00328642
Obec Plešivec
Čsl. armády 1, Plešivec, 04911, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
OPTOTYP vyšetrenie zraku
Optotyp, Zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. OPTOTYP vyšetrenie zraku 3 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 3 | ||
Rozmery VxŠxH | cm | 49x29x0,15 | ||
Rozmer obrazovej plochy | cm | 24 x 62 | ||
Vzdialenosť čítania | m | 3 | ||
Napájanie z elektrickej siete | V/Hz | 230 / 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie | Nástenná tabuľa, s osvetlením, umývateľná |
Farba svetla | biela |
materiál | Matný nelesknúci plast |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení (pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje), taktiež doprava do miesta dodania tovaru. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Obstarávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Verejný obstarávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. •reakciu uchádzača/predávajúceho na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Obstarávateľom • v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako30 dní) v záručnej dobe sa uchádzač/predávajúci zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie. |
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, uchádzač/predávajúci sa zaväzuje dodaťverejnému obstarávateľovi/kupujúcemu rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany uchádzača/predávajúceho možné dodať rovnaké zariadenie, uchádzač/predávajúci je oprávnený, na základe písomného súhlasu verejného obstarávateľa/kupujúceho, dodať aj ekvivalentné zariadenie. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny uchádzača za predmet zákazky, tzn. znáša ich uchádzač/predávajúci. |
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky. |
Termín dodania je do 31.7.2021. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Obstarávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber,recykláciualebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený udeliť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Obstarávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebov prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má verejný obstarávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických/ produktových listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rozmer obrazovej plochy | cm | 24 x 62 | ||
Navrhnutá hodnota | Rozmer obrazovej (testovacej) plochy (šírka x výška) | cm | 47 x 26 |
Zadaný minimálny rozmer obrazovej plochy nie je zadaný zrozumiteľne, je veľkosťou diskriminačný - neopodstatnený pre vyšetrenie vízusu. Prosím vysvetlenie od zadávateľa za akým účelom. Rozmer 62cm vo veľkom nepomere k druhej štandardnej hodnote 24cm. Nie je jasné, ktorý rozmer je šírka a ktorý výška.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rozmer obrazovej plochy | cm | 24 x 62 | ||
Navrhnutá hodnota | Rozmer obrazovej (testovacej) plochy (šírka x výška) | cm | 47 x 26 |
Doplnenie k rozporu: zadaná hodnota prekračuje celkovú veľkosť zariadenia.
Československej armády 479, 049 11 Plešivec, Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika
23.07.2021 15:00 — 31.07.2021 23:59
3,00 ks
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2021 13:31
20.07.2021 15:00
20.07.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2021 23:58 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 100,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: