00328642
Obec Plešivec
Čsl. armády 1, Plešivec, 04911, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
EKG prístroj 12-zvodový
EKG prístroj 12-zvodový, Zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. EKG prístroj 12-zvodový 2 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 | ||
Napájanie | V/Hz | 230 / 50 | ||
Interná pamäť | EKG | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilita - vstavaná batéria min. 50 záznamov alebo min. 3 hodiny monitorovania | áno |
LCD farebný displej so zobrazením min. 12 zvodov | áno |
Zobrazenie: | srdcovej frekvencie, EKG kriviek , kontroly elektród , času , rýchlosti záznamu , nastavenia filtrov , chybové hlásenia , pomocné hlásenia , zobrazenie kvality signálu pred záznamom |
Prístroj musí poskytovať interpretáciu + rozmeranie | áno |
Spustenie záznamu jedným tlačidlom | áno |
Softvér pre predvolenie akútnej ischémie srdca nezávisle od času | áno |
Spätný záznam v režime prntscreen | áno |
Meranie v milimetroch za sekundu (mm/s) | minimálne: 5,00 mm/s, 12,5 mm/s, 25 mm/s, 50,0 mm/s |
Eliminácia rušenia vlnových kriviek obmedzením frekvencií | áno |
Meranie frekvencií: | min. 20 Hz, 40 Hz, 100 Hz, 150 Hz |
Tlač na papier formátu min. skladaný A4 | áno |
Ochrana pred účinkami výboja zo srdcového defibrilátora | áno |
Vstup pacienta musí byť chránený pred defibriláciou, aby nebolo potrebné pred defibrilovaním pacienta odstraňovať EKG elektródy | áno |
Vizuálny ukazovateľ kvality signálov zvodov | áno |
Klávesnica | plná alfanumerická |
Konektor RJ11 z interného modemu k analógovej telefónnej linke alebo ekvivalent | áno |
Minimálne 1 USB konektor | áno |
LAN RJ45 sieťový konektor alebo ekvivalent | áno |
Sériový konektor pre dátovú komunikáciu s informačným systémom | áno |
Softvér pre pripojenie k PC | áno |
Slot pre SD kartu | áno |
Slot pre pamäťovú digitálnu kartu | áno |
Formát SD kariet FAT, FAT 16 systémy súborov alebo ekvivalent | áno |
Pripojenie externého video monitora, štandardný min. 15 - kolíkový VGA konektor | áno |
V prípade pripojenia čítačky - možnosť skenovania čiarového kódu pacienta | áno |
Napájanie čítačky čiarových kódov prostredníctvom USB portu | áno |
Prístroj musí umožniť nastavenie a definovanie: | dostupné a požadované informácie o pacientovi (vek, hmotnosť, výška, pohlavie), dostupné informácie o klinickej skúške, nastavenie čítačky čiarových kódov |
Požiadavky pre doplnkovú internú pamäť systému alebo archív: | import záznamov z externého zdroja, tlač adresára internej pamäte, vyhľadávanie v uložených záznamoch, editovanie údajov pacientov v zázname, vymazanie záznamov, tlač záznamov |
Požiadavky pre doplnkovú internú pamäť systému alebo archív: | prenos záznamov do externého zariadenia, export záznamov na pamäťovú digitálnu kartu alebo do archívu |
Príslušenstvo: | min. 4 ks končatinové elektródy (klipsne), min. 6 ks vákuové hrudné elektródy, pacientské káble, EKG papier, pojazdný vozík, rameno s držiakom na pacientske káble. |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení (pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje), taktiež doprava do miesta dodania tovaru. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k nefunkčnosti predmetu zákazky, z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k nefunkčnosti predmetu zákazky z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo najeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. 5 dňová skúšobná prevádzka začína dňom vyzvania dodávateľa verejným obstarávateľom na začatie skúšobnej prevádzky. |
Obstarávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Verejný obstarávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. •reakciu uchádzača/predávajúceho na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Obstarávateľom • v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako30 dní) v záručnej dobe sa uchádzač/predávajúci zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie. |
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, uchádzač/predávajúci sa zaväzuje dodaťverejnému obstarávateľovi/kupujúcemu rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany uchádzača/predávajúceho možné dodať rovnaké zariadenie, uchádzač/predávajúci je oprávnený, na základe písomného súhlasu verejného obstarávateľa/kupujúceho, dodať aj ekvivalentné zariadenie. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny uchádzača za predmet zákazky, tzn. znáša ich uchádzač/predávajúci. |
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky. |
Termín dodania je do 31.7.2021. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Obstarávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber,recykláciualebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený udeliť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Obstarávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebov prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má verejný obstarávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických/ produktových listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Československej armády 479, 049 11 Plešivec, Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika
21.07.2021 14:00 — 31.07.2021 23:59
2,00 ks
8 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2021 09:54
15.07.2021 14:00
15.07.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2021 11:05 - Vstupná ponuka | 7 865,00 | € | Cena s DPH |
15.07.2021 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 865,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: