• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 12:41

Detail zákazky Z202115183

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 12:41

Základné údaje

Z202115183

OF-238620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5847190

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zobrazovacej techniky II

televízia, stojan na TV, multimediálne centrum

  • 32320000-2 - Televízne a audiovizuálne zariadenia
  • 32000000-3 - Rozhlas, televízia, komunikácie, telekomunikácie a príbuzné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zobrazovacej techniky
Funkcia
Dodávka zobrazovacej techniky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Televízia: uhlopriečka 152cm, rozlíšenie 4K, obnovovacia frekvencia panela 50/60Hz, podsvietenie panela Direct LED, podpora HDR10, HLG, podpora hlasového ovládania, podpora režimu filmmaker mode, tunery DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC, 3× HDMI, 2× USB, komponentný vstup 1x, optický výstup 1x, Cl slot 1x, kompozitný vstup 1x, LAN, WiFi, Bluetooth V5.0, DLNA, webový prehliadač, herný režim, možnosť nahrať aplikácie: Apple TV, Netflix, HBO GO; podpora Apple Airplay 2 aj Miracast, uchytenie VESA 300×300 1 ks
pokračovanie: podporované zvukové kodeky: AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X;  repro s výkonom aspoň 20W, trieda energetickej účinnosti najmenej G, Napríklad: 60" LG 60UN7100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, doručenie pracovníkom dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.  Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami.
21. Objednávateľ neumožňuje predloženie elektronických faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Preddavok objednávateľ neposkytuje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.08.2021 10:50 — 06.08.2021 10:52

1,00 ks

499,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2021 10:54

15.07.2021 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2021 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2021 09:30 - Vstupná ponuka 499,00 € Cena s DPH
15.07.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 498,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS