• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 08:29
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 09:25

Detail zákazky Z202115365

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 08:29
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 09:25

Základné údaje

Z202115365

OF-234872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5851086

Objednávateľ

36855642

agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik

Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

35751819

REFICIER JTL, s.r.o.

Stachanovská 43 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby

kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery, multifunkčné zariadenie

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48773000-7 - Obslužné programy na tlač
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
Funkcia
Predmetom zákazky je:
Prenájom 2 ks farebných laserových A3 kopírovacích strojov na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie.
Predpokladaný objem tlače je 254 000 strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach s predpokladanou 25% farebnou tlačou z celkového predpokladaného objemu tlače.
K zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom, bude jednotná pre všetky zariadenia :
- maximálna cena čiernobielej strany A4 0,0095 € / strana + DPH
- maximálna cena farebnej strany A4 0,045 € / strana + DPH
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť pamäte GB 6
kapacita pevného disku GB 256
gramáž papiera g/m2 60 256
kapacita vstupu papiera ks 1100 3600
výstupná kapacita strán 250
životnosť tonerov CMY + čierny strán 24000
viacnásobné kopírovanie ks 1 9999
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia kopírovacieho stroja Konica Minolta Bizhub C257i alebo ekvivalent
zásobníky I. univerzálna kazeta 500 listov, A5 - A3, 60 - 256/m2  - II. univerzálna kazeta 500 listov, A5 - A3, 60 - 256/m2
podávač originálov automatický obojstranný otáčajúci podávač dokumentov, kapacita 130 listov, A5 - A3, 35 - 128g/m2
čítačka bezkontaktných kariet autorizačné zariadenie pre overenie užívateľov pomocou čipových kariet
rýchlosť kopírovania a tlače A4 čiernobielo 25 strán/minútu , farebne 25 strán/minútu
rýchlosť kopírovania a tlače A3 čiernobielo 12 strán/minútu , farebne 12 strán/minútu
rýchlosť obojstrannej tlače A4 čiernobielo 25 strán/minútu , farebne 25 strán/minútu
doba I. kópie A4 6,8 sek. /čiernobielo - 8,4 sek. /farebne
doba zahrievania kopírovacieho zariadenia cca 20 sek.
druh kopírovacieho procesu laserový
technológia tonera polymerizovaný  Simitri HD
veľkosť ovládacieho panela 7" / 800 x 480 px
typ pevného disku SSD
možnosti pripojenia USB - 2.0 , 10/100/1000 - Base-T Ethernet
sieťové protokoly TCP/IP, SMB, LPD, IPP, SNMP, HTTP, HTTPS, Bonjour
tlačiteľné formáty A6 - A3, vlastné formáty papiera a obálky, dlhý papier max. 1200 x 297 mm
ručný vstup 100 listov, A6 - A3, vlastné formáty a obálky, dlhé papiere dĺžky až 1,2m, 60 - 256 g/m2
papier automatickej obojstrannej tlače A5 - A3, 60 - 256 g/m2
režimy dokončovania tlače odsadzovanie criss-cross (A4), skupinkovanie, triedenie
napájanie a spotreba kopírovacieho zariadenia 220 - 240V / 50/60Hz, špičkový odber do 1,5 kW, TEC 0,3 kWh
rozlíšenie kopírovania 600 x 600 dpi
poltóny kopírovania 256 odtieňov
viacnásobné kopírovanie 1 až 9 999 ks
formát originálov kopírovania max. A3
zväčšenie kopírovania 25 - 400% v krokoch 0,1%, automatický zoom
rozlíšenie tlače 1800 x 600 dpi
podporované tlačové jazyky tlače PCL 6, PCL 5c, PostScript 3, XPS
podporované operačné systémy (32/64bit) Windows 7, Windows 8, Windows 10, Macintosh OS, Linux
podporovaný Windows server 2008, 2008R2, 2012, 2012R2, 2016, 2019
podporované tlačové fonty 80PCL Latin, 137 PostScript 3, emulácia Latin
rýchlosť skenovania čiernobielo/farebne 55 strán/minútu
rozlíšenie skenovania 600 x 600dpi
režimy skenovania do emailu, do počítača, na FTP, do schránky, na USB, do WebDAV, do DPWS, do URL adresy, sieťový TWAIN
formáty skenovaných súborov JPEG, TIFF, PDF, Kompaktné PDF, šifrované PDF, XPS, kompaktné XPS, PPTX
ciele skenovania 2000 jednotlivých + 100 skupinových, podpora LDAP
užívateľská kapacita schránky 3000 dokumentov alebo 10 000 strán
typy užívateľských stránok verejné, osobné, skupinové
systémové funkcie zabezpečenia I. IP filtrovanie a blokovanie portov, sieťová komunikácia SSL3 a TLS1, podpora IPsec, podpora IEEE 802.1x, overovanie užívateľov, záznamy overovanie, zabezpečená tlač, Kerberos, prepis pevného disku
systémové funkcie zabezpečenia I. šifrovanie dát pevného disku (AES256), šifrovanie tlačových dát užívateľov
systémové funkcie účtov 1000 užívateľských účtov s podporou Active Directory, definícia prístupu užívateľov k funkciám
stolík pod kopírovací stroj uložný priestor pre tlačové médiá a iné materiály - súčasť dodávky ku každému dodanému zariadeniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) +(cena za odkúpenie uvedená nižšie).
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia (Podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené do troch dní od uzatvorenia zmluvy).      Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu.
Dodávateľ je povinný dodané zariadenia osadiť na objednávateľom stanovené miesto, spustiť zariadenie, priradiť zariadenie do dodaného softvéru  a následne odskúšať, či je možné tlačiť z klientského PC na dané zariadenie.
Pre dodaný softvér  na správu požaduje objednávateľ  školenie v rozsahu max. 3 hodiny/3 osoby. Softvér musí byť nainštalovaný  a nakonfigurovaný dodávateľom podľa podmienok objednávateľa.
Počas doby nájmu maximálne 1x za rok je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa aktualizáciu softvéru na najnovšiu verziu a aktualizáciu firmvéru na prenajímaných zariadeniach.
Dodávateľ je povinný si na svoje náklady po inštalácii zariadení odobrať prepravné obaly od zariadení a zlikvidovať.
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutého zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia.
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité.
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu ( a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu na vlastné náklady.
Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení).
Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán.
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha, vada alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami.
Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie.
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi.
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie.
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja v zmysle špecifikácií prenajatého stroja.
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení).
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
Náplne pre všetky  zariadenia musia byť nové originálne, nie repasované
Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od WIN Server 2008.
Po skončení nájmu dodávateľ zabezpečí, že budú všetky pamäťové média v prenajatých zariadeniach  v prípade ak si ich neodkúpi objednávateľ  natrvalo zmazané.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.08.2021 do 31.07.2025. Dodávateľ je povinný dodať a zabezpečiť uvedenie predmetu nájmu do prevádzky najneskôr do 31.07.2021.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 99 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu.
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán 1x mesačne spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (uplynulý mesiac). Prvú faktúru vystaví Dodávateľ v septembri 2021.
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) okrem kancelárskeho papiera.
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov.
Skenovanie sa neúčtuje.
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Výstavná 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2021 08:32 — 31.07.2024 00:00

2,00 ks

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.07.2021 08:38

19.07.2021 08:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2021 08:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 866
 24
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2021 09:47 - Vstupná ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH
14.07.2021 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 7 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS