• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 13:20

Detail zákazky Z202115508

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 13:20

Základné údaje

Z202115508

OF-238821

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5853011

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

35754281

i-Step communication, s.r.o.

Pluhová 10/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre lekára a pacienta v zdravotníckom zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu ks 100 000
Počet gumičiek na uchytenie ks 2
Stupeň certifikácie pevných častíc - certifikovaný % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť Univerzálna
Materiál Zhotovený z filtračného materiálu.
- Hypoalergénny, pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
- Tvarovateľný, aby dobre priliehal k tvári a pokrýval nos, bradu, ústa
Tvar Musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy.
- Kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa.
Uchytenie S gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami, resp. nastaviteľnými pásikmi okolo hlavy, aby masku pevne držali v správnej polohe.
Použitie Jednorazové
Označenie Označenie triedy musí byť priamo na výrobku: FFP2 NR.
Označenie Označenie normou EN 149:2001+A1:2009 musí byť priamo na výrobku.
Označenie Označenie značkou CE + číslom notifikovanej osoby musí byť priamo na výrobku.
Respirátor typ FFP2, EN 149:2001+A1:2009, s filtračnou ochranou minimálne 94% (FFP2), resp. GB2626:2006, resp. GB2626:2019 Podľa zákona č.56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č.3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č.768/2008/ES zo dňa 9.júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh
- a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú.v.EÚ L 218, 13.8.2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody.
- Certifikát podľa technickej normy EN 149:2001+A1:2009
Balenie Samostatne hygienicky balené po 1ks alebo jednotkové balenie maximálne 20ks v obale.
Balenie Musí obsahovať návod na obsluhu respirátora v slovenskom jazyku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa dodanie bezplatných vzoriek tovaru najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, ktorý bude dodávaný počas plnenia zmluvy v počte 3 ks z každej položky.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 kalendárnych dní a to pred realizovanou dodávkou.
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet ( jednotkové ceny).
Požaduje sa predložiť nasledovné doklady a dokumenty ( originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku ) :
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 + certifikát EÚ skúšky typu (modul B) a správa o skúške (modul C2) alebo rozhodnutie / záver zo schválenia systému kvality (modul D) alebo Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa §22 Zákona o zhode.
- podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávate)l jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD
- podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení : názov tovaru, ŠUKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Predmet plnenia musí spĺňať technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre uvedené v priloženom certifikáte.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade, že kupujúci dostane akciové ponuky od iných firiem, resp. dodávateľov na tovary, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody počas jej platnosti v cenových reláciách, resp. v jednotkových cenách nižších min. o 5% ako dohodnutých v tejto RD, vyzve kupujúci predávajúceho, aby ceny predmetných tovarov znížil na minimálne ceny uvedené v akciových ponukách. Ak predávajúci na túto výzvu nebude reagovať v požadovanom termíne alebo odmietne dotknuté ceny tovarov upraviť, má kupujúci právo objednať tento tovar z akciovej ponuky a nebude sa to považovať za porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do nemocničnej lekárne nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 8:00 do 14:00 hod.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok 034 26, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 balík

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 12:43

20.07.2021 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 396
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 09:14 - Vstupná ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH
20.07.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS