30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Oprava a údržba (servis) IKT (tlačiarne, VT)
Náhradné diely, servis PC, servis tlačiarní, oprava PC, oprava tlačiarní
Služba, Tovar
1. Vykonanie servisu pre kancelársku techniku (ďalej len ,,KT") vrátane PC
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prevádzky zariadení informačných technológií a reprografickej techniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servis kancelárskej techniky | hod. | 100 | ||
Servis PC | hod. | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska technika: | diagnostika, výmena náhradných dielov, oprava, nastavovanie, čistenie |
Servis PC: | diagnostika, výmena náhradných dielov, oprava, nastavovanie, čistenie |
2. Dodanie náhradných dielov (ďalej len ,,ND") pre KT vrátane PC (technické vlastnosti položky č. 1 - 84).
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prevádzky zariadení informačných technológií a reprografickej techniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ND pre HP EliteBook 840 G3 Display FHD - 823951-001 | ks | 1 | ||
2. ND pre HP EliteBook 840 G3 RAM - 903948-001 | ks | 1 | ||
3. ND pre HP EliteBook 840 G3 Klávesnica - 836308-FL1 | ks | 1 | ||
4. ND pre HP EliteBook 840 G3 FAN - 821163-001 | ks | 1 | ||
5. ND pre HP EliteBook 840 G3 Batéria - 800513-001 | ks | 2 | ||
6. ND pre HP ProBook 640 Display - L17987-001 | ks | 1 | ||
7. ND pre HP ProBook 640 RAM - 932493-850 | ks | 1 | ||
8. ND pre HP ProBook 640 Klávesnica - L09547-FL1 | ks | 1 | ||
9. ND pre HP ProBook 640 FAN - L09535-001 | ks | 1 | ||
10. ND pre HP ProBook 640 Batéria - 931719-850 | ks | 2 | ||
11. ND pre HP ProBook 650 G4 Display - L13837-001 | ks | 1 | ||
12. ND pre HP ProBook 650 G4 RAM - 937236-855 | ks | 1 | ||
13. ND pre HP ProBook 650 G4 Klávesnica - L09594-FL1 | ks | 1 | ||
14. ND pre HP ProBook 650 G4 FAN - L09584-001 | ks | 1 | ||
15. ND pre HP ProBook 650 G4 Batéria - 931719-850 | ks | 2 | ||
16. ND pre HP LJ P1006. P1007 - MSP4702 | ks | 1 | ||
17. ND pre HP LJ Pro M402n - RL1-2593-000CN | ks | 1 | ||
18. ND pre HP LJ Pro M402n - C5F93-60002 | ks | 1 | ||
19. ND pre HP LJ Pro M402n - RM2-5397-000CN | ks | 1 | ||
20. ND pre HP LJ Pro M402n - RM2-5671-000CN | ks | 1 | ||
21. ND pre HP LJ Pro M402n - RM2-2555-000CN | ks | 1 | ||
22. ND HP Paper Pickup Roller | ks | 1 | ||
23. ND pre Minolta C220 fotovalec | ks | 3 | ||
24. ND pre Minolta C220 Transfer unit | ks | 2 | ||
25. ND pre Minolta C220 transfer roller | ks | 2 | ||
26. ND pre Minolta C220 pick up set | ks | 3 | ||
27. ND pre Minolta C220 ozon filter | ks | 1 | ||
28. ND pre Minolta C220 separator set | ks | 1 | ||
29. ND pre Minolta C220 fotovalec cyan | ks | 3 | ||
30. ND pre Minolta C220 fotovalec magenta | ks | 3 | ||
31. ND pre Minolta C220 fotovalec yellow | ks | 3 | ||
32. ND pre Minolta C280 fotovalec | ks | 3 | ||
33. ND pre Minolta C280 Transfer unit | ks | 2 | ||
34. ND pre Minolta C280 transfer roller | ks | 2 | ||
35. ND pre Minolta C280 pick up set | ks | 1 | ||
36. ND pre Minolta C280 ozon filter | ks | 1 | ||
37. ND pre Minolta C280 separator set | ks | 1 | ||
38. ND pre Minolta C280 fotovalec cyan | ks | 3 | ||
39. ND pre Minolta C280 fotovalec magenta | ks | 3 | ||
40. ND pre Minolta C280 fotovalec yellow | ks | 3 | ||
41. ND pre Minolta C280 Waste transport | ks | 1 | ||
42. ND pre Minolta C308 fotovalec | ks | 3 | ||
43. ND pre Minolta C308 Transfer unit | ks | 2 | ||
44. ND pre Minolta C308 transfer roller | ks | 2 | ||
45. ND pre Minolta C308 pick up set | ks | 1 | ||
46. ND pre Minolta C308 ozon filter | ks | 1 | ||
47. ND pre Minolta C308 separator set | ks | 1 | ||
48. ND pre Minolta C308 fotovalec cyan | ks | 3 | ||
49. ND pre Minolta C308 fotovalec magenta | ks | 3 | ||
50. ND pre Minolta C308 fotovalec yellow | ks | 3 | ||
51. ND pre Minolta C308 Waste transport | ks | 1 | ||
52. ND pre Minolta C224 fotovalec | ks | 4 | ||
53. ND pre Minolta C224 Transfer unit | ks | 2 | ||
54. ND pre Minolta C224 transfer roller | ks | 2 | ||
55. ND pre Minolta C224 pick up set | ks | 1 | ||
56. ND pre Minolta C224 ozon filter | ks | 1 | ||
57. ND pre Minolta C224 separator set | ks | 1 | ||
58. ND pre Minolta C224 fotovalec cyan | ks | 4 | ||
59. ND pre Minolta C224 fotovalec magenta | ks | 4 | ||
60. ND pre Minolta C224 fotovalec yellow | ks | 4 | ||
61. ND pre Minolta C224 Waste transport | ks | 1 | ||
62. ND pre Minolta C300i fotovalec | ks | 2 | ||
63. ND pre Minolta C300i Transfer unit | ks | 1 | ||
64. ND pre Minolta C300i transfer roller | ks | 1 | ||
65. ND pre Minolta C300i pick up set | ks | 1 | ||
66. ND pre Minolta C300i ozon filter | ks | 1 | ||
67. ND pre Minolta C300i separator set | ks | 1 | ||
68. ND pre Minolta C300i fotovalec cyan | ks | 2 | ||
69. ND pre Minolta C300i fotovalec magenta | ks | 2 | ||
70. ND pre Minolta C300i fotovalec yellow | ks | 2 | ||
71. ND pre Minolta C300i Waste transport | ks | 1 | ||
72. ND pre Minolta C3350/51 - fotovalec | ks | 1 | ||
73. ND pre Minolta C3350/51 - Transfer unit | ks | 1 | ||
74. ND pre Minolta C3350/51 - transfer roller | ks | 1 | ||
75. ND pre Minolta C3350/51 - holder senzor | ks | 1 | ||
76. ND pre Minolta C3350/51 - pick up set | ks | 1 | ||
77. ND pre Minolta C3350/51 - ozon filter | ks | 1 | ||
78. ND pre Minolta C3350/51 - separator set | ks | 1 | ||
79. ND pre Minolta C3350/51 - fotovalec cyan | ks | 4 | ||
80. ND pre Minolta C3350/51 - fotovalec magenta | ks | 4 | ||
81. ND pre Minolta C3350/51 - fotovalec yellow | ks | 4 | ||
82. ND pre Minolta C3350/51 - transfer belt | ks | 1 | ||
83. ND pre Minolta C3350/51 - Laser unit | ks | 1 | ||
84. ND pre Minolta C3350/51 - Waste transport | ks | 1 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. |
1.2 Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predloží objednávateľovi: |
1.2.1 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu dodávky a servisu. E-mail a telefónne číslo na nahlasovanie objednávok od objednávateľa. Nahlasovanie objednávok musí byť umožnené v slovenskom jazyku v pracovné dni v čase od 8.00 do 17.00 hod. |
1.2.2 zoznam náhradných dielov spolu s ich jednoznačnými identifikátormi (hodnoty/charakteristiky, technické parametre), ktoré musia byť v súlade s požadovanými vlastnosťami uvedenými vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, a s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek („položkový rozpočet“) vychádzajúci z celkovej ceny plnenia a ich predpokladaného počtu. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
1.3 Objednávateľ disponuje kancelárskou technikou od výrobcov Hewlett-Packard a Minolta, osobnými počítačmi a notebookmi od výrobcov Hewlett Packard, Dell a Lenovo. Konkrétne náhradné diely sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať náhradné diely rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti, konkrétnej položky. Zároveň dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť zariadenia/kancelárskej techniky. |
1.4 Náhradné diely musia byť dodané nové (nie repasované alebo inak renovované), bez vád, s požadovanými vlastnosťami, nepoužité, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list) v slovenskom jazyku. Náhradné diely musia byť označené písmenami CE (Communauté Européenne resp. Conformité Européenne). |
1.5 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
1.6 Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
1.7 Objednávateľ bude objednávať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb počas trvania zmluvy s postupným plnením. |
1.8 Dodávateľ dodá náhradné diely po častiach na základe zaslanej objednávky zo strany objednávateľa. V objednávke bude uvedený náhradný diel podľa Technickej špecifikácie a jeho požadované množstvo. Termín dodania náhradného dielu je do 7 pracovných dní od prevzatia objednávky dodávateľom. |
1.9 Služba „servis KT“ a „servis PC“ bude priebežne poskytovaná počas trvania zmluvy na základe objednávky od objednávateľa na servisný zásah, kde bude špecifikované zariadenie a požadovaný úkon. Obe strany budú viesť evidenciu o skutočne využitej dobe servisu, ktorú si budú vzájomne odsúhlasovať operatívne na základe zaslaných požiadaviek (objednávok) od objednávateľa. Servisné služby budú poskytované až do vyčerpania uvedeného objemu hodín v položke č. 1, Technické vlastnosti. Termín začiatku vykonávania servisného zásahu je do 3 pracovných dní od prevzatia objednávky dodávateľom. |
1.10 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že počas plnenia tejto zmluvy bude mať poverenie alebo oprávnenie vystavené výrobcom zariadení alebo zmluvu oprávňujúcu vykonávať servisnú činnosť pre dodané výrobky s výrobcom, resp. dodávateľom výrobkov na Slovenský trh. |
1.11 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie náhradných dielov pre ich preukázateľné vady (napr. nedostatočná kvalita – nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
1.12 Objednávateľ má právo odskúšania jednotlivých náhradných dielov po dobu 90 dní. Ak objednávateľ zistí, že dodaný náhradný diel nespĺňa očakávané parametre má právo v lehote 90 dní dodaný náhradný diel vrátiť. V prípade ak takáto skutočnosť nastane po uhradení faktúry, objednávateľovi budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške. |
1.13 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, vznikne dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
1.14 Miestom plnenia je Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Zvolen. |
II. CENA |
2.1 Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (ako napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu do miesta dodania/poskytnutia servisu kancelárskej techniky a počítačov, vyloženie, vynášku tovaru na mieste dodania a iné). |
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. |
3.2 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
3.3 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.4 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.5 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody. |
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY A ZMLUVNÉ POKUTY |
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia. |
4.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, t. j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar neposkytuje vôbec. |
4.3 Za nedodržanie požiadaviek Objednávateľa, t. j. za porušenie zmluvných povinností Dodávateľa špecifikovaných v bodoch 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 1.10 a 3.1. môže objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 EUR (slovom tisíc EUR), a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností Dodávateľa Objednávateľovi vznikne. |
4.4 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. |
4.5 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.3 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy, ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.6 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.3 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní, počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.7 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.8 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, t. j. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
4.9 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do Registra partnerov verejného sektora. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy. |
5.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v Osobitných požiadavkách na plnenie do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5.3 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež, ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec |
5.4 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa objednávok objednávateľa. |
5.5 Objednávateľ je oprávnený skontrolovať dodané ND. V prípade dodania iného ND ako bol požadovaný, prípadne dodania ekvivalentného riešenia, ktoré nespĺňa požadované technické vlastnosti alebo dodania nekompletnej objednávky ND, je Objednávateľ oprávnený takéto dodanie ND neprevziať. |
5.6 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
5.7 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
5.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
5.9 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Námestie slobody 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
05.08.2021 12:00 — 05.08.2022 12:00
1,00 projekt
52 321,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2021 14:56
03.08.2021 10:00
03.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2021 07:10 - Vstupná ponuka | 52 200,00 | € | Cena s DPH |
28.07.2021 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 099,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: