• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 12:05

Detail zákazky Z202115164

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 12:05

Základné údaje

Z202115164

OF-238442

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5847172

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36000124

HAKOM, s.r.o.,

Československej armády 18, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cestu II. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
141-10 rozmer 900 mm ks 2
141-20  rozmer 900 mm ks 2
355  rozmer 200x300 mm ks 35
304 rozmer 600x600 mm ks 1
253-70  rozmer 600 mm ks 2
253-50  rozmer 600 mm ks 2
301   rozmer  900 mm ks 2
306 rozmer 600x900 ks 8
263-30 rozmer 600 mm ks 4
Zrkadlo rozmer 800x600 mm ks 1
Podstavec k prenosnému DZ ks 20
702-40 ks 30
203 rozmer 600 mm ks 1
152 rozmer 1000x30 mm ks 4
271 rozmer 600 mm ks 2
355 rozmer 200x300 mm ks 1
243 rozmer 600 mm ks 2
325-10 na žltozelenom podklade , rozmer 1000x1000 mm ks 1
703 rozmer 500 mm (big foot) kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fólia triedy HIP RA2
 2. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
Funkcia
Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínacia svorka ø 60 FeZn ks 48
Fe Zn rúra, 60 mm, hr.3mm 3,5 m ks 5
Fe Zn rúra, 60 mm, hr.3mm 4 m ks 6
Krytka na stĺpik 60 mm plastová ks 114
Obojstranná objímka ks 140
 3. Technické vlastnosti dopravného značenia s prílušenstvom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ dopravných značiek: trvalé, prenosné, zvislé
Materiál dopravných značiek: na pozinkovanom podklade
Povrch dopravného značenia: hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov.
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb).
Bez prederavenia P3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zároveň dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
2. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. V prípade použitia obalových materiálov tie musia byť jednorazové, nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) požaduje sa predložiť doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b) požaduje sa predložiť fotodokumentáciu (katalóg) požadovaných výrobkov,
c)  ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
5. Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.30 hod do 13.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
6. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
8. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
9. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
10. Predávajúci ručí za predmet dodávky t. z. že tovar má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru.
12. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
13. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Miestom dodania sú strediská objednávateľa, ktoré budú upresnené pri objednávke.
14. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
15. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
16. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
17. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
18. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Predávajúci je povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady.
19. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
20. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
21. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
22. Kupujúci si vyhradzuje právo na základe skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými vo Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, pričom celkové plnenie tejto zmluvy nesmie presiahnuť vysúťaženú sumu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čadca, Žilinský, Slovenská republika

11.08.2021 00:00

1,00 komplet

5 427,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.07.2021 09:50

15.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 35
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 16:22 - Vstupná ponuka 5 426,71 € Cena bez DPH
15.07.2021 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 5 420,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS