• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 12:35

Detail zákazky Z202115485

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 12:35

Základné údaje

Z202115485

OF-238804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5852999

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný tovar, príslušenstvo a doplnkový tovar k PC

Spotrebný tovar, príslušenstvo a doplnkový tovar k PC

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný tovar,  príslušenstvo a doplnkový tovar k PC
Funkcia
Tovar sa nakupuje pre zabezpečenie pracovnej činnosti objednávateľa.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Monitor: 27" 2560x1440 60Hz IPS LED matný, PIVOT - nastavenie výšky, farebné spektrum sRGB 99%, flicker-free, tenký okraj - vhodné pre multimonitor usporiadanie, VESA, kontrast min. 1000:1, min. 250cd, odozva max. 5ms, HDMI 1.4, DisplayPort 1.2, DisplayPort 1.2 (výstup), USB-C s možnosťou napájania notebooku 65W, integrovaný 4 portový USB 3.2 Hub, low blue light emission, flicker-free, 3.ročná záruka. (napr. HP E27u G4 189T3AA) 7 ks
2. USB kábel: USB-C na USB-C kábel, 3.2 Gen 2, 5 A, PD min. 100 W, 1 m čierny. (napr. AlzaPower AluCore USB-C/USB-C 3.2 Gen 2, 5 A, 100 W, 1 m čierny) 7 ks
3. Monitor grafický: 27" 3840x2160 IPS LED 10bit panel (bez FRC) 60hz, flicker-free Adobe RGB: min. 99%, sRGB min. 100%, hardwarová kalibrácia farieb (min. 16bit LUT tabuľka), PIVOT - otočiteľný na výšku, jas monitora nastaviteľný priamo v jednotkách cd/m2, DisplayPort 1.3, HDMI 2.2 / 1.4, USB-C s možnosťou napájania notebooku 60W, integrovaný 4 portový USB 3.1 Hub (2x USB 2.0, 2x USB 3.1), technológia pre potlačenie výrobných odchýľok podsvietenia plochy panelu, software pre HW kalibráciu monitora so synchronizáciou viacerých zariadení, záruka min. 5 rokov. (napr. EIZO Color Edge CS2740) 2 ks
4. USB kábel: USB-C / USB-C Thunderbolt 3 kábel, 40Gb/s, 5 A, 100 W, 2 m čierny. (napr. Roline Thunderbolt 3 kábel, 40 Gb/s, PD 20 V/5 A, čierny, 2 m) 2 ks
5. Mikrofón: klopový, pripojenie Lightning, kondenzátorový, všesmerové snímanie, frekvencia od 35 Hz do 14000 Hz. (napr. Boya BY-WM4 Pro-K3) 1 ks
6. Prepäťová ochrana: dĺžka 3 m, female konektory: 8× vidlica typ E, 2× RJ-11, kapacita energie rázu 2754 J, maximálne prúdové zaťaženie 10 A, špičkový prúd 48000 A, s vypínačom a LED indikácia. (napr. APC SurgeArrest - PMF83VT-FR) 4 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a dodanie pracovníkom dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
3. Predmet zmluvy musí byť nový, doposiaľ nepoužitý.
4. Požaduje sa predložiť typové označenie, výrobca a značka jednotlivých tovarov predmetu zmluvy do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
5. Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
6. Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
7. Pre odstránenie vady v záručnej  lehote sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
8. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie /tovar  rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
9. Záručná doba/lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie/tovar v oprave.
10. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek  súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady  na miesto dodania a vrátenia opraveného/nového tovaru na miesto dodania, výmena tovaru alebo iných častí zmluvy a pod...
11. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
12. V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
13. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky/predmet zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15.Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 7. a 8.
16. Dodaný tovar bude zabalený  v obaloch z recyklovaných materiálov alebo v obaloch, ktoré je možné následne recyklovať.
17. Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími parametrami. Farebnosť tovaru je uvedená príkladmo.
18. Objednávateľ neakceptuje elektronickú fakturáciu. Splatnosť faktúr je 30 dní  odo dňa ich doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

23.07.2021 10:00 — 12.08.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

5 906,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2021 10:52

20.07.2021 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 23:48 - Vstupná ponuka 5 890,80 € Cena s DPH
16.07.2021 23:48 - Najvýhodnejšia ponuka 5 890,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS