• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 11:55

Detail zákazky Z202114965

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2021 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2021 11:55

Základné údaje

Z202114965

OF-238566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5852957

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Triediaca skriňa na poštu

Triediaca skriňa na poštu

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Triediaca skriňa na poštu
Funkcia
Kombinovaná poštová skriňa na ukladanie osobných vecí a triedenie pošty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
výška skrine mm 1600 1620
šírka skrine mm 850 860
hĺbka skrine mm 420 450
výška priehradky vnútorná mm 170 180
šírka priehradky vnútorná mm 250 260
hĺbka priehradky vnútorná mm 420 450
počet priehradiek ks 21
výška dvierok mm 250 260
šírka dvierok mm 190 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis kombinovaná poštová skriňa; 21 oddelených priehradiek, uzamykateľné dvierka s otvorom na vhadzovanie pošty, vyklápanie smerom nadol; dvierka s cylindrickým zámkom a 2 kľúčmi
Farebné prevedenie buk alebo ekvivalent
Materiál odolný laminát
Poštové skrinky požadujeme dodať v zmontovanom stave, vybavené centrálnym uzamykacím systémom s master kľúčom.
Prípadné odchýlky v rozmeroch ± 10 mm budú akceptované.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dopravy, likvidácie obalov, balenia, vyloženia a vynesenia na požadované poschodie na konkrétne pracoviská a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u Dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia,
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1. časti II. tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2. časti II. tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu 1.časti II. tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu dokumentov.
4. Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 3. časti II. tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
III. Termín a miesto realizácie dodávok:
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:30 hod.
2. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy.
3. Objednávateľ požaduje, aby tovar dodávateľ na mieste plnenia umiestnil v zmontovanom stave na stanovené miesto.
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
IV. Povinnosti dodávateľa pri plnení zmluvy:
1. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
V. Reklamácie:
1. V prípade reklamácie na dodanom tovare má dodávateľ povinnosť vymeniť na vlastné náklady vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
2. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
VI. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

16.08.2021 08:00 — 20.08.2021 14:30

2,00 ks

1 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2021 12:07

20.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2021 10:43 - Vstupná ponuka 1 320,00 € Cena s DPH
12.07.2021 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 318,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS