• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 11:50

Detail zákazky Z202115185

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 11:50

Základné údaje

Z202115185

OF-238675

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849205

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

45584168

CORTEC s.r.o.

Magnezitárska or.č.: 2/A 1720, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický zmäkčovač vody AL8 alebo ekvivalent

voda, zmäkčovač, soľ

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický zmäkčovač vody AL8 alebo ekvivalent
Funkcia
práca v laboratóriu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Automatický zmäkčovač vody AL8 alebo ekvivalent ks 1
maximálny prietok l/hod 1400
objem l 8
množstvo soli na regeneráciu kg 1
max. množstvo soli v soľanke kg 20
rozmery - šírka mm 245 250
rozmery -   hĺbka mm 455 460
rozmery - výška mm 480 485
hmotnosť kg 12
el. príkon W 4
2. Soľ tabletová pre automatické zmäkčovače vody, bal./25kg bal. 1
priemer tablety mm 20
výška tablety mm 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Automatický zmäkčovač vody AL8 alebo ekvivalent
nerezová vnútorná nádoba áno
elektronická riadiaca LCD jednotka s opticko - akustickou signalizáciou nedostatku soli áno
regenerácia tabletovou soľou áno
nastavenie regenerácie na dni v týždni áno
automatický program dezinfekcie živice, zabudovaný by-pass mixer áno
súčasť dodávky programovateľná jednotka, soľná nádrž, 8 litrový oceľový valec s 5,5 l živice, odtoková hadica (min. 3m), kovanie prepadového kolena, prepúšťacie potrubie (min. 1 m), inštruktážna brožúra
2. Soľ tabletová pre automatické zmäkčovače vody, bal./25kg
požadované mechanické a chemické vlastnosti Hodnoty tlakovej sily xy v momente rozdrvenia tablety (t.) 6 < xy < 9, Rázová sila v momenterozdrvenia tablety 85kg/ 1 položka, bez jódovej a zjemňujúcej zložky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže (inštalácie)  zariadenia k výrobníku ľadovej drte a konzultácie rozmiestnenia napájacích prípojok
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb a predvedenie obsluhy zariadenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

19.07.2021 08:00 — 30.07.2021 14:00

1,00 súbor

515,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2021 11:01

16.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 11:36 - Vstupná ponuka 514,80 € Cena s DPH
15.07.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS