• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 11:34
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 08:45

Detail zákazky Z202115484

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 11:34
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 08:45

Základné údaje

Z202115484

OF-237504

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5852995

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

mäso, mäsové výrobky

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 15131300-8 - Prípravky z pečene
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Mäso a mäsové výrobky slúžia pre prípravu jedál pre pacientov a zamestnancov zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové stehno bez kosti, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 5 000
Bravčové karé bez kosti, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 750
Bravčový bok bez kosti, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 100
Bravčová krkovica bez kosti, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 220
Bravčová krkovica údená bez kosti, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 80
Hovädzie mäso zadné býk, kuchynská úprava, podiel mäsa 100% kg 700
Saláma suchá ( Nitran alebo jemu podobný), min. podiel bravčového mäsa 55%  + 15% slanina,  min. podiel hovädzieho  mäsa 20%.  Nekrájaná. kg 70
Bratislavské párky, minimálne 68 % podiel mäsa kg 260
Domáca klobása, minimálne 85 % podiel mäsa, (150g/ks) kg 100
Gazdovská slanina, podiel mäsa min. 95% kg 150
Špekáčky, podiel bravč. mäsa min. 55%., podiel hovädzieho mäsa min.15%., podiel slaniny min. 15%. kg 30
Slanina údená bez kože, podiel masa minimálne 95% kg 20
Jaternice, 150g/ks, podiel mäsa min 60% , podiel ryže max  40% kg 40
Šunka - špeciál bezlepková, podiel mäsa min. 92% kg 750
Šunka hydinová bezlepková, podiel mäsa min. 92% kg 350
Saláma suchá ( Malokarpatská alebo jej podobné), podiel mäsa min. 135g na 100g salámy. Min. podiel brav.mäsa 55%, hovädzie 20%, slanina 20%. kg 20
Pečeňový syr, min podiel bravč. mäsa 90% kg 50
Turista saláma podiel mäsa min. 80 % kg 15
Paštéka bôčiková  balenie 200 g kg 10
Paštéka pečenová  balenie 200 g kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR v platnom znení a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č.852/2004
- o hygiene potravín a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkové ceny bez DPH aj s DPH a cenu spolu bez DPH a s DPH.
Dodávateľ predloží najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy úradne osvedčenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla pre prevádzku uchádzača pre činnosti súvisiace s dodávaním predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod.
Mäso požadujeme zo slovenského chovu zvierat v zmysle uznesenia vlády č. 168/2016.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že dodávateľ disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5) dňa mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

31 913,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 10:42

19.07.2021 11:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 23
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 09:18 - Vstupná ponuka 31 913,00 € Cena bez DPH
16.07.2021 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka 31 912,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS