• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 11:35

Detail zákazky Z202115499

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 11:35

Základné údaje

Z202115499

OF-238173

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5853007

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

51312832

abaWood, s.r.o.

Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatníkové skrine

Kovová šatňová skriňa, 2 sekcie, 4 dvere, 1 sekcia, 2 dvere

  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovové šatníkové skrine
Funkcia
Kovové šatníkové skrinky sú určené na odkladanie a uzamykanie osobných vecí a zvrškov odevov žiakov školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovové šatníkové skrine ks 60
hĺbka mm 500
výška mm 1800
šírka mm 600
šírka boxu mm 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech 0,7-1,0 mm
prevedenie skrine bez nožičiek, pevný a odolný povrch, bez políc, zmontovaná
typ zámku cylindrický s 2 ks kľúčov pre každé dvierka, resp. skrinku
vybavenie v hornej časti každého oddelenia je vešiaková tyč s  dvoma háčikmi na zavesenie odevu
skriňa je delená 4 dverová
vybavenie dvierok spevnené výstuhou, žiabrové vetracie otvory, štítok na menovku
menovka áno
povrchová úprava práškovou farbou
farba korpusu šedá RAL 7035
farba dvierok modrá RAL 5012 alebo RAL 5015
V prílohe ilustračné foto
 2. Kovové šatníkové skrine
Funkcia
Kovové šatníkové skrinky sú určené na odkladanie a uzamykanie osobných vecí a zvrškov odevov žiakov školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovové šatníkové skrine ks 3
hĺbka mm 500
výška mm 1800
šírka mm 300
šírka boxu mm 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech 0,7-1,0 mm
prevedenie skrine bez nožičiek, pevný a odolný povrch, bez políc, zmontovaná
typ zámku cylindrický s 2 ks kľúčov pre každé dvierka, resp. skrinku
vybavenie v hornej časti každého oddelenia je vešiaková tyč s  dvoma háčikmi na zavesenie odevu
skriňa je delená 2 dverová
vybavenie dvierok spevnené výstuhou, žiabrové vetracie otvory, štítok na menovku
menovka áno
povrchová úprava práškovou farbou
farba korpusu šedá RAL 7035
farba dvierok modrá RAL 5012 alebo RAL 5015
generálny kľúč pre možnosť otvorenia všetkých skriniek, štvordverových aj dvojdverových jedným kľúčom. áno
V prílohe ilustračné foto
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Skrinky požadujeme dodať zmontované
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa minimálne 2 dni vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Doručenie je možné len v pracovných dňoch od 07.00 - 14.00 h.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

26.07.2021 08:00 — 06.09.2021 14:00

63,00 ks

11 138,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2021 11:30

20.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 144
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2021 14:50 - Vstupná ponuka 11 138,40 € Cena s DPH
20.07.2021 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 11 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS