• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 13:50

Detail zákazky Z202115489

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 13:50

Základné údaje

Z202115489

OF-238157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5853001

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie online a off-line prístupu do komplexného elektronického systému právnych informácií.
Funkcia
Minimálne požiadavky na elektronický systém / Elektronický systém právnych informácií bude obsahovať:
1. Prostredníctvom systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov, ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentmi pre zamestnancov.
2. Zbierku zákonov a konsolidovaných znení - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách; svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť.
3. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 pracovné dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov.
4. Komentáre k zákonom, cca stopäťdesiat priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
5. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa.
6. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", "Zo súdnej praxe" alebo "Bulletin slovenskej advokácie" a pod.
7. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
8. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
9. Dôvodové správy - databáza min. 6 000 dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť.
10. Online archív právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue"  s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
11. Aktuálne vydania právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - online prístup k najnovším číslam s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z každého čísla v PDF alebo RTF formáte.
12.  Monografie – odborné publikácie k špecifickým právnym témam.
13. Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - online prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eurlex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií: počet prístupov 3
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií: počet prístupov 3
Obdobie poskytovania služieb mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti
Aktuálnosť: Denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku.
Štruktúrovanosť: Všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií.
Previazanosť: Informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií.
Spoľahlivosť: Informácie musia byť garantované.
Prístup on-line a off-line prístup: Informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na základe prístupu na internet avšak s alternatívou ich dostupnosti aj offline spôsobom v prípade špeciálnej potreby.
Rýchlosť: Technická podpora na rýchle vyhľadávanie online informácií.
Užívateľský komfort: Možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie, - pokračovanie:
Užívateľský komfort - pokračovanie: vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc, .docx alebo .rtf.
Bezplatný predajný a po predajný servis: Všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line).
Monitoring e-mailom: Možnosť využívať upozornenia na aktuálne prejednávané zmeny právnych predpisov formou e-mailových správ s aktívnymi odkazmi na príslušný portál.
Nový obsah: Informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, tzn. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií.
Funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent: Možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument alebo - pokračovanie:
Funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent - pokračovanie: vyplnený vyhľadávací formulár.
Technická podpora s detailným štruktúrovaním dát: Umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a - pokračovanie:
Technická podpora s detailným štruktúrovaním dát: spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekvivalent na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Poskytovateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
2.Poskytovateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu poskytnutia služby.
3. Podrobnosti poskytnutia služby (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky po dobu trvania zmluvy.
5. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
5. Objednávateľ požaduje bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného Objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok.
7.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie
8.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
9.Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
10. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa podľa tejto zmluvy, podľa Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
11. Ak Poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
12. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

23.07.2021 00:00 — 22.07.2022 00:00

6,00 počet prístupov

3 748,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 11:00

20.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 577
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2021 12:27 - Vstupná ponuka 3 748,50 € Cena bez DPH
20.07.2021 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 3 748,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS