• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202114934

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202114934

OF-238304

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5845296

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31442617

BIOHEM, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - krvné vaky

vaky na krv, prístroje na odber a spracovanie krvi

  • 33141613-0 - Vaky na krv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ŠZM - krvné vaky
Funkcia
Odberové vaky na odber a spracovanie celej krvi vrátane prenájmu automatických odberových váh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trojvak s hornou a dolnou výpusťou s konzervačným roztokom CPD na odber a spracovanie celej krvi, 450ml a resuspenzačným roztokom (napr. SAG M, resp. ADSOL) na prípravu krvných prípravkov: - erytrocyty resuspendované bez buffy-coat, - plazma čerstvo zmrazená; kusov 5040
Štvorvak s antileukocytárnym filtrom (filtrácia, delekotizácia po odbere celej krvi pred spracovaním) a umožňujúci spracovanie celej krvi 450ml s resuspendným roztokom (napr. SAG M, resp. ADSOL) na prípravu krvných prípravkov: - erytrocyty resuspendované deleukotizované - plazma čerstvo zmrazená deleukotizovaná kusov 7320
Štvorvak s hornou a dolnou výpusťou s konzervačným roztokom CPD na odber a spracovanie celej krvi, 450ml a resuspenzačným roztokom (napr. SAG M, resp. ADSOL) na prípravu krvných prípravkov: - erytrocyty resuspendované bez buffy-coat, - plazma čerstvo zmrazená, trombocyty na min. 5-dňové skladovanie; kusov 540
Prenájom odberových váh s možnosťou odkúpenia ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ďalšie požiadavky na krvné vaky:
Súčasťou odberového vaku musí byť ochranný kryt na použitú odberovú ihlu  (poodberová prevencia zdravotníckeho personálu pred infikovaním). požaduje sa
U odberových vakov je bezpodmienečne požadovaný systém na odber vzorky pomocou uzavretého odberového systému, ktorý pozostáva:    - z odberového portu s ochranným krytom – (zvonom) pre použitie vákuových skúmaviek, ktorý je integrálnou súčasťou malého vaku na odber krvi pre laboratórne účely a zároveň slúži na redukciu rizika kontaminácie odobratej celej krvi počas flebotómie . požaduje sa
Dĺžka hadičky k vaku s plazmou, t.j. vzdialenosť od vaku s prefiltrovanou krvou (platí pre Štvorvak s antileukocytárnym filtrom s hornou výpusťou), vaku s celou krvou (platí pre Trojvak s hornou a dolnou výpusťou a Štvorvak s hornou a dolnou výpusťou) po vak s plazmou min. 40 cm.
Úsek medzi odberovou ihlou a primárnym odberovým vakom bez zalamovacej kanyly požaduje sa
Na primárnom odberovom vaku aj ostatných satelitných vakoch umiestnené etikety so symbolmi. Popis na etikete každého vaku musí spĺňať normu STN EN ISO 3826-2 Plastové skladacie nádoby na ľudskú krv a krvné komponenty požaduje sa
Požadovaná exspiračná doba odberových vakov minimálne 12 mesiacov
Kompatibilita krvných vakov so všetkými typmi zatavovačiek požaduje sa
2. Parametre odberových váh:
Prístroje nové, nepoužívané, nerepasované požaduje sa
Rozsah váženia 0-1000g
jednoduchá obsluha, čistenie a dezinfekcia požaduje sa
antibaketriálna povrchová úprava požaduje sa
ovládanie v slovenskom alebo českom jazyku
automatické tarovanie podľa odberového programu požaduje sa
automatický prenos dát do IS transfúzneho oddelenia (min. v rozsahu: číslo odberu, číslo obsluhy, identifikácia prístroja, dátum odberu, dĺžka odberu, množstvo, chyby v priebehu odberu) alebo ekvivalentné riešenie - Bezdrôtový prenos údajov prostredníctvom frekvenčného pásma ISM vyhradeného pre medicínske, vedecké a priemyselné účely iné než komunikácie ako WLAN, Bluetooth alebo mikrovlnné s dosahom min. 20 m požaduje sa
Kontrola prietoku a aktivácia alarmu pri prekročení zadaných hodnôt požaduje sa
ukladanie chýb do protokolu o odbere požaduje sa
Ľahké vloženie hadičky, zabránenie jej vykĺznutiu po celú dobu odberu tak, aby nešlo hadičku vytrhnúť z ventilu. požaduje sa
Automatický uzáver hadičky po dosiahnutí požadovaného objemu odobraté krvi. požaduje sa
Dosiahnutie požadovaného objemu musí byť signalizované opticky a akusticky požaduje sa
Zadanie vstupných dát podľa odberového programu pomocou čítačky čiarových kódov a uloženie do protokolu o odbere. požaduje sa
Prehľadný grafický displej so znázornením priebehu odberu a stavových informácií. požaduje sa
Displej podsvietený, konfigurovateľný (jas, kontrast atď..) požaduje sa
Informačný displej pre darcu s údajom o stave odberu (napr. v percentách) s predbežným alarmom na nedostatočný prietok krvi požaduje sa
Možnosť sledovania priebehu odberu pripojených váh na centrálnom počítači. požaduje sa
Kompatibilita SW s Windows 10 a vyššími verziami požaduje sa
Kybernetická bezpečnosť požaduje sa
Pomocná tyč s ovládacím panelom pre obsluhu základných funkcií váhy v ergonomickej polohe. Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou alarmov viditeľných na diaľku. Obojstranný prenos dát do/z LIS-u požaduje sa
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. Softvér musí byť v slovenskom alebo českom jazyku požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie a zaškolenia odborného personálu na používanie a laickú údržbu odberových váh
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Odberové vaky na krv musia byť schválené v slovenskej verzii PMF (Plasma master file)
Splatnosť faktúr 60 dní
Interval opakovaných plnení - predpoklad každý mesiac 1 objednávka. To znamená že počas lehoty plnenia približne 36 objednávok na dodávku krvných vakov.
Dodávka vakov priebežne počas lehoty plnenia na základe čiastkových objednávok max. do 72 hod. od odoslania objednávky emailom/telefonicky
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania
V prípade, ak záujemca ponúkne tovar, s ktorým verejný obstarávateľ nemá skúsenosti tento bude zo strany záujemcu po vyzvaní verejným obstarávateľom odprezentovaný a odskúšaný na pracovisku.
Prenajímateľ je povinný zabezpečiť poistenie predmetu nájmu na svoje náklady.
Prenajímateľ zabezpečí na svoje náklady vstupnú validáciu prenajatého zariadenia s vystavením protokolu a následne 1x ročne počas celej doby prenájmu.
Nájomca je oprávnený kúpiť predmet nájmu po uplynutí lehoty plnenia tejto zmluvy, najneskôr však v lehote 90 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy. Doručením písomného oznámenia nájomcu o uplatnení tohto práva ohľadne predmetu nájmu vzniká kúpna zmluva; prenajímateľ má postavenie predávajúceho a nájomca postavenie kupujúceho. Zmluvné strany sa dohodli, že vlastnícke právo k predmetu nájmu prechádza na kupujúceho (nájomcu) momentom vzniku kúpnej zmluvy.
Zmluvné strany na účely kúpnej zmluvy podľa tohto článku sa dojednali na kúpnu cenu predmetu predmetu nájmu a to po uplynutí lehoty nájmu špecifikovanej v technických vlastnostiach a zároveň uplynutím lehoty plnenia špecifikovanej v zmluvných podmienkach a to vo výške 1,00 Eur vrátane DPH/ks. Nájomca (kupujúci) je povinný zaplatiť kúpnu cenu prenajímateľovi (predávajúcemu) v lehote do 30 dní odo dňa vzniku kúpnej zmluvy."
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad o pridelení ŠUKL kódu na odberové vaky (umožňuje sa poslať emailom) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad - platný EC certifikát k odberovým váham (umožňuje sa poslať emailom ) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť Technický list - splnenie technických parametrov podľa opisného formulára a že sa jedná o certifikované výrobky - špecifikácia odberových vakov a odberových váh, z ktorých bude možné preukázateľne zistiť splnenie všetkých bodov uvedených v parametroch a technických vlastnostiach tovarov (umožňuje sa poslať emailom) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien za vaky bez DPH/s DPH. (umožňuje sa poslať emailom ) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Počas lehoty plnenia zmluvy sa požaduje kompletný bezplatný servis na uvedené zariadenia ( odberové váhy) do 72.hod od nahlásenia poruchy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť osvedčenie/certifikát o odbornom vyškolení servisného technika (umožňuje sa poslať emailom) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.07.2021 00:00 — 30.07.2024 00:00

12 900,00 ks

134 814,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2021 09:04

14.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 18:13 - Vstupná ponuka 134 814,00 € Cena bez DPH
13.07.2021 18:49 - Najvýhodnejšia ponuka 134 813,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS