30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
44036752
GROTTO TRADE s. r. o.
Dunajská 25, Bratislava, 81108, SVK
Bagety
Bagety
Tovar, Služba
1. Bageta šunková
|
|
---|---|
Funkcia |
Bageta so šunkou, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta šunková - počet | ks | 4020 | ||
Bageta šunková - hmotnosť | g | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bageta šunková (zloženie) | 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.šunka bravčová/kuracia/morčacia, 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia. |
Bageta šunková (balenie a skladovanie) | Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dní od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR | Áno |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. | Áno |
2. Bageta syrová
|
|
---|---|
Funkcia |
Bageta so syrom, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta syrová - počet | ks | 2440 | ||
Bageta syrová - hmotnosť | g | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bageta syrová (zloženie) | 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.syr (napr. plátkový), 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia. |
Bageta syrová (balenie a skladovanie) | Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dni od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR | Áno |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. | Áno |
Názov |
1.) Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 2 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
2.) Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 1 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia. |
3.) Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
4.) Dodávateľa sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať v pondelok a v stredu a vo štvrtok do 07.00 hod. na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávky bude zaslaná Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred požadovanou dodávkou tovaru. |
5.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok. |
6.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
7.) Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni Dodávateľ na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia. |
8.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
9.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
10.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
11.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením – (vozidlá s chladiarenskou úpravou). |
12.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. |
13.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní. |
14.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
15.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 15.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu |
pokračovanie 16.): predmetu zákazky tak,ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto rámcovej dohody. |
17.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
18.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
19.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady. |
20.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody. |
21.) Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
22.) Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa, Slovenská republika
1
1,00 súbor
7 760,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2021 14:58
16.07.2021 09:30
16.07.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2021 14:26 - Vstupná ponuka | 7 687,40 | € | Cena bez DPH |
13.07.2021 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 687,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: