• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 13:25

Detail zákazky Z202114935

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 13:25

Základné údaje

Z202114935

OF-238508

zazmluvnená

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

HW

hardvér, počítače, monitory, notebooky, tablety

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30213200-7 - Tabletový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie diskového poľa na súčasnej infraštruktúre
Funkcia
Rozšírenie diskového poľa na súčasnej infraštruktúre z dôvodu očakávaného nárastu požiadaviek pre ukladanie väčšieho množstva údajov potrebných pre modelovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rozšírenie diskového poľa na súčasnej infraštruktúre ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: 1.2TB 12G SAS 10K SFF(2.5in) Dual Port Enterprise 3yr Warranty Hard Drive
 2. Rozšírenie RAM do servera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Rozšírenie RAM do servera ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Rozšírenie RAM do servera, 4 ks,Zväčšenie operačnej pamäte serveru, ktorý bude zabezpečovať prístup k priestorovým údajom prostredníctvom
- štandardnej ukladacej služby WFS s min. technickou špecifikáciou: 32GB DDR4-2133 ECC Registered DIMM pre Server HP DL360 Gen9.
 3. PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. PC ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Procesor min. na úrovni AMD Ryzen 5 Pro 1500, Grafická karta min. na úrovni AMD Radeon RX 480/4GB, Pamäť min. 16GB
 4. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Monitor ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Typ obrazovky: VA LCD, Podsvietenie: w / LED, Uhlopriečka [palce]: 23,8, Rozlíšenie: 1 920x1 080, Rozstup bodu [mm]: 0,274, Pomer strán: 16: 9, Povrch displeja: Antireflexná filter, Jas [cd / m2]: 250
Min. požadovaná technická špecifikácia: Kontrast: 3 000: 1 statický, 5 000 000: 1 dynamický, Konektory: 1 port VGA alebo konektor/redukcia k VGA, 1 port DisplayPort 1.2 (s podporou HDCP), 1 port HDMI 1.4 (s podporou HDCP)
 5. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Notebook ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Displej 15,6", Matný, 1920x1080 FHD , Procesor min. na úrovni Intel Core i7, Pamäť 8GB, SSD 512GB, Optická mechanika DVD RW prípadne externá USB mechanika
Operačný systém: kompatibilný s firemnou infraštruktúrou Windows 10 Pro SK predinštalovaný výrobcom alebo lepší ekvivalent, aktivačné číslo Windows-u zapísané v biose
Konektivita: min.: 1xUSB-C, 2xUSB 3.1, 1x HDMI,1xVGA alebo konektor/redukcia k VGA, 1xDokovací konektor,1xSieťový konektor RJ45,1xČítačka pamäťových kariet microSD,1x Kombinovaný konektor ,pre slúchadlá a mikrofon
Konektivita: min.:  WiFi 802.11ac, Bluetooth v4.2
Požadovaná záruka: 36 mesiacov
 6. Tablet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6. Tablet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Displej 10,9", Rozlíšenie 2360×1640px, Pamäť 64GB, Rozlíšenie fotoaparátu 12Mpx, Rozlíšenie selfie fotoaparátu 7Mpx, Procesor min. na úrovni A14 Bionic alebo ekvivalent so 64-bitovou architektúrou
Min. požadované funkcie: 4G LTE, GPS, BlueTooth, Wi-Fi, gyroskop, akcelerometer, barometer, svetelný senzor
Tomuto zodpovedá: napr. Apple iPad Air alebo ekvivalent
 7. Tablet alternatívny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablet alternatívny ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Displej 11", Rozlíšenie 2388×1668px, Pamäť 128GB, Rozlíšenie fotoaparátu 12Mpx, Rozlíšenie selfie fotoaparátu 12Mpx, Procesor min. na úrovni Apple M1 chip alebo ekvivalent
Min. požadované funkcie: 5G LTE, GPS, BlueTooth, Wi-Fi,  gyroskop, akcelerometer, barometer, svetelný senzor
Tomuto zodpovedá: napr.  napr. Apple iPad Pro 2021 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu, typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom dopravy a výstavby cez MŠVVŠ SR a VA z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu OPII- OP Integrovaná infraštruktúra projektu - Údajová a vedomostná podpora pre systémy rozhodovania a strategického plánovania v oblasti adaptácie poľnohospodárskej krajiny na klimatické zmeny a minimalizáciu degradácie poľnohospodárskych pôd “ (Akronym: URANOS) s ITMS kódom: 313011W580
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov S uvedením názvu a označenia projektu
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie.
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru predávajúcim má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav pôdoznalectva a ochrany pôdy, Trenčianska 55, 821 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

22.07.2021 08:00 — 14.10.2021 15:00

38,00 ks

27 635,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2021 09:19

14.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 126
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2021 09:22 - Vstupná ponuka 27 599,00 € Cena bez DPH
09.07.2021 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 27 599,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS