00166456
Krajská prokuratúra
Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, 97562, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Verejné obstarávanie je realizované ako centrálne verejné obstarávanie aj pre podriadené organizácie. |
Dodacie mestá: Banská Bystrica, Brezno, Lučenec, Revúca, Rimavská Sobota, Veľký Krtíš, Zvolen, Žiar nad Hronom. Presné adresy objednávateľov budú oznámené úspešnému uchádzačovi. |
Počas trvania zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom musia byť akceptované stravné poukážky dodávateľa v minimálne 10 000 prevádzkach v rámci celého územia Slovenskej republiky. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi zoznam prevádzok, v ktorých je možné realizovať platbu prostredníctvom ním vydaných stravných poukážok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,80 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok na dobu 12 mesiacov | ks | 23 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Najmenej 4 ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka musí obsahovať | Rok platnosti stravnej poukážky, ktorý musí byť aktuálny |
Stravná poukážka musí obsahovať | Poučenie pre spotrebiteľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v € |
Stravná poukážka musí obsahovať | Číselný resp. čiarový kód |
Stravná poukážka | Nie elektronická karta |
Odoberanie stravných poukážok | Od 01. 09. 2021 do 31. 8. 2022 |
Balenie stravných poukážok | V bločkoch a hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravovacích poukážok v jednom balení určí objednávateľ pri objednávke) |
Forma stravovacej poukážky | Papierová verzia stravnej poukážky, vykazujúca ochranné prky zodpovedajúce cenine. Stálosť papiera použitého na stravovacie poukážky musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ |
Stravná poukážka je | Účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množsvo stravných poukážok do sídla objednávateľa. V cene stravných poukážok je zahrnuté aj dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, resp. na adresu. |
Dodanie stravných poukážok v pracovných dňoch od 08:00 - 12:00 hod. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť podľa počtu zamestnancov. |
Plnenie Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok od objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do jedného pracovného dňa od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravné poukážky aj viackrát ako jedenkrát mesačne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 4 desatinné miesta |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška (PPS) v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = ( ( ( CCSP - CNHSP ) : CNHSP ) : 1,2 ) x 100. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový doposiaľ nepoužitý tovar |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzroca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 4 desatinné miesta. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 30 kalednárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami s max. počtom stravovacích zariadení, zariadení rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravnej poukážky na celom území SR v minimálnom počte 10 000 (Dodávateľ bude pred podpisom zmluvy povinný predložiť Objednávateľovi zoznam miest v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky). |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roka, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Vyžaduje sa predloženie vzoru ponúkanej stravnej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Predložiť ako "VZOR "(SPECIMEN"), resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavreta zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľovi t.j. počas pracovných dní od 07:00 do 15:00 hod. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ je povinný | Dodávať stravné poukážky na kvalitnej a profesionálnej úrovni v zmysle a za podmienok uvedených v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka) |
Dodávateľ je povinný | Dodávať stravné poukážky riadne a včas, v požadovanej kvalite, a v zmysle a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka) |
Dodávateľ je povinný | Dbať na to, aby jeho činnosť podľa tejto zmluvy bola maximálne účelná a hospodárna |
Dodávateľ je povinný | Dodržiavať všetky pokyny Objednávateľa |
Táto zmluva zaniká | Uplynutím času, na ktorý bola uzatvorená |
Táto zmluva zaniká | Písomnou dohodou zmluvyných strán |
Táto zmluva zaniká | Písomnou výpoveďou Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 7 - dňová a začína plynúť prvým dňom po dni, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane |
Táto zmluva zaniká | Odstúpením od zmluvy, pričom každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy na základe dôvodov uvedených v Obchodným podmienkach elektronického trhoviska. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | Priebežne na základe čiastkových objednávok |
Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
23 500,00 ks
113 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2021 14:44
03.08.2021 14:05
03.08.2021 14:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2021 14:59 - Vstupná ponuka | 113 000,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2021 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: