00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Triediaca skriňa na poštu
Triediaca skriňa na poštu
Tovar, Služba
|
1. Triediaca skriňa na poštu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kombinovaná poštová skriňa na ukladanie osobných vecí a triedenie pošty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 2 | ||
| výška skrine | mm | 1600 | 1620 | |
| šírka skrine | mm | 850 | 860 | |
| hĺbka skrine | mm | 420 | 450 | |
| výška priehradky vnútorná | mm | 170 | 180 | |
| šírka priehradky vnútorná | mm | 250 | 260 | |
| hĺbka priehradky vnútorná | mm | 420 | 450 | |
| počet priehradiek | ks | 21 | ||
| výška dvierok | mm | 250 | 260 | |
| šírka dvierok | mm | 190 | 210 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Popis | kombinovaná poštová skriňa; 21 oddelených priehradiek, uzamykateľné dvierka s otvorom na vhadzovanie pošty, vyklápanie smerom nadol; dvierka s cylindrickým zámkom a 2 kľúčmi |
| Farebné prevedenie | buk alebo ekvivalent |
| Materiál | odolný laminát |
| Poštové skrinky požadujeme dodať v zmontovanom stave, vybavené centrálnym uzamykacím systémom s master kľúčom. | |
| Prípadné odchýlky v rozmeroch ± 10 mm budú akceptované. |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dopravy, likvidácie obalov, balenia, vyloženia a vynesenia na požadované poschodie na konkrétne pracoviská a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u Dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| - rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1. časti II. tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2. časti II. tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu 1.časti II. tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu dokumentov. |
| 4. Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 3. časti II. tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávok: |
| 1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:30 hod. |
| 2. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy. |
| 3. Objednávateľ požaduje, aby tovar dodávateľ na mieste plnenia umiestnil v zmontovanom stave na stanovené miesto. |
| 5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. |
| IV. Povinnosti dodávateľa pri plnení zmluvy: |
| 1. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| 2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| V. Reklamácie: |
| 1. V prípade reklamácie na dodanom tovare má dodávateľ povinnosť vymeniť na vlastné náklady vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
| 2. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 3. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| VI. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
16.08.2021 08:00 — 20.08.2021 14:30
2,00 ks
1 320,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2021 12:07
20.07.2021 11:00
20.07.2021 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.07.2021 10:43 - Vstupná ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
| 12.07.2021 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 318,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: