00632392
Centrum sociálnych služieb - LÚČ
Nemocničná 986/1, Považská Bystrica, 01701, SVK
36537349
LAMAJ, spol s r.o.
Šúdolská 3A, Nitra, 94911, SVK
Skriňa šatníková - kovová
šatníková skriňa, kovová
Tovar, Služba
1. Skriňa šatníková /kovová/
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová skriňa určená na bezpečne uchovávanie odevov, obuvi a osobných vecí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 10 | ||
výška | mm | 1800 | ||
šírka | mm | 600 | ||
hĺbka | mm | 500 | ||
počet dverí | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
uzamykateľné dvere | s 2 kľúčmi pre každé dvere |
uzamykanie dverí | zámok cylindrický s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy |
vnútorné vybavenie oboch oddelení | polica v hornej časti oddelenia, tyč s dvoma háčikmi na zavesenie oblečenia, samolepiace zrkadlo, menovka, háčik |
farba konštrukcie | RAL 7035 svetlošedá |
farba dverí | RAL 3000 červená |
odvetrávanie | v hornej a spodnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru, s moderným dizajnom ventilačného systému |
vyhotovenie | zváraná konštrukcia z uzavretých profilov, zmontovaná |
prevedenie | bez nožičiek |
povrchová úprava | prášková farba |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, a vynesenia tovaru na požadovanom mieste plnenia uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní od doručenia všetkých požadovaných dokumentov oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a tiež mu oznámi miesto dodania predmetu zákazky. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa zmluvy v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko, ktoré sa nachádza mimo súčasného sídla obstarávateľa a ktoré objednávateľ oznámi dodávateľovi vopred. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Pruské č. 399, Pruské, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
28.07.2021 10:00 — 30.07.2021 10:00
10,00 ks
1 908,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2021 13:31
19.07.2021 09:00
19.07.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2021 13:47 - Vstupná ponuka | 1 908,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2021 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 907,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: