• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 11:50

Detail zákazky Z202115169

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 11:50

Základné údaje

Z202115169

OF-238618

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5856590

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

Stravovacie poukážky, Stravný lístok

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky Eur s DPH 4,30
Celkový predpokladaný počet stravovacích poukážok ks 32300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti, číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musia byť označené názvom a logom dodávateľa
Stravovacie poukážky (Stravný lístok) musia byť na nich uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia
Minimálna platnosť stravných lístkov bude do konca príslušného kalendárneho roka, v ktorom boli odberateľovi dodané, s výnimkou stravných poukážok dodaných v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku, ktoré musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky v ucelených bločkoch, hárkoch alebo v inej obvyklej papierovej forme.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi Stravovacie poukážky (Stravný lístok) v rozsahu množstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke
Počas platnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v Bratislave - Staré mesto a súhrnne 5 zariadeniami v obciach Častá, Píla a Dubová. Zoznam týchto zariadení (s uvedením názvu a adresy sídiel akceptačných miest s označením typu prevádzky napr. či ide o obchod, bufet, bar, reštauráciu a pod., prípadne ďalšie kontaktné údaje), je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Zmeny je dodávateľ povinný bezodkladne zapracovať do zoznamu zmluvných zariadení a aj s uvedenými zmenami ho obratom doručovať odberateľovi.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Dodávku stravných lístkov na základe čiastkových objednávok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, emailom alebo faxom až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky
Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne prevziať všetky odberateľom nepoužité stravné poukážky najneskôr 31 dní po uplynutí ich platnosti a bezodkladne ich vymeniť za platné alebo vrátiť odberateľovi prostriedky v sume rovnajúcej sa ich nominálnej hodnote, a to bez nároku dodávateľa na storno poplatky
V prípade zmeny zákonných noriem výšku príspevku zabezpečí dodávateľ aj výmenu už dodaných stravovacích poukážok za stravovacie poukážky v novej výške
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové uvedené množstvo poukážok pričom dodávateľovi neodobratím celkového množstva nevzniká nárok na žiadnu formu sankcie či iného plnenia zo strany objednávateľa
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy zmeniť a to najmä v prípade legislatívnych zmien. V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zo strany objednávateľa bude parciálne prepočítaná aj výška provízie pre dodávateľa vychádzajúc z rozpisu jednotkových cien, ktoré zašle dodávateľ objednávateľovi po uzatvorení zmluvy
Objednávateľ bude počas zmluvného obdobia objednávať poukážky podľa potreby, nie však viac ako 1x mesačne
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkovým objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a jej súčasťou je cena za služby za dodanie stravných poukážok ako maximálna po dobu trvania zmluvy
Cena za služby za dodanie stravných poukážok predstavuje cenu v mene EUR s DPH, pričom zahŕňa províziu dodávateľa, clo, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu stravných poukážok, odplatu za distribúciu, náklady na dodanie a dopravu na miesto plnenia, poistenie zodpovednosti uchádzača za škodu spôsobenú pri plnení predmetu zákazky a všetky ostatné ďalšie náklady dodávateľa alebo inej tretej osoby spojené so zabezpečením či s dodaním stravných poukážok
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do piatich pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

32 300,00 kus

138 890,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2021 10:11

22.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 106
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 09:35 - Vstupná ponuka 138 890,00 € Cena s DPH
13.07.2021 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 138 889,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS