• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 11:45

Detail zákazky Z202115281

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 11:45

Základné údaje

Z202115281

OF-236326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849245

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

33126500

Ing. Ladislav Ivanics IL - MED

Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podložky pod chorých 60x60cm, podložky pod chorých 60x90cm

jednorázová podložka, inkontinenčné pomôcky, pomôcky na inkontinenciu, zdravotnícke pomôcky

  • 33198000-4 - Výrobky z papiera na nemocničné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložky pod chorých 60x60cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložky pod chorých 60x60cm ks 47500
šírka podložky mm 600
dĺžka podložky mm 600 605
šírka savého jadra mm 490 600
dĺžka savého jadra mm 535 600
savosť ml 1150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jadra 100% buničina
podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
vrchná vrstva biela, mäkká netkaná textília odolná voči odieraniu, komfortná pre používateľa
spodná vrstva nepriepustná protišmyková fólia
veľkosť balenia cca 20-30ks v jednom balení
 2. Podložky pod chorých 60x90cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložky pod chorých 60x90cm ks 80280
šírka podložky mm 600
dĺžka podložky mm 848 900
šírka savého jadra mm 490 600
dĺžka savého jadra mm 778 900
savosť ml 1680
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jadra 100% buničina
podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
vrchná vrstva biela, mäkká netkaná textília odolná voči odieraniu, komfortná pre používateľa
spodná vrstva nepriepustná protišmyková fólia
veľkosť balenia cca 20-30ks v jednom balení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku, ktorý bude upravovať spôsob fakturácie a spôsob platby. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo,. e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní doklady: kópia Certifikátu CE, doklad o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Doklady musia byť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 1balenie pre každú nemocnicu. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. "Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená".
Tovar musí byť dodávaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od  zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Uvedené množstvá sú len orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množtvom tovaru. Množstvo bude upresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar , ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar v požadovanej a odsúhlasenej kvalite kedykoľvek počas trvania zmluvy, má objednávateľ nárok aj na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 50% z jednotkovej ceny za každý kus nekvalitného tovaru dodaného na základe ktorejkoľvek čiastkovej objednávky. Túto zmluvnú pokutu je objednávateľ oprávnený jednostranne započítať s úhradou ktorejkoľvek časti kúpnej ceny za tovar dodaný na základe tejto zmluvy, a to bezprostredne po tom čo sa dozvedel o vzniku nároku na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

127 780,00 ks

19 347,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2021 08:28

16.07.2021 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 178
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 12:39 - Vstupná ponuka 19 347,60 € Cena bez DPH
16.07.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 19 346,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS