• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202115372

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202115372

OF-237237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5857793

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31642331

Prírodné jódové kúpele Číž, a.s.

Číž , Číž, 98043, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie rekondičných pobytov pre zamestnancov objednávateľa

rekondičný pobyt, rehabilitácia, rekondícia, pobyty, kúpele, liečenie

  • 85312500-4 - Rehabilitačné služby
  • 98332000-9 - Kúpeľné služby
  • 85144000-0 - Služby pobytových zdravotníckych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie rekondičných pobytov pre zamestnancov objednávateľa.
Funkcia
Zabezpečenie rekondičného pobytu pre zamestnancov objednávateľa exponovaných chemickému, biologickému faktoru a fyzickej záťaži.
Rekondičný pobyt má byť zameraný najmä na : 1. účinnú kompenzáciu predpokladaných poškodení zdravia vykonávanou prácou v pracovnom procese, 2. zvyšovanie celkovej fyzickej a psychickej kondície, 3. zvyšovanie celkovej odolnosti organizmu, 4. zvyšovanie zdravotného vedomia, 5. osvojovanie si správnych postojov k ochrane zdravia a pod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet rekondičných pobytov/ 12 mesiacov ks 75
Dĺžka pobytu/ 1 osoba deň/ noc 7/ 6
Liečebné procedúry ks 14
Bazén hod/ denne 1/ 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ubytovanie
úroveň ubytovacieho zariadenia hotel, dvojlôžkové izby
ubytovacia trieda minimálne 3 * kategória
vybavenie samostatné sociálne a hygienické zariadenie, TV, chladnička a primerané súkromie
- objednávateľ požaduje zabezpečiť pre účastníkov ubytovanie a procedúry v jednom zariadení, t. j. pod jednou strechou
- objednávateľ požaduje zabezpečiť pre účastníkov stravu v areáli kúpeľov najviac do 200 m od ubytovacieho zariadenia
Stravovanie
- plná penzia
- prvý deň začína obedom, posledný končí raňajkami
raňajky švédske stoly s teplými a studenými nápojmi
obedy a večere formou výberu z minimálne troch jedál alebo výberom z bufetu podávaných spolu s nealkoholickými nápojmi
- na požiadanie studený balíček v nominálnej hodnote jedla
strava má zodpovedať zásadám zdravej výživy a bude zabezpečené minimálne jedno jedlo, ktoré bude vyhovovať podmienkam diétneho stravovania
- má byť poskytnutá v súlade s Vyhláškou č. 533/2007 Z. z. Ministerstva zdravotníctva SR o podrobnostiach a požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania v platnom znení
Liečebné procedúry
počet minimálne 2 procedúry denne
trvanie procedúr minimálne 20 minút/ 1 procedúra
vstupná lekárska prehliadka do 24 hodín od nástupu na liečebný pobyt
- na začiatku rekondičného pobytu absolvuje účastník vstupnú lekársku prehliadku, kde bude preukázateľne oboznámený s programom rekondičného pobytu a liečebnými procedúrami
výstupná lekárska prehliadka na konci rekondičného pobytu
- Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť rovnakú cenovú ponuku aj pre rodinných príslušníkov účastníkov od 18 rokov, v ktorej sú zahrnuté aj bonusy.
- Rekondičný pobyt musia odborne viesť a usmerňovať odborní zdravotnícki pracovníci, ktorí majú kvalifikáciu v odboroch ako napríklad fyzioterapia, balneológia a liečebná rehabilitácia,
- preventívne pracovné lekárstvo, klinické pracovné lekárstvo, hygiena výživy a zdravotná výchova.
Rekondičný pobyt bude poskytnutý účastníkom 7 po sebe nasledujúcich dní ( 6 nocí), s nástupom na rekondičný pobyt v pondelok.
Predpokladaný počet osôb, ktoré sa zúčastnia rekondičného pobytu počas platnosti a účinnosti zmluvy je 75 poukazov ( pobytov).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „Dohoda“) je poskytnutie služby – rekondičných pobytov, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pre zamestnancov objednávateľa zaradených do 3. kategórie rizikových prác (ďalej len „rekondičný pobyt“).
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Dohody: - kópiu platného dokladu o oprávnení podnikať v predmete zákazky a to poskytovanie ambulantnej a ústavnej kúpeľnej     starostlivosti v zdravotníckom zariadení, - podrobný rozpis cien za rekondičné pobyty, ktorý bude prílohou Dohody.
3. Zmluvné strany sa zaväzujú do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Dohody si navzájom predložiť identifikačné a kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu Dohody.
4. Rekondičné pobyty sa musia uskutočniť na území Slovenskej republiky.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať rekondičné pobyty podľa svojej skutočnej potreby, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas trvania dohody. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkovú zmluvnú cenu.
6. Cena za rekondičné pobyty (ďalej len „cena“) zahŕňa všetky náklady spojené so zabezpečením rekondičných pobytov, a to najmä cenu liečebno-rehabilitačných procedúr, vstupnú a výstupnú lekársku prehliadku, cenu za ubytovanie (vrátane miestnej dane z ubytovania), cenu za stravovanie.
7. Cena bude stanovená ako konečná a nemenná, pričom fakturované budú len skutočne poskytnuté služby. Služby, ktoré dodávateľ nevykoná, služby vykonané naviac bez písomného súhlasu objednávateľa alebo služby vykonané odchylne od dojednaných zmluvných podmienok, objednávateľ neuhradí.
8. Objednávateľ požaduje plnenie predmetu Dohody, v požadovanej kvalite a rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať rekondičné pobyty v termínoch a počte účastníkov podľa samostatných záväzných objednávok objednávateľa.
10. Objednávateľ sa zaväzuje objednávať rekondičné pobyty najneskôr 15 dní pred nástupom svojich zamestnancov formou doručenia písomných objednávok (ďalej len „objednávka“). Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: počet objednaných rekondičných pobytov, počet a menný zoznam účastníkov rekondičného pobytu, termín nástupu, cenu rekondičného pobytu, kontaktnú osobu objednávateľa a fakturačné údaje objednávateľa.
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch dní od doručenia objednávky, e-mailom potvrdiť objednávateľovi príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety.
12. Faktúra bude vystavená poskytovateľom podľa objednaného počtu rekondičných pobytov a zaslaná na adresu sídla objednávateľa do 3 pracovných dní od ukončenia rekondičného pobytu, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bol rekondičný pobyt poskytnutý. Prílohou faktúry bude menný zoznam účastníkov rekondičného pobytu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
12.1 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V tomto prípade začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry po jej opätovnom doručení objednávateľovi.
13. Faktúry budú uhradené formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavkov a záloh dodávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa.
14. Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu Dohody sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
15. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Dohody alebo do vyčerpania finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
16. Dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od Dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. Túto Dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti ktoroukoľvek zmluvnou stranou, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

12,00 mesiac

14 393,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2021 09:18

23.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2021 14:23 - Vstupná ponuka 14 355,00 € Cena s DPH
21.07.2021 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 14 355,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS