36855642
agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik
Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK
35751819
REFICIER JTL, s.r.o.
Stachanovská 43 , Bratislava, 82105, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
Prenájom 2 ks farebných laserových A3 kopírovacích strojov na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
Predpokladaný objem tlače je 254 000 strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach s predpokladanou 25% farebnou tlačou z celkového predpokladaného objemu tlače. |
K zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom, bude jednotná pre všetky zariadenia : |
- maximálna cena čiernobielej strany A4 0,0095 € / strana + DPH |
- maximálna cena farebnej strany A4 0,045 € / strana + DPH |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
veľkosť pamäte | GB | 6 | ||
kapacita pevného disku | GB | 256 | ||
gramáž papiera | g/m2 | 60 | 256 | |
kapacita vstupu papiera | ks | 1100 | 3600 | |
výstupná kapacita | strán | 250 | ||
životnosť tonerov CMY + čierny | strán | 24000 | ||
viacnásobné kopírovanie | ks | 1 | 9999 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia kopírovacieho stroja | Konica Minolta Bizhub C257i alebo ekvivalent |
zásobníky | I. univerzálna kazeta 500 listov, A5 - A3, 60 - 256/m2 - II. univerzálna kazeta 500 listov, A5 - A3, 60 - 256/m2 |
podávač originálov | automatický obojstranný otáčajúci podávač dokumentov, kapacita 130 listov, A5 - A3, 35 - 128g/m2 |
čítačka bezkontaktných kariet | autorizačné zariadenie pre overenie užívateľov pomocou čipových kariet |
rýchlosť kopírovania a tlače A4 | čiernobielo 25 strán/minútu , farebne 25 strán/minútu |
rýchlosť kopírovania a tlače A3 | čiernobielo 12 strán/minútu , farebne 12 strán/minútu |
rýchlosť obojstrannej tlače A4 | čiernobielo 25 strán/minútu , farebne 25 strán/minútu |
doba I. kópie A4 | 6,8 sek. /čiernobielo - 8,4 sek. /farebne |
doba zahrievania kopírovacieho zariadenia | cca 20 sek. |
druh kopírovacieho procesu | laserový |
technológia tonera | polymerizovaný Simitri HD |
veľkosť ovládacieho panela | 7" / 800 x 480 px |
typ pevného disku | SSD |
možnosti pripojenia | USB - 2.0 , 10/100/1000 - Base-T Ethernet |
sieťové protokoly | TCP/IP, SMB, LPD, IPP, SNMP, HTTP, HTTPS, Bonjour |
tlačiteľné formáty | A6 - A3, vlastné formáty papiera a obálky, dlhý papier max. 1200 x 297 mm |
ručný vstup | 100 listov, A6 - A3, vlastné formáty a obálky, dlhé papiere dĺžky až 1,2m, 60 - 256 g/m2 |
papier automatickej obojstrannej tlače | A5 - A3, 60 - 256 g/m2 |
režimy dokončovania tlače | odsadzovanie criss-cross (A4), skupinkovanie, triedenie |
napájanie a spotreba kopírovacieho zariadenia | 220 - 240V / 50/60Hz, špičkový odber do 1,5 kW, TEC 0,3 kWh |
rozlíšenie kopírovania | 600 x 600 dpi |
poltóny kopírovania | 256 odtieňov |
viacnásobné kopírovanie | 1 až 9 999 ks |
formát originálov kopírovania max. | A3 |
zväčšenie kopírovania | 25 - 400% v krokoch 0,1%, automatický zoom |
rozlíšenie tlače | 1800 x 600 dpi |
podporované tlačové jazyky tlače | PCL 6, PCL 5c, PostScript 3, XPS |
podporované operačné systémy (32/64bit) | Windows 7, Windows 8, Windows 10, Macintosh OS, Linux |
podporovaný Windows server | 2008, 2008R2, 2012, 2012R2, 2016, 2019 |
podporované tlačové fonty | 80PCL Latin, 137 PostScript 3, emulácia Latin |
rýchlosť skenovania čiernobielo/farebne | 55 strán/minútu |
rozlíšenie skenovania | 600 x 600dpi |
režimy skenovania | do emailu, do počítača, na FTP, do schránky, na USB, do WebDAV, do DPWS, do URL adresy, sieťový TWAIN |
formáty skenovaných súborov | JPEG, TIFF, PDF, Kompaktné PDF, šifrované PDF, XPS, kompaktné XPS, PPTX |
ciele skenovania | 2000 jednotlivých + 100 skupinových, podpora LDAP |
užívateľská kapacita schránky | 3000 dokumentov alebo 10 000 strán |
typy užívateľských stránok | verejné, osobné, skupinové |
systémové funkcie zabezpečenia I. | IP filtrovanie a blokovanie portov, sieťová komunikácia SSL3 a TLS1, podpora IPsec, podpora IEEE 802.1x, overovanie užívateľov, záznamy overovanie, zabezpečená tlač, Kerberos, prepis pevného disku |
systémové funkcie zabezpečenia I. | šifrovanie dát pevného disku (AES256), šifrovanie tlačových dát užívateľov |
systémové funkcie účtov | 1000 užívateľských účtov s podporou Active Directory, definícia prístupu užívateľov k funkciám |
stolík pod kopírovací stroj | uložný priestor pre tlačové médiá a iné materiály - súčasť dodávky ku každému dodanému zariadeniu |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) +(cena za odkúpenie uvedená nižšie). |
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia (Podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené do troch dní od uzatvorenia zmluvy). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
Dodávateľ je povinný dodané zariadenia osadiť na objednávateľom stanovené miesto, spustiť zariadenie, priradiť zariadenie do dodaného softvéru a následne odskúšať, či je možné tlačiť z klientského PC na dané zariadenie. |
Pre dodaný softvér na správu požaduje objednávateľ školenie v rozsahu max. 3 hodiny/3 osoby. Softvér musí byť nainštalovaný a nakonfigurovaný dodávateľom podľa podmienok objednávateľa. |
Počas doby nájmu maximálne 1x za rok je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa aktualizáciu softvéru na najnovšiu verziu a aktualizáciu firmvéru na prenajímaných zariadeniach. |
Dodávateľ je povinný si na svoje náklady po inštalácii zariadení odobrať prepravné obaly od zariadení a zlikvidovať. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutého zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia. |
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu ( a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu na vlastné náklady. |
Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení). |
Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha, vada alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja v zmysle špecifikácií prenajatého stroja. |
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ. |
V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
Náplne pre všetky zariadenia musia byť nové originálne, nie repasované |
Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od WIN Server 2008. |
Po skončení nájmu dodávateľ zabezpečí, že budú všetky pamäťové média v prenajatých zariadeniach v prípade ak si ich neodkúpi objednávateľ natrvalo zmazané. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.08.2021 do 31.07.2025. Dodávateľ je povinný dodať a zabezpečiť uvedenie predmetu nájmu do prevádzky najneskôr do 31.07.2021. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 99 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán 1x mesačne spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (uplynulý mesiac). Prvú faktúru vystaví Dodávateľ v septembri 2021. |
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) okrem kancelárskeho papiera. |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
Skenovanie sa neúčtuje. |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Výstavná 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2021 08:32 — 31.07.2024 00:00
2,00 ks
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2021 08:38
19.07.2021 08:29
19.07.2021 08:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2021 09:47 - Vstupná ponuka | 8 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.07.2021 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 790,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: