• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 08:55

Detail zákazky Z202115090

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 08:55

Základné údaje

Z202115090

OF-238368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849183

Objednávateľ

00802603

Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava

Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK

Dodávateľ

44307691

HYDRA Computer s.r.o.

Žitná 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služba súvisiaca so softvérom

Servisné zásahy , údržba systému

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služba súvisiaca so softvérom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Správa, aktualizácia a údržba Open Workgroup Suite Small Business Edition,serverov OES a SuSe.
Správa a údržba MicroFocus DNS a DHCP servera, konfigurácia protokolu TC/IP, prideľovanie IP adries pre nové zariadenia a tlačiarne, nastavenie a aktualizácia DNS záznamov pre lokálne aj verejné domény,správa užívateľov eDirectory a management iManager a Novell Remote Manager.
Konfigurácia a monitoring serverov Windows, Linux,WMware
Správa mailového systému Group Wise, webového portálu Webaccess, GWmonitor, brány GWIA a jeho aktualizácia
Správa a konfigurácia firevallu Sophos XG 135, internetového pripojenia, nastavenie a úprava firewall pravidiel a antispamových filtrov
Telefonická podpora (hotline) za účelom operatívneho riešenia problémov
Kritériom výberu dodávateľskej služby bude najnižšia predložená ponuka uchádzačom ako paušálny mesačný poplatok v ktorom sú zahrnuté náklady na dopravu.
V prípade odstraňovania problému v mieste objednávateľa objednávateľ požaduje realizovať odstránenie do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní, vždy za predchádzajúci mesiac. V prípade potreby výjazdov do miesta objednávateľa vystavovať jednu faktúru , na ktorej bude fakturovaný mesačný paušálny poplatok aj náklady na výjazd.
Miesto dodania služby -Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2021 00:00 — 31.07.2022 00:00

12,00 mesiac

2 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2021 08:08

16.07.2021 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 16:00 - Vstupná ponuka 2 599,66 € Cena s DPH
13.07.2021 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 599,66 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS