00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Podpora a údržba HW pre Informačný systém Elektronický súdny spis
Technická podpora, maintenance, HW
Služba
1. Podpora a údržba HW
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie podpory a údržby HW a HW komponentov na 24 mesiacov pre Elektronický súdny spis s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín |
Zabezpečenia podpory a údržby HW a HW komponentov pre potreby rezortu spravodlivosti je potrebné plniť na deviatich (9) miestach všetkých krajov SR, z toho dve sú v Bratislavskom kraji. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 | ks | 20 | ||
Položka č. 2: DELL POWERVAULT MD3620F | ks | 7 | ||
Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD1200 | ks | 8 | ||
Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD3820f | ks | 1 | ||
Položka č. 5: DELL POWER VAULT MD1220 | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 | 479JS12; HK9JS12; 8G9JS12; CD9JS12; 2K9JS12; 7F9JS12; 3J9JS12; D89JS12; 8C9JS12; 6H9JS12; DH9JS12; JF9JS12; J99JS12; JD9JS12; GG9JS12; B59JS12; 5B9JS12; 9K9JS12; 799JS12; C69JS12 |
Položka č. 2: DELL POWERVAULT MD3620F | HCPPW02; CCPVW02; GCPPW02; JCPNW02; FCPPW02; 4DPVW02; 2DPXW02; |
Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD1200 | G7KVW02; 4BPR992; 4BNP992; 4B3L992; 491L992; 499Q992; 48PP992; 492T992 |
Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD3820f | 4BMR992 |
Položka č. 5: DELL POWER VAULT MD1220 | GV04MM2; GTZ9MM2; GTZ7MM2; GTY7MM2; GTZ5MM2; GTY5MM2; GTZ3MM2, GTX5MM2 |
PREDMETOM HARDVÉROVEJ PODPORY A ÚDRŽBY JE NASLEDOVNÉ: | |
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. | |
2. Údržba a podpora HW umiestneného na deviatich (9) miestach všetkých krajov SR. Z toho dve miesta v Bratislavskom kraji a po jednom mieste v Trnavskom kraji, Nitrianskom kraji, Trenčianskom kraji, Banskobystrickom kraji, Žilinskom kraji, Prešovskom kraji, Košickom kraji. | |
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. | |
4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. | |
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. | |
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. | |
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. | |
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Za podstatné porušenie zmluvy, s následkom odstúpenia od zmluvy, sa ďalej považuje dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie certifikátu od výrobcu preukazujúceho podporu na HW. |
5. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
6. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS"), boli riadne, včas a po ... |
... celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
7. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky. |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
16.07.2021 10:00 — 23.07.2021 10:00
1,00 celok
120 322,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2021 16:55
14.07.2021 10:00
14.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2021 09:58 - Vstupná ponuka | 120 300,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: