17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Služby SLA pre systém správy registratúry na SW platforme Fabasoft eGov Suite
SLA, správa registratúry, Fabasoft
Služba
1. 1. Poskytovanie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou existujúceho informačného systému správy registratúry na SW platforme Fabasoft eGov Suite
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie hotline, pohotovosti, servisných zásahov, podpory prevádzky IS Správy registratúry a integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy a príslušný licenčný SW maintenance |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby systémovej a aplikačnej podpory | a) Hotline |
Služby systémovej a aplikačnej podpory | b) Pohotovosť |
Služby systémovej a aplikačnej podpory | c) Servisný zásah |
Služby systémovej a aplikačnej podpory | d) Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft, vrátane eSearch a integračného rozhrania na ÚPVS |
Služby systémovej a aplikačnej podpory | e) Služby súvisiace s licenčným maintenancom informačného systému správy registratúry na SW platforme Fabasoft a eSearch |
Všeobecné požiadavky: | |
Rozsah služby systémovej a aplikačnej podpory | - Služby podľa písm. a) až d) sa poskytujú mesačne |
Rozsah služby systémovej a aplikačnej podpory | - Služby podľa písm. e) sa poskytuje 1 x za 12 mesiacov |
Hotline | - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft a eSearch, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. |
Hotline: Rozsah poskytovanej služby | - v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. |
Hotline: Rozsah poskytovanej služby | V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. |
Pohotovosť | - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft a eSearch v stanovenom čase. |
Pohotovosť: Rozsah poskytovanej služby | - v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod. |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft alebo eSearch je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: | - Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft alebo eSearch je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: | - Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní. |
Servisný zásah | - služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft alebo eSearch |
Servisný zásah: rozsah poskytovanej služby | - všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk. |
Servisný zásah | Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod., kde lehota na začatie riešenia problému začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. |
Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy. | |
Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft, eSearch a integračného rozhrania na ÚPVS | - konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IS Správa registratúry, eSearch a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS, |
Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft, eSearch a integračného rozhrania na ÚPVS | - zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, |
Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft, eSearch a integračného rozhrania na ÚPVS | - odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, |
Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft, eSearch a integračného rozhrania na ÚPVS | - monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania. |
Služby súvisiace s licenčným maintenancom informačného systému správy registratúry na SW platforme Fabasoft | - dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft a eSearch. Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite a eSearch v rozsahu 340 licencií. |
Služby súvisiace s licenčným maintenancom informačného systému správy registratúry na SW platforme Fabasoft | Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi vrátane doručenia licenčného certifikátu. |
Súlad s právnymi predpismi: Služby musia byť poskytované v súlade s vyhláškou Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z.z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy a výnosom MV SR č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry |
Názov |
1. Poskytovanie služieb sa vyžaduje na základe štandardných licenčných podmienok výrobcu FABASOFT, ktoré budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy uzavretej medzi zmluvnými stranami. |
2. Požaduje sa plnenie predmetu zákazky autorizovaným partnerom FABASOFT pre Slovenskú republiku. Dodávateľ sa v mene výrobcu zaväzuje poskytovať štandardné Služby systémovej a aplikačnej podpory počas celého obdobia platnosti a účinnosti tejto zmluvy v súlade s podmienkami výrobcu FABASOFT. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo overiť skutočnosť, že Dodávateľ je autorizovaným partnerom FABASOFT počas plnenia tejto zmluvy. Ak Dodávateľ nie je autorizovaným partnerom FABASOFT pre Slovenskú republiku, zaplatí Dodávateľ pokutu vo výške 10 000 EUR a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. |
4. Dodávateľ aj Objednávateľ sa zaväzujú predložiť si navzájom do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy identifikačné údaje o zodpovedných zamestnancoch za Objednávateľa a Dodávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
6. Dodávateľ bude služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS poskytovať mesačne odo dňa účinnosti zmluvy po celú dobu jej platnosti. Služby sú riadne prebraté podpisom Pracovného výkazu o vykonaných službách. |
7. Pracovné výkazy o vykonaných službách budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. |
8. Cena sa bude fakturovať mesačne vždy vo výške mesačného paušálu, a to začiatkom kalendárneho mesiaca za predchádzajúci kalendárny mesiac. Prílohou faktúry za Služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS je Pracovný výkaz o vykonaných službách. |
9. Dodávateľ Služby súvisiace s licenčným maintenancom licencií použitých v IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft poskytne na základe Dodacieho listu. Cena za poskytnutie tejto služby bude hradená ako jednorazový ročný poplatok. Prílohou faktúry za Služby súvisiace s licenčným maintenancom licencií použitých v IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft je Dodací list. |
10. Cena je úplná a konečná a zahŕňa všetky a akékoľvek náklady; Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne dodatočné nároky a zároveň vyhlasuje, že na predmet zmluvy vo vzťahu k Objednávateľovi sa neviažu žiadne prípadné dodatočné finančné nároky tretích strán. |
11. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi aj inú, na účely plnenia služieb potrebnú a Dodávateľom primerane a účelne požadovanú súčinnosť najmä: backup (záloha), restore & recovery (obnova) časti alebo celej databázy, management dátového úložiska databázy, riešenie problémov spôsobených komponentmi inštalovanými na žiadosť Objednávateľa, riešenie problémov infraštruktúry IKT IS v priestoroch dátových centier Zákazníka a zabezpečenie súčinnosti tretích strán. |
12. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi aj primerane a účelne požadovanú súčinnosť najmä prevádzku HW, prevádzku a inštaláciu aktualizácií a patchov štandardného systémového software, SQL DB, prevádzku sieťovej infraštruktúry, zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Správa registratúry na SW platforme Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa. |
13. Dodávateľ môže činnosti vykonávať aj vzdialeným prístupom a môže použiť aj automatické nástroje na monitorovanie a sledovanie parametrov tejto služby alebo môže využiť nástroje Objednávateľa. V takom prípade dodá zoznam potrebných nastavení na adekvátne vyhodnocovanie parametrov; b) v prípade potreby odstávky prevádzky IS pre vykonanie Profylaktiky aplikačnej vrstvy, bude Profylaktika vykonaná v čase, na ktorom sa Objednávateľ a Dodávateľ vzájomne dohodnú. |
14. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi včas súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav, resp. riešenia incidentov. Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Búdková 36, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2021 00:00 — 31.07.2022 00:00
1,00 komplet
193 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2021 12:04
19.07.2021 11:00
19.07.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2021 14:13 - Vstupná ponuka | 193 296,00 | € | Cena s DPH |
15.07.2021 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 192 504,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: