Z202115366
OF-238612
zrušená
00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
Kancelársky nábytok
komoda, vysoká skriňa, konferenčný stolík, kovové šatníkové skrine
Tovar, Služba
|
1. Komoda
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok do kancelárie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| výška | cm | 85 | ||
| šírka | cm | 74 | ||
| hĺbka | cm | 35 | ||
| počet zásuviek | ks | 2 | ||
| ABS hrana | mm | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farebné prevedenie komplet celej komody | dub sonoma |
| počet dverí | dvojdverová |
| umiestnenie zásuviek | pravá strana nad dvierkami |
| otváranie dverí | krídlové |
| materiál úchytiek | kov |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska |
|
2. Vysoká skriňa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok do kancelárie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| výška | cm | 178 | ||
| šírka | cm | 80 | ||
| hĺbka | cm | 47 | ||
| hrúbka - ABS hrana | mm | 2 | ||
| hrúbka dosky | mm | 18 | ||
| výška - rektifikačné nožičky | mm | 15 | ||
| počet políc upevnených pomocou kovových tŕňov | ks | 4 | ||
| hrúbka - zadná stena skrine | mm | 8 | ||
| nosnosť police | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| krídlove dvierka z laminovanej drevotriesky, zakrývajú 2/5 skrine. Zvyšné 3/5 skrine sú bez dverí, takže na police. | |
| farebné prevedenie komplet celej skrine | buk |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska |
|
3. Vysoká skriňa pravá
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok do kancelárie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| výška | cm | 178 | ||
| šírka | cm | 40 | ||
| hĺbka | cm | 47 | ||
| hrúbka - ABS hrana | mm | 2 | ||
| hrúbka dosky | mm | 18 | ||
| výška - rektifikačné nožičky | mm | 15 | ||
| počet políc upevnených pomocou kovových tŕňov | ks | 4 | ||
| hrúbka - zadná stena skrine | mm | 8 | ||
| nosnosť police | kg | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| krídlove dvierka z laminovanej drevotriesky, zakrývajú 2/5 skrine. Zvyšné 3/5 skrine sú bez dverí, takže na police | |
| farebné prevedenie komplet celej skrine | buk |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska |
|
4. Konferenčný stolík
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok do kancelárie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| šírka | cm | 110 | ||
| výška | cm | 45 | ||
| hĺbka | cm | 60 | ||
| hrúbka sklenenej dosky | mm | 8 | ||
| hrúbka mliečnej sklenenej police | mm | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farebné prevedenie | čerešňa |
| kombinácia materiálov | MDF / sklo / kov |
|
5. Šatníková skriňa kovová 8-dverová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok do kancelárie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| celková výška | cm | 180 | ||
| celková šírka | cm | 120 | ||
| hĺbka | cm | 50 | ||
| počet dvierok | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| tyč s háčikmi | |
| zváraný výrobok | |
| cylindrický zámok | |
| samolepiací štítok na meno | |
| farba korpusu | svetlosivá RAL 7035 |
| farba dvierok striedavo | svetlomodrá RAL 5012 a svetlosivá RAL 7035 |
| farebné rozloženie dvierok | identické s fotkou, nakoľko bude skriňa umiestnená už k zakúpeným |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane, dopravy, likvidácie obalov, balenia, vyloženia a vynesenia na požadované poschodie na konkrétne pracovisko, vrátane poskladania, montáže a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Objednávateľ požaduje tovar dodaný v demonte zmontovať alebo kompletizovať ho z prepravného stavu do stavu užívateľského na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom, vrátane odvozu prebytočných ochranných obalov. |
| 3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| 4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa ust. § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom, alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u Dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| - rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1. časti II. tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie. |
| 3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo listinne) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| 5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| 6. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
| 7. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, likvidácie obalov, balenia, vyloženia a vynesenia na požadované poschodie na konkrétne pracovisko, vrátane poskladania, montáže a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| 5. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do dátumu určeného v samostatnej objednávke ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak, najneskôr do 4 týždňov od doručenia objednávky. |
| IV. Záruka a reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany zmluvy nedohodnú inak. |
| 3. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Moyzesova 11, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
29.07.2021 09:00 — 31.08.2021 12:00
1,00 súbor
877,03
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2021 08:36
26.07.2021 09:00
26.07.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: