• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 11:00

Detail zákazky Z202115454

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 11:00

Základné údaje

Z202115454

OF-238674

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5868290

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 2 ks servisných vozidiel pre potreby SÚATaTV

vozidlo, servisné vozidlo, úžitkové vozidlo

  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup 2 ks servisných vozidiel pre potreby SÚATaTV
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet úžitkových vozidiel – dodávkových automobilov: ks 2
Počet miest na sedenie ks 1+2
Objem / výkon motora cm3 / kW 2100 / 84
Vonkajšie rozmery: dĺžka mm 5900 6400
Vonkajšie rozmery (bez spätných zrkadiel): šírka mm 2000 2100
Vonkajšie rozmery: výška mm 2500 2700
Vonkajšie rozmery: rázvor mm 3500
Rozmery nákladového priestoru: dĺžka mm 3300
Rozmery nákladového priestoru: šírka mm 1700
Rozmery nákladového priestoru: výška mm 1900
Rozmery zadných dverí: šírka mm 1500
Objem nákladového priestoru m3 12 16
Objem palivovej nádrže l 70 90
Celková hmotnosť kg 3300
Užitočná hmotnosť kg 1200
Dovolené zaťaženie nápravy: predná kg 1900
Dovolené zaťaženie nápravy: zadná kg 2200
Alternátor A 180
Akumulátor Ah 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo motorová nafta
Emisná norma Euro 6
Rozmery pneumatík (alternatívy) 225/75R16 (215/70R16) (225/65R16)
Zadné dvere - prevedenie, otváranie Dvojkrídlové s viacstupňovou aretáciou, otváranie min. o 250 stupňov
Bočné dvere - prevedenie Posuvné, s aretáciou v otvorenej polohe, na pravej strane karosérie
Prevodovka 6.stupňová, manuálna, s akustickou signalizáciou spiatočky
Farba biela
Svetlá s funkciou denného svietenia áno
Elektrické ovládanie predných okien áno
Elektricky vyhrievané a elektricky ovládané vonkajšie spätné zrkadlá áno
Zabudované autorádio áno
Airbag vodiča áno
Palubný počítač áno
Klimatizácia áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Parkovací senzor - v zadnej časti vozidla áno
Zásuvka 12 V áno
Plnohodnotné rezervné koleso áno
Predné a zadné zásterky áno
Nákladový priestor bez okien áno
Deliaca prepážka medzi kabínou vodiča a nákladovým priestorom áno
Sedadlo vodiča nastaviteľné + bedrová opierka áno
Sedadlá spolujazdcov – dvojsedadlo áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Termín dodania : najneskôr do 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar, vozidlo doposiaľ nezaradené do evidencie v žiadnom štáte.
3. Cena vozidla musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prvého zápisu držiteľa motorového vozidla a prípadných ďalších obstarávacích nákladov a je konečná.
4. V cene vozidla je zahrnutá aj odborná montáž majákovej rampy a rádiostanice (všetky uvedené súčasti dodá Odberateľ – Dodávateľ vykoná iba odbornú montáž) bez ovplyvnenia záruky na vozidlo.
5. K osobnému motorovému vozidlu požaduje objednávateľ dodať: platný TP, návod na obsluhu v SK, servisnú knižku , minimálne 2 kľúče, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinnú výbavu vozidla v zmysle §16 Vyhlášky 464/2009 Z.z.
6. Na vozidlo platí záruka minimálne 2 roky v zmysle Obchodného zákonníka.
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Kupujúci je oprávnený ju do dátumu splatnosti vrátiť Predávajúcemu. Predávajúci faktúru buď opraví alebo vystaví novú faktúru, na ktorej vyznačí nový dátum splatnosti.
8.Predávajúci vystaví faktúru za celý predmet zmluvy po odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy oboma zmluvnými stranami na základe preberacieho protokolu, najneskôr však do 10 dní odo dňa odovzdania. Lehota splatnosti faktúry je 45 dní.
9. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS) rozpočet zákazky, kde uvedie: a.) obchodný názov značky vozidla ktorú ponúka, b.) jej typové označenie, c.) cenu bez DPH, d.)celkovú cenu predmetu zákazky spolu s DPH – príloha č. 2 Cenová ponuka.
10. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy.
11. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky dokument, v ktorom uvedie k požadovanej technickej vlastnosti ktorú požadoval objednávateľ skutočnú hodnotu, ktorú spĺňa ním ponúkané vozidlo a to v rozsahu technických vlastností uvedených v technických vlastnostiach tejto zákazky. Zároveň priloží elektronicky aj dokumenty (leták, brožúra, link na web stránku) z ktorých je možné uvedené skutočnosti preveriť.
12. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené a požadované technické vlastnosti a parametre objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
13. V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a verejný obstarávateľ má týmto právo odstúpiť od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, 043 29 Košice, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

06.08.2021 08:08 — 01.02.2022 14:14

2,00 kus

47 220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2021 08:08

30.07.2021 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2021 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2021 14:58 - Vstupná ponuka 44 330,00 € Cena bez DPH
29.07.2021 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka 44 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS