• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 09:40

Detail zákazky Z202115527

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 09:40

Základné údaje

Z202115527

OF-238829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5853033

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

43932240

VADAK, s. r. o.

M.R.Štefánika 817/20, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis VZT a klimatizačných zariadení

servis, VZR. klimatizácia

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis VZT a klimatizačných zariadení
Funkcia
Servis VTZ a klimatizačných zariadení.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Umiestnenie a rozpis prác je v prílohe.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy na každú jednotku samostatne vrátane oprávnení na servis daných zariadení.
Táto zmluva na poskytnutie služieb sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
V akútnych prípadoch verený obstarávateľ požaduje servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Termín realizácie: na základe požiadavky prevádzky bude dohodnutý v objednávke.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo realizovať plnenie na základe čiastkových objednávok a aktuálnych prevádzkových potrieb. Taktiež si vyhradzuje právo neodobrať všetky vysúťažené položky, alebo neodobrať ich v plnom rozsahu.
Splatnosť faktúr: 60 dní po realizácii
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2021 14:01 — 31.07.2023 14:02

1,00 balík

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 14:03

19.07.2021 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 79
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2021 14:24 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH
19.07.2021 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 27 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS