• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 10:55

Detail zákazky Z202115409

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 10:55

Základné údaje

Z202115409

OF-238711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5851122

Objednávateľ

00632392

Centrum sociálnych služieb - LÚČ

Nemocničná 986/1, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skriňa dvojdverová s nadstavcom

skriňa dvojdverová

  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa dvojdverová s nadstavcom
Funkcia
Uskladnenie bielizne, odevov, hygienických pomôcok, predmetov a ďalších výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa dvojdverová ks 15
výška mm 1900
šírka mm 1000
hĺbka mm 600
vzor typ buk / prípadne dohodou podľa predložených vzoriek/
Nadstavec k skrini, dvojdverový ks 15
výška mm 500
šírka mm 1000
hľbka mm 600
vzor typ buk /prípadne dohodou podľa predložených vzoriek/
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál korpus skrine a nadstavca  z obojstranne laminovanej  drevotriesky hrúbky 20 -25 mm.
police police z obojstranne laminovanej drevotriesky
hrany lemované odolnou plastovou hranou ABS hrúbky 2 mm
vnútorné členenie skrine skriňa policová bez deliacej zvislej priečky, počet políc v skrini 6 ks /prípadne podľa dohody/
vnútorné členenie nadstavca nadstavec bez deliacej zvislej priečky, počet políc v nadstavci 1ks
odvetrávanie skrine Pomocou vetracieho otvoru. Skriňa vybavená vetracím otvorom umiestneným v hornej a spodnej časti dverí, prípadne na korpuse skrine /prípadne podľa dohody/
odvetrávanie nadstavca Pomocou vetracieho otvoru. Nadstavec vybavený vetracím otvorom
uzamykanie skrine aj nadstavca áno - zámok s minimálne 2 náhradnými kľúčmi
na dverách skrine v ľavej časti dorazová lišta drevená bez plastových úchytiek áno
základňa skrine sokel
dvere skrine a nadstavca dvojdverové plné
závesy pánty s doťahovaním a dotlmením dvierok
úchytky na dvere áno / prípadne podľa dohody/
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, montáže a rozmiestnenia podľa inštrukcii obstarávateľa. Miesto plnenia zákazky sa nachádza na inom mieste (cca 30km od súčasného sídla obstarávateľa), ako súčasné sídlo obstarávateľa.
Termín plnenia predmetu zákazky: najneskôr do 4 týždňov od uzatvorenia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ oznámi telefonicky alebo emailom odberateľovi dodanie tovaru minim. 3 pracovné dni  pred dodávkou tovaru.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní od 8,00 - 13,00 hod.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, jednotková cena bez DPH, s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov.
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky uvedené technické vlastnosti.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzatvorení zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo, s ktorým bude objednávateľ v prípade potreby komunikovať ohľadne plnenia predmetu zákazky.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986/1, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

28.07.2021 09:00 — 16.08.2021 14:00

30,00 ks

5 230,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2021 13:54

19.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2021 17:51 - Vstupná ponuka 5 229,60 € Cena s DPH
15.07.2021 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 5 228,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS