• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202115501

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202115501

OF-238747

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5855003

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

52378101

Tamal s. r. o.

M.R.Štefánika 57, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - policový regál

nábytok, regál

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. knižnica – policový regál
Funkcia
regály do knižnice - rozšírenie kapacity úložného priestoru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
knižnica – policový regál Idea 61613 alebo ekvivalent vo farebnom vyhotovení orech, s obsahom troch variabilných políc a jednej pevnej police, pevný chrbát ks 3
hĺbka: cm 24
šírka: cm 61
výška: cm 171
hmotnosť: kg 20
počet variabilných políc: ks 3
počet pevných políc ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: lamino a ostatné
povrch: orech, orech/biela
zadná stena regálu: pevná, plná
dvierka: bez dvierok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu  manipuláciu, aby neprišlo k jeho poškodeniu.
Na dodací list a faktúru požadujeme uviesť číslo zmluvy z EKS.
Požadujeme 30 dňovú splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový rovnakých parametrov.
Dopravu tovrau na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

26.07.2021 08:00 — 05.08.2021 10:00

3,00 kusy

180,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2021 11:46

21.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2021 22:01 - Vstupná ponuka 180,00 € Cena s DPH
19.07.2021 22:01 - Najvýhodnejšia ponuka 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS