• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 08:11
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 09:05

Detail zákazky Z202115461

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 08:11
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 09:05

Základné údaje

Z202115461

OF-238766

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5852979

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov  prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 Zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 3,83
Predpokladané množstvo odobratých papierových stravných poukážok počas platnosti zmluvy ks 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať Kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ  sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok  (stravných poukážok v papierovej forme) riadne a včas na miesto určené v objednávke. Vrátane dopravy na miesto určenia.
Predmet plnenia bude dodaný po častiach, na základe čiastkových objednávok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa e-mailom.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa prijatia  záväznej objednávky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových  objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať ďalšie poplatky a provízie iba tie s ktorými sa ráta v zadaní zákazky.
Úhrada ceny za dodané stravné poukážky v zmysle tejto zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom po dodaní stravných poukážok. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
V prípade poškodenia stravných poukážok  pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo.
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok, objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu ku dňu skončenia tejto povinnosti.
Lehota plnenia zmluvy: 12 mesiacov, čiastkové objednávky/plnenie počas roka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1 300,00 ks

4 979,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2021 08:13

20.07.2021 08:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 08:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2021 08:40 - Vstupná ponuka 4 979,00 € Cena s DPH
16.07.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 4 978,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS