• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 17:05

Detail zákazky Z202115156

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2021 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2021 17:05

Základné údaje

Z202115156

OF-238540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5847164

Objednávateľ

00328642

Obec Plešivec

Čsl. armády 1, Plešivec, 04911, SVK

Dodávateľ

36522295

AMIREX, a.s.

Hodžova 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sono prístroj so sondami – gynekolog. Vyšetrenia

Ultrasonografický prístroj, Zdravotnícke prístroje,

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sono prístroj so sondami – gynekolog. Vyšetrenia 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Maximálny dynamický rozsah prístroja dB 270
Minimálna pracovná frekvencia prístroja MHz 1
Maximálna pracovná frekvencia prístroja MHz 15
Hmotnosť prístroja kg 60
Spotreba energie VA 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plne digitálny prístroj strednej triedy áno
Prevodník A/D umiestnený priamo v sondách pre efektívny prenos signálu zo sondy do prístroja áno
Počet digitálne spracovaných kanálov minimálne 50 000
Vzorkovacia frekvencia obrazu v 2D režime v rozsahu minimálne 1- 1100 obrázkov za sekundu
Možnosť prepínania frekvencie/ pásma frekvencií v minimálne 3 krokoch
Automatická dynamická optimalizácia parametrov pre rôzne typy tkaniva a typy podmienok vyšetrovaného objektu v 2D režime Áno
Jednotlačidlová optimalizácia obrazu v 2D režime, CFM režime u všetkých sond Áno
Jednotlačidlová optimalizácia živej Dopplerovskej krivky nastavenie optimálnej škály a baseline
Tlačidlo pre rýchly prístup k základným biometrickým meraniam min. CRL, BPD, FL, AC, HC, OFD, MSD, GSD, Auto AFI
Algoritmus pre lepšie rozlíšenie 2D obrazu a odstránenie šumu na úrovni pixlu Áno
Možnosť nastavenia minimálne 20 individuálnych presetov pre každú sondu Áno
Posuvné ovládače pre nastavenie TGC Áno
Funkcia automatického výpočtu hodnôt zo živej Dopplerovskej krivky min. TAMV, RI, PI, S/D, D/S, AT, DT, heart rate
Displej umiestnený na kĺbovom ramene Áno
LCD displej s veľkosťou min. 19”
Rozlíšenie displeja minimálne 1280 x 1024 Áno
Zobrazovacie možnosti: Vysoko kvalitné 2D zobrazenie,  Farebný Doppler (CFM),  Pulzný Doppler (PW),  Režim pre zobrazenie nízkych prietokov,  Duplex pre súčasné zobrazenie 2D a Doppler.
Zobrazovacie možnosti: Triplex pre súčasné zobrazenie 2D, Doppler a CFM Fetal Echo STIC Live Color Compare režim ( možnosť porovnávania starých a aktuálnych obrázkov) min. Dva druhy zoomu (read/ write)
Funkcia automatickej detekcie lebky plodu a následného odstránenia rušivých tkanív spred tváre plodu v 3D akvizícii áno
Analýza a vyhodnocovanie vyšetrení: Programové vybavenie pre štandardné gynekologické a pôrodnícke vyšetrenia,  Konfigurovatelnosť ponuky funkcií a reportov,  Možnosť využívania zmenšených indexových obrázkov, videosekvencií a reportov.
Archivácia a pripojiteľnosť: Kapacita pre slučku s minimálne 1000 obrázkami v závislosti od režimu obrazu
Archivácia a pripojiteľnosť: Archivačné zariadenie – integrovaná pracovná stanica vrátane softwaru pre uchovávanie obrázkov a slučiek a ich následnému exportu min. na CD/DVD,USB, PACS
Archivácia a pripojiteľnosť: Kapacita interného pevného disku minimálne 300 GB,  DICOM export do PACS systému,  VGA výstup pre prenos obrazu,  Čierno-biela termocitlivá tlačiareň,
Možnosť pripojenia externého monitora áno
Porty pre možnosť pripojenia minimálne 4 sond áno
Sondy: Konvexná sonda s parametrami frekvenčný rozsah minimálne 2-6 MhZ
Sondy: Endovaginálna sonda s parametrami frekvenčný rozsah minimálne 4-9 MHz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení (pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje), taktiež doprava do miesta dodania tovaru.
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky.
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje.
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania.
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k nefunkčnosti predmetu zákazky, z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k nefunkčnosti predmetu zákazky z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo najeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. 5 dňová skúšobná prevádzka začína dňom vyzvania dodávateľa verejným obstarávateľom na začatie skúšobnej prevádzky.
Obstarávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Verejný obstarávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. •reakciu uchádzača/predávajúceho na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Obstarávateľom • v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako30 dní) v záručnej dobe sa uchádzač/predávajúci zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie.
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, uchádzač/predávajúci sa zaväzuje dodaťverejnému obstarávateľovi/kupujúcemu rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany uchádzača/predávajúceho možné dodať rovnaké zariadenie, uchádzač/predávajúci je oprávnený, na základe písomného súhlasu verejného obstarávateľa/kupujúceho, dodať aj ekvivalentné zariadenie.
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny uchádzača za predmet zákazky, tzn. znáša ich uchádzač/predávajúci.
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky.
Termín dodania je do 31.7.2021.
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke.
Obstarávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber,recykláciualebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený udeliť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Obstarávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania.
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebov prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu.
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má verejný obstarávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických/ produktových listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hmotnosť prístroja kg 60
Navrhnutá hodnota Hmotnosť prístroja kg 85

Uvedený parameter je nezákonný, keďže vylučuje možnosť sa zúčastniť v predmetnej súťaži väčšine renomovaným výrobcom a dodávateľom obstarávaného prístroja, ktorí ponúkajú USG prístroje s vysokou kvalitou zobrazenia, avšak s vyššou hmotnosťou. Upozorňujeme, že požiadavkou na uvedenú diskriminačnú hodnotu tohto parametra by mohlo dôjsť k odradeniu potenciálnych uchádzačov od účasti v súťaži a tým k porušeniu pravidiel spravodlivej hospodárskej súťaže. Nemožno vylúčiť, že sa jedná o parameter, ktorý je spôsobilý zvýhodniť konkrétneho uchádzača v súťaži, čím by mohlo dôjsť k porušeniu zákona.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Spotreba energie VA 400
Navrhnutá hodnota Spotreba energie watt 450

Uvedený parameter je nezákonný, keďže vylučuje možnosť sa zúčastniť v predmetnej súťaži väčšine renomovaným výrobcom a dodávateľom obstarávaného prístroja, ktorí ponúkajú USG prístroje s vysokou kvalitou zobrazenia, avšak s vyšším výkonom a z toho vyplývajúcou vyššou spotrebou. Upozorňujeme, že požiadavkou na uvedenú diskriminačnú hodnotu tohto parametra by mohlo dôjsť k odradeniu potenciálnych uchádzačov od účasti v súťaži a tým k porušeniu pravidiel spravodlivej hospodárskej súťaže. Nemožno vylúčiť, že sa jedná o parameter, ktorý je spôsobilý zvýhodniť konkrétneho uchádzača v súťaži, čím by mohlo dôjsť k porušeniu zákona.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Tlačidlo pre rýchly prístup k základným biometrickým meraniam min. CRL, BPD, FL, AC, HC, OFD, MSD, GSD, Auto AFI
Navrhnutá hodnota Tlačidlo pre rýchly prístup k základným biometrickým meraniam min. BPD, OFD, HC, AC a FL

Uvedený parameter je nezákonný, keďže vylučuje možnosť sa zúčastniť v predmetnej súťaži väčšine renomovaným výrobcom a dodávateľom obstarávaného prístroja, ktorí ponúkajú USG prístroje s vysokou kvalitou zobrazenia, avšak s tlačidlom pre rýchly prístup ku ZÁKLADNYM BIOMETRICKÝM MERANIAM, za ktoré možno považovať iba merania ktoré uvádzame. Upozorňujeme, že požiadavkou na uvedenú diskriminačnú hodnotu tohto parametra by mohlo dôjsť k odradeniu potenciálnych uchádzačov od účasti v súťaži a tým k porušeniu pravidiel spravodlivej hospodárskej súťaže. Nemožno vylúčiť, že sa jedná o parameter, ktorý je spôsobilý zvýhodniť konkrétneho uchádzača v súťaži, čím by mohlo dôjsť k porušeniu zákona.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Termín dodania je do 31.7.2021.
Navrhnutá hodnota Termín dodania je do 30.9.2021.

Uvedený parameter je nezákonný, keďže vylučuje možnosť sa zúčastniť v predmetnej súťaži väčšine renomovaným výrobcom a dodávateľom obstarávaného prístroja, ktorí ponúkajú USG prístroje s vysokou kvalitou zobrazenia, avšak prístroje presne v uvedenej konfigurácii pochopiteľne nemajú na sklade. Upozorňujeme, že požiadavkou na uvedenú diskriminačnú hodnotu tohto parametra by mohlo dôjsť k odradeniu potenciálnych uchádzačov od účasti v súťaži a tým k porušeniu pravidiel spravodlivej hospodárskej súťaže. Nemožno vylúčiť, že sa jedná o parameter, ktorý je spôsobilý zvýhodniť konkrétneho uchádzača v súťaži (ktorý ma uvedený prístroj už vopred na sklade), čím by mohlo dôjsť k porušeniu zákona.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 479, 049 11 Plešivec, Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika

21.07.2021 16:00 — 31.07.2021 23:59

1,00 ks

27 600,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2021 09:22

15.07.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 21:57 - Vstupná ponuka 27 600,00 € Cena s DPH
15.07.2021 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 27 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS