• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 13:05

Detail zákazky Z202115312

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 13:05

Základné údaje

Z202115312

OF-238106

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849287

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

00544426

AUDY s.r.o.

Živného 1a, Brno, 63500, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportné vozíky, kovové skrine

Viacúčelový vozík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportný vozík
Funkcia
transportný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
transportný vozík ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
celonerezové prevedenie áno
pracovná doska nerezová s prelisom
antirezonančná výstuha áno
počet políc min. 2
kolieska 4 x otočné, 2 x s brzdou
rozmery: (v x š x h) min. 89 x 116 x 74 cm
nosnosť pracovnej dosky min. 100 kg
celková nosnosť min. 200 kg
 2. Viacúčelový vozík
Funkcia
viacúčelový vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
viacúčelový vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
viacúčelový vozík na uskladnenie a prepravu zdravotníckeho materiálu a nástrojov áno
zásuvky min. 2 x, plnovýsuvné, centrálne uzamykateľné s antirezonančnou výstuhou
Výsuvná zásuvka teleskopický výsuvná zásuvka na guličkových výsuvoch. Čelá zásuviek z tvrdeného ABS plastu.
Pracovná doska: Doska z nerezovej oceli s ohrádkou a ochrannými rohmi.
Rozmery: (š x h x v) min.:  75 x 55 x 102 cm
Konštrukcia: oceľ, vypaľovaná prášková farba
Pracovná doska nerezová oceľ
Kolieska min.: Ø 10 cm / 2x s brzdou
farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
 3. Lieková skriňa
Funkcia
lieková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
lieková skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lieková skriňa s dverami z kaleného skla v hornej časti, na kolieskach. áno
police: min. 3 sklenené výškovo nastaviteľné police
kolieska: 4 x , z toho 2 s brzdou.
Dvere: s dvojbodovým uzamykaním, min. 2 kľúče.
Rozmery: (v x š x h) min. 189 x 80 x 43,5 cm
farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
 4. Spisová skriňa kovová
Funkcia
spisová skriňa kovová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
spisová skriňa kovová ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdverová skriňa s podstavcom áno
robustný zvarovaný korpus skrine áno
materiál: oceľový plech hrúbky min.  0,7 mm
cylindrický rozvorový dvojbodový zámok áno
police: min. 4x prestaviteľná polica v rastri po 25 mm
nosnosť police min. 40 kg
Rozmery: (v x š x h) min. 1990 x 1000 x 435 mm
farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
------------------------------
6. Cena je vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
7.Cena predmetu zákazky je vrátane dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužívaný výrobok, ktorý musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 10 dní odo dňa jej doručenia.
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
12. Nedodržanie podmienky č. 1,2,4 a 14, 15, 16 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
14.  Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
15. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
16. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Názov Upresnenie
záručná doba: min. 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Navrhnutá hodnota 4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 9 kalendárnych týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy a následnom akceptovaní ponúknutého tovaru alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

7 dní je nereálna dodacia lehota, pri výrobe tovaru na základe objednávky podľa požiadaviek zákaznika.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

27.07.2021 08:00 — 03.09.2021 14:00

1,00 skupina produktov

1 885,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2021 12:14

16.07.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 13:23 - Vstupná ponuka 1 885,00 € Cena bez DPH
13.07.2021 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 885,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS