii (voliteľná frekvencia) pulz/s 4 - 15
Technické parametre pre röntgentku - - -
- veľkosť najväčšieho ohniska mm 1,4
- tepelná kapacita anódy kHU 60
- chladiaca kapacita anódy kHU/min. 30
- tepelná kapacita plášťa RTG lampy MHU 1,0
Technické parametre pre C-rameno - - -
- hĺbka C-ramena mm 670 750
- voľný priestor medzi žiaričom a detektorom mm 770
- orbitálny  pohyb C-ramena ° – 40 /+ 90
- angulačný pohyb C ramena +/- ° 200
- hmotnosť C-ramena s monitorovým vozíkom kg 520
- motorický vertikálny zdvih C ramena v rozsahu mm 400
Akvizičná stanica - vozík s monitormi - - -
- počet TFT monitorov počet 2
- uhlopriečka monitora " 19
alebo - počet TFT monitorov počet 1
- uhlopriečka obrazovky pri rozdelenom monitore na dva obrazy " 23
- rozlíšenie monitora pixel 1280x1024
- maximálny jas obrazovky cd/m2 400
- kapacita pamäte v DICOM formáte počet snímkov 50000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické parametre pre detektor RTG žiarenia :
Typ prístroja RTG prístroj mobilný s C ramenom
Typ detektora aSi alebo CMOS
Typ scintilátora Csl
- laserový zameriavač na strane detektora
Technické parametre pre generátor :
- vysokofrekvenčný generátor riadený mikroprocesorom
- automatická reguláciu dávkového príkonu pri skiaskopii
Technické parametre pre röntgentku :
- RTG žiarič s jedným ohniskom alebo 2 ohniská, max. 0,6 a 1,4 mm
- röntgentka s pevnou anódou alebo rotačnou
Technické parametre pre clony - primárne/sekundárne :
- clony s motorickým riadením na vymedzenie veľkosti primárneho zväzku
- znázornenie hrán clôn bez žiarenia na poslednom zapamätanom obraze
- automatický výber FOV podľa zvoleného formátu detektora
Technické parametre pre C-rameno
- C rameno - žiarenie zapínateľné ručným aj nožným  spínačom
- motorický vertikálny zdvih C ramena
- možnosť uloženia orbitálnych a angulačných pozícií C-ramena do pamäte
- farebný LCD displej na tele C ramena pre nastavenie expozícií
- dotykovo ovládateľný LCD displej na tele C ramena
Akvizičná stanica - vozík s monitormi :
- C rameno - samostatný monitorový vozík s TFT monitormi
- automatické nastavenie jasu podľa okolitých podmienok osvetlenia
- funkcia merania vzdialenosti a uhlov v 2D zobrazení
- funkcia kinoslučky
- SW pre zvýraznenie hrán objektu
- SW pre meranie vzdialeností a uhlov
- SW pre redukciu pohybových artefaktov s aktívnou redukciou šumu
- rotácia obrazu
- inverzia obrazu
- zaznamenanie poslednej scény
- filtrácia obrazu
- digitálne zväčšenie obrazu
- optimalizácia denzity obrazu pre súčasné znázornenie nízkokontrastného a vysokokontrastného znázornenie bez straty obrazových informácií
- vloženie textov do obrazu
Komunikácia s PACS a výstupné rozhranie :
- DSA
- funkcia ROADMAP
- funkcia REMASK - funkcia maximálnej opacity s možnosťou posunu pixelu
Technické parametre - ostatné
- dávkový parameter so zápisom k aktívnemu obrazu s automatickým prenosom do PACS-u (DAP meter)
- funkcie - redukcia kovových artefaktov (eliminácia kovov - metal correction)
- funkcie - automatické nastavenie kontrastu a jasu
- rozhrania pre digitálnu zobrazovaciu jednotku USB
- diaľkové ovládanie/spravovanie obrazového systému a C-ramena
- nastavenie pripojenie do PACS a WORKLIST v cene zariadenia
- preberajúca skúška pre potreby prevádzkového povolenia v cene zariadenia
- dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na území SR, napr. zákon 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pediatrických pacientov
- prednastavený režim pre pediatrických pacientov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 8 hodín , dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja a spustenia do prevádzky v súlade s legislatívou SR.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18zákona o verejnom obstarávaní.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 55 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní zariadenia v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, Inštalácie zaškolení personálu a dodaní dokumentácie potrebnej k prevádzkovaniu zariadenia a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu prístroja a odborných skúšok
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
- Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
-Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ môže požadovať  :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný alebo predvádzacie zariadenie rok výroby minimálne 2020
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne 24 mesiacov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Typ detektora aSi alebo CMOS
Navrhnutá hodnota Typ detektora CMOS

CMOS predstavuje najnovšiu technológiu a veľký benefit pre pacienta ( nízka dávka). Je potrebné zadefinovať presný typ detektora, nakoľko je medzi nimi značný cenový rozdiel

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - optimalizácia denzity obrazu pre súčasné znázornenie nízkokontrastného a vysokokontrastného znázornenie bez straty obrazových informácií
Navrhnutá hodnota - -

Diskriminačné z popisu nie je jasné čo vôbec obstarávateľ požaduje, alebo ide o funkciu jedného výrobcu. Žiadame vypustiť.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - možnosť uloženia orbitálnych a angulačných pozícií C-ramena do pamäte
Navrhnutá hodnota - -

Pacienta a C rameno nie je možné opakovane rovnaku uložiť a preto tento údaj je neopakovateľný a nepotrebný

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.07.2021 07:00 — 24.09.2021 16:00

1,00 ks

69 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 16:52

27.07.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 19:13 - Vstupná ponuka 69 898,00 € Cena bez DPH
27.07.2021 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 69 897,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS