00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie poukážky
Stravovacie poukážky, Stravný lístok
Služba
1. Stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | Eur s DPH | 4,30 | ||
Celkový predpokladaný počet stravovacích poukážok | ks | 32300 |
Názov |
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti, číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musia byť označené názvom a logom dodávateľa |
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musia byť na nich uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia |
Minimálna platnosť stravných lístkov bude do konca príslušného kalendárneho roka, v ktorom boli odberateľovi dodané, s výnimkou stravných poukážok dodaných v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku, ktoré musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky v ucelených bločkoch, hárkoch alebo v inej obvyklej papierovej forme. |
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi Stravovacie poukážky (Stravný lístok) v rozsahu množstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke |
Počas platnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v Bratislave - Staré mesto a súhrnne 5 zariadeniami v obciach Častá, Píla a Dubová. Zoznam týchto zariadení (s uvedením názvu a adresy sídiel akceptačných miest s označením typu prevádzky napr. či ide o obchod, bufet, bar, reštauráciu a pod., prípadne ďalšie kontaktné údaje), je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Zmeny je dodávateľ povinný bezodkladne zapracovať do zoznamu zmluvných zariadení a aj s uvedenými zmenami ho obratom doručovať odberateľovi. |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Dodávku stravných lístkov na základe čiastkových objednávok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, emailom alebo faxom až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne prevziať všetky odberateľom nepoužité stravné poukážky najneskôr 31 dní po uplynutí ich platnosti a bezodkladne ich vymeniť za platné alebo vrátiť odberateľovi prostriedky v sume rovnajúcej sa ich nominálnej hodnote, a to bez nároku dodávateľa na storno poplatky |
V prípade zmeny zákonných noriem výšku príspevku zabezpečí dodávateľ aj výmenu už dodaných stravovacích poukážok za stravovacie poukážky v novej výške |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové uvedené množstvo poukážok pričom dodávateľovi neodobratím celkového množstva nevzniká nárok na žiadnu formu sankcie či iného plnenia zo strany objednávateľa |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy zmeniť a to najmä v prípade legislatívnych zmien. V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zo strany objednávateľa bude parciálne prepočítaná aj výška provízie pre dodávateľa vychádzajúc z rozpisu jednotkových cien, ktoré zašle dodávateľ objednávateľovi po uzatvorení zmluvy |
Objednávateľ bude počas zmluvného obdobia objednávať poukážky podľa potreby, nie však viac ako 1x mesačne |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkovým objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov |
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok |
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a jej súčasťou je cena za služby za dodanie stravných poukážok ako maximálna po dobu trvania zmluvy |
Cena za služby za dodanie stravných poukážok predstavuje cenu v mene EUR s DPH, pričom zahŕňa províziu dodávateľa, clo, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu stravných poukážok, odplatu za distribúciu, náklady na dodanie a dopravu na miesto plnenia, poistenie zodpovednosti uchádzača za škodu spôsobenú pri plnení predmetu zákazky a všetky ostatné ďalšie náklady dodávateľa alebo inej tretej osoby spojené so zabezpečením či s dodaním stravných poukážok |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do piatich pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
32 300,00 kus
138 890,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2021 10:11
22.07.2021 11:00
22.07.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2021 09:35 - Vstupná ponuka | 138 890,00 | € | Cena s DPH |
13.07.2021 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 889,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: