• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:50

Detail zákazky Z202115416

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:50

Základné údaje

Z202115416

OF-238726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5856600

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a montáž rohovej kuchynskej linky

kuchynská linka

  • 39141400-6 - Vstavané kuchyne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynská linka rohová
Funkcia
Kuchynská linka rohová L 120 x 260 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kuchynská linka ks 1
Nerezový drez Sinks MANAUS 480 V matný alebo ekvivalent ks 1
Páková batéria Sinks PRONTO alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Korpus laminovaná drevotriesková doska hrúbky min 16 mm, farebné prevedenie: šedá ( napr. onyx), police nastaviteľné
Dvierka predná plocha stredné tvrdá drevovláknitá doska, hrúbka min 16 mm, vákuovo lisovaná fóliou
Dvierka dvierka univerzálne na montáž P/L, farba dub ( napr. arlington)
Šufliky posuvné, s kovovými koľajniciami, kovové úchyty
Úchyty kovové rovné, farba: nerez
Nožičky nastaviteľné
Sokel dub (napr. arlington)
Pracovná doska laminátová doska, hrúbka min 28 mm, vrátane lištovania po obvode, farba dub (napr. arlington)
Zástena laminátová doska, farba biela matná
Nerezový drez Sinks MANAUS 480 V matný alebo ekvivalent Hĺbka 180 mm, rozmer vane 400 x 340 mm, do spodnej skrinky 500 mm, hrúbka materiálu 0,7 mm, vonkajšie rozmery 480 x 480 mm, výpust 3 1/2“ bez odkvapkávacej plochy, vrátane sifónu s odpadom na umývačku
Páková batéria Sinks PRONTO alebo ekvivalent zmiešavacia vrátane hadičiek a kompletného inštalačného materiálu
Výrez v pracovnej doske 1 ks
Výrez na zásuvky
Lišty, tesnenia
Nad umývačkou riadu ochrana pred zamákaním
Kuchynská linka rohová L 120 x 260 cm
1.1 Horná skrinka 1 ks Š 80 x V 60 2 x H 35 cm dvierka otvárateľné 1 ks, polica nastaviteľná 1 ks, kovové úchyty 1 ks
1.2 Horná skrinka 1 ks Š 70 x V 60 x H 35 cm dvierka otvárateľné 2 x 35cm s, polica nastaviteľná 1 ks, kovové úchyty 2 ks
1.3 Horná skrinka rohová 1 ks Š 60 x V 60 x H 35 cm rohová, dvierka otvárateľné 1 ks, polica nastaviteľná1 ks, kovové úchyty 1 ks
1.4 Horná skrinka 1 ks Š 50 x V 30 x H 35 cm (digestorová) dvierka otvárateľné 1 ks, kovové úchyty 1 ks
1.5 Horná skrinka 1 ks Š 60 x V 60 x H 35 cm dvierka otvárateľné 1 ks, polica nastaviteľná 1 ks, kovové úchyty 1 ks
1.6 Spodná skrinka Š 60 x V 90 x H 60 cm s drezom dvierka otvárateľné 2 x 30cm , polica nastaviteľná 1 ks, kovové úchyty 2 ks, regulovateľné nožičky 4 ks, zhora zabudovaný drez s otvorom na batériou,
1.6 vrátane sifónu s odpadom na umývačku a vrátane kompletného doplnkového a inštalačného materiálu
1.7 Spodná skrinka (1 šuflík, 1 dvierka) 1 ks, Š 80 x V 90 x H 60 cm dvierka otvárateľné 1 ks, v hornej časti skrinky posuvný šuflík 1 ks s výškou min 13 cm, s kovovými koľajniciami, kovové úchyty 2ks, regulovateľné nožičky 4 ks
1.8 Rohová skrinka Š 120 x V 90 x H 60 dvierka otvárateľné 1 ks dvierka Š 60, police nastaviteľné 1 ks, kovové úchyty 1 ks, regulovateľné nožičky 4 ks
Pracovná doska rohová Rohová v dĺžke 120 x 210, H 60 cm, hrúbka: 38 mm, s výrezom na kuchynský drez, s tesniacou lištou
Zástena 1 ks V dĺžke 120 x 260 cm, V 60 cm s výrezmi na elektrické zásuvky
Predný spodný sokel rohový, v dĺžke 120 x 210 cm
Bočný spodný sokel 2 ks v dĺžke 60 cm, 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie/ montáže na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ požaduje od úspešneho dodávateľa osobnú obhliadku a zameranie miesta realizácie
Súčasťou zákazky je kompletný inštalačný, tesniaci a montážny, prípojný materiál, výroba, dodanie, montáž
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania tovaru vo forme písomnej objednávky vystavenej Odberateľom a doručenej Dodávateľovi
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania
Dodávateľ je povinný písomné oznámenie Odberateľa zaslané emailom prijať a prijatie písomného oznámenia najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu e-mailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná. Zmena osoby oprávnenej za prevzatie tovaru sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru )
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky (deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy)
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu  zmluvy. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar
Oprávnené osoby Odberateľa sú povinné dodaný predmet objednávky skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar alebo jeho súčasti prevziať
Odberateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu Dohody za Odberateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie Dohody za Odberateľa odošle oskenovaný originál písomného oznámenia, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dovoz tovaru a montáž je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy
Objednávku je možné ukončiť písomnou dohodou oboch Zmluvných strán, výpoveďou alebo odstúpením od objednávky
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie
Ide o jednorázovú objednávku tovaru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vrútky, Martin, Žilinský, Slovenská republika

25.08.2021 12:00 — 31.08.2021 12:00

1,00 ks

1 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.07.2021 14:43

22.07.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2021 17:46 - Vstupná ponuka 1 400,00 € Cena bez DPH
14.07.2021 17:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS