• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 15:02
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 16:00

Detail zákazky Z202114898

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 15:02
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 16:00

Základné údaje

Z202114898

OF-238147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5851034

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

poznámkové bloky, denníky, rýchloviazače, spony, obaly atď.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záznamová kniha vyrobená z bezdrevného kvalitného písacieho papiera, 150 listová, lepená úprava, formát A4, linajkovaná, obálka vyrobená z trvdého kartónu potlačená s rôznymi farebnými motívmi ks 43
Záznamová kniha vyrobená z bezdrevného kvalitného písacieho papiera, 100 listová, lepená úprava, formát A5, linajkovaná, obálka vyrobená z trvdého kartónu potlačená s rôznymi farebnými motívmi ks 63
Kniha odchodov a príchodov 50 listová, neprepisovacia, nečíslovaná, lepená väzba, formát A4 na šírku ks 3
Etikety samolepiace (adresné) 89x36 mm bal. 250 ks bal 23
Etikety univerzálne biele - 70x37 mm (balenie 100 ks) bal 15
Etikety - samolepiaci A4 papier biely - 210x297 mm (balenie 100 ks) bal 2
Skladaný bezdrevný papier formátu A3 preložený do formátu A4, balený vo fólii, úprava linajková, v balení 250 hárkov bal 6
Poznámkový blok - kocka 90x90x50 mm, lepený ks 62
Poznámkový blok 83x83x75 mm v plastovom stojane, biely ks 65
Poznámkový blok 83x83x75 mm v plastovom stojane, mix.farieb ks 40
Samolepiaci blok 76x76 mm, 100 listov, rôzne farby ks 125
Denník dispečera 50 listov, formát A4 ks 51
Samolepiace popisovateľné lístky 20x50 mm, 4 neónové fareby, 50 listov ks 55
Zošit 564, formát A5, z bezdrevného papiera, polotuhá väzba, 60 listov, linkované 8mm ks 135
Priehľadný euroobal z polypropylénu, otvor z hora, eurodierovanie, povrch matný mierne pórovitý , formát A4, hrúbka 45 μm, v balení 100 ks bal 145
Priehľadný euroobal z polypropylénu, otvor z hora, eurodierovanie, povrch matný mierne pórovitý , formát A4, hrúbka 50 μm, v balení 100 ks bal 135
Priehľadný, číry euroobal z polypropylénu, otvor z hora, eurodierovanie, povrch lesklý, hladký, formát A4, hrúbka 48 μm, v balení 100 ks bal 65
Priehľadný, hladký - číry euroobal z polypropylénu, otvor z hora, eurodierovanie, povrch lesklý, hladký, formát A4, hrúbka 50 μm, v balení 100 ks bal 5
Polypropylénové priehľadné euroobaly v lesklej úprave. Formát A3 zložený do formátu A4. Balené v krabici. Balenie 50 ks. Formát: A3. Hrúbka: 75 mic. bal 3
Plastový obal PP "L" A4, otvor zhora a zboku bal. 100 ks bal 17
"Obaly s eurodierovaním vhodné na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný. Otvor zhora. Hrúbka 100 mic. Balenie 25 ks. bal 37
Plastový obal PP "L" A4, otvor zhora a zboku, extra silný, bal. 10 ks bal 40
Zakladač pákový A4 papierový farebný 8cm Klasický papierový poradač (šanón) s pákovým mechanizmom. Formát A4, šírka chrbta 8cm. ks 540
Zakladač pákový poloplastový (červená,žltá,zelená,modrá) A4/5 cm ks 85
Zakladač pákový poloplastový (červená,žltá,zelená,modrá) A4/7,5 cm ks 235
Štvorkrúžkový zakladač A4 (farebný) ks 6
Odkladacia mapa OM3 Lux A4 papierová, 3-chlopňová ks 10
Rýchloviazač závesný celý , bal. 50 ks bal 34
Rýchloviazač celý farebný (plastový), bal.10 ks bal 31
Rýchloviazač celý farebný závesný (plastový), bal. 10 ks bal 35
Spisové dosky A4 poťahované vzor mramor s nálepkou a šnúrkami ks 180
Spisové dosky so šnúrkami A4, ks 60
Spisový obal s gumičkou A5 ks 45
Spisový obal s gumičkou A4 - tvrdé dosky ks 25
Spisový obal s gumičkou s chlopňami A4 ks 100
Obálka C6 - biela obálka s rozmermi 114x162 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, 80g/m2 , samolepiaca, balenie 100 ks bal. 49
Obálka C5 - biela obálka s rozmermi 162x229 mm, vyrobená z bedrevného papiera 80g/m2, samolepiaca, balenie 100 ks bal 29
Obálka bezpečnostná C5 s rozmermi 165x225 mm, samolepiaca ks 20
Obálka bezpečnostná C5 s rozmermi 195x255 mm, samolepiaca ks 5
Obálka C4 - biela obálka rozmerov 229x324 mm, vyrobená z bezdrevného papiera 90g/m2, samolepiaca, s otvorom na kratšej strane, balenie 500 ks bal 6
Obálka B4 - biela obálka , 250x353 mm, vyrobená z bezdrevného papiera 90g/m2, samolepiaca s otvorom na kratšej strane, balenie 250 ks bal 8
Obálky B4,250x354mm,s Xdnom, vyrobené z hnedého sulf.papiera,so širokým 40mm x dnom,obyčajné (bal. 50 ks) bal. 22
Obálka DL, 110x220 mm, samolepiace s okienkom zprehľadnej fólie vpravo, balenie 25 ks bal. 19
Bublinková obálka 240x350 mm, so samolepciacim uzáverom (balenie 100 ks) bal 2
Obálky A4 veľké kartónové z bielej lepenky 275x355 mm ks 30
Papierová taška s rozšíreným dnom - papierová taška vo formáte B4 s X-dnom širokým 40 mm, s odtrhávacou páskou 140g, biela 250x353 mm ks 590
Plastové guľôčkové pero s klikacím mechanizmom a gumovým úchytom, šírka stopy 0,3 mm, náplň modrá ks 510
Plastové guľôčkové pero s klikacím mechanizmom a gumovým úchytom, šírka stopy 0,3 mm, náplň červená ks 20
Pero guľôčkové kovové Silver A131 ks 20
Cello Power Fine Metalizované telo, kovová pochrómovaná špička, klip a stláčací mechanizmus. Ergonomická zóna pre dokonalé držanie, šírka stopy 0,4 mm, ks 700
Cello Power - náplň do guľôčkového pera - modrá ks 700
Guľôčkové pero Cello Saphire s guľatým telom. Kovová pochrómovaná špička, klip a tlačidlo. Ergonomická zóna pre dokonalé držanie. Jemný hrot o šírke stopy 0,4mm. ks 80
Modrá náplň do guľôčkového pera Cello Sapphire ks 72
Gélový roller Pentel, v kovovm dizajne, šírka stopy 0,5 mm ks 23
Plastobé guľôčkové pero s dlhým gumeným vrúbkovaným úchytom,širka 0,7 mm ks 10
Sada jednorázových guľôčkových pier, 4 ks (červená, modrá, zelená, čierna) ks 34
Liner s ergonomickým dizajnom. Nevysychajúci atrament, jemný plastový hrot, šírka stopy 0,3 mm, bal. sada 4 ks mix farieb bal 5
Ceruzka tvrdosti 2 HB s gumou, balenie 12 ks bal 21
Mikroceruzka s ergonomicky tvarovaným gumeným úchytom, kovovým klipom a gumou na konci uzáveru, hrúbka tuhy 0,5 mm ks 24
Náhradné náplne do mikroceruzky hr. 0,5mm bal 32
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, odolný voči vode a teplote do 100 ˚C, okrúhly hrot, šírka stopy 2,5 mm, farba čierna ks 50
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze a vláknovým hrotom, vhodný na plastické materiály, sklo, šírka stopy 1 mm, farba čierna ks 55
Centropen 8552/4S - celofluorescenčný zvýrazňovač s reflexným atramentom vhodným na všetky druhy papiera vrátane faxového a samoprepisovacieho, šírka stopy 1-4,6 mm 4 -farebná sada sada 42
Centropen 2822/4S - celofluorescenčný zvýrazňovač s reflexným atramentom vhodným na všetky druhy papiera vrátane faxového a samoprepisovacieho, šírka stopy 1-3 mm, 4 -farebná sada sada 31
Zvýrazňovač žltý, fluorescenčný pigmentový atrament na všetky druhy papiera, klinový hrot šírka stopy 1-3 mm ks 95
Zvýrazňovač zelený, fluorescenčný pigmentový atrament na všetky druhy papiera, klinový hrot šírka stopy 1-3 mm ks 95
Zvýrazňovač oranžový, fluorescenčný pigmentový atrament na všetky druhy papiera, klinový hrot šírka stopy 1-3 mm ks 105
Jednorazový korekčný roller. Šírka stopy 4,2 mm x 10 m so strojčekom. ks 280
Kancelárske spony listové 26mm, balené po 100ks, kovové ks 6
Kancelárske spony listové 32mm, balené po 100 ks, kovové bal. 130
Kancelárske spony listové 50mm, balené po 100ks, kovové bal. 58
Kancelárske spony 77 mm balene po 100 ks kovové ks 18
Náplň do spínacieho strojčeka 23/10 - 1000 ks v krabičke bal 5
Náplň do spínacieho strojčeka 24/6 balené po 1000 ks cm,dvojvrstvový, návin role cca 118 m bal 318
Náplň do spínacieho strojčeka 26/6 balené po 1000 ks bal. 145
Náplň do spínacieho strojčeka 10 balené po 1000 ks bal 20
Náplň do veľkého spínacieho strojčeka 60 listový bal 12
Rozšívačka na jednoduché odstránenie spiniek z dokumentov ks 25
Otvárač na listy Softgrin 23cm ks 6
Lepiaca tyčinka Pritt 20g alebo ekvivalent ks 41
Tekuté lepidlo na papier, nanášanie pomocou stierky, 75 g ks 8
Lepiaca páska, priehľadná, 19 mm x 33m ks 51
Lepiaca páska, priehľadná, 50mm x 66m ks 66
Špagát jutový, 100 g, 100 m ks 29
Záložky Post-it Index šípky - nalepovacie 4 - farebné neónové štítky v tvare šípky, 4x12x45 a rozmery 4x12x42mm ks 15
Farebné záložky - nalepovacie 12x45 mm v mixe 5 farieb ks 30
"Post-it Dream samolepiace bločky38x51 mm, mix, 12 ks x 100 listov/blok" ks 10
Dierovač kovový na 30 listov s dorazom ks 16
Veľkokapacitný dierkovač Rapid alebo ekvivalent, kovový, 60 listov ks 8
Zošívačka celokovová, kapacita zošívania do 30 listov, na spony 24-26/6 ks 16
Zošívačka veľkokapacitná, kapacita zošívania 100 listov, na spony 23-26/6 ks 6
Strúhadlo OZ, dvojité plastové zo zásobníkom ks 29
Kalkulačka stolová 12 miestna, min. rozmer 140x105x26 mm ks 21
VELKÁ STOLOVÁ KALKULAČKA :.....Nabíjanie: solárne/bateria Oddelovanie tisícov na displeji - ano Rozmery (mm) - 203 x 1158 x 31 . Display: naklonený, Váha: 220g, počet číslic na display: 12 číslic ks 1
Utierky na obrazovky - mokré utierky balené v dóze vhodné na notebooky, LCD, bez obsahu alkoholu, nehorľavé, v balení 100 útržkov ks 48
Pravítko 30 cm, plastové ks 22
Pravítko trojuholníkové 16 cm, transparentné s kolmicov ks 17
Nožnice s rukoväťou z polypropylénu, farba čierna, 21 cm ks 28
Klip blinder 19 mm, 12 ks bal 10
Klip blinder 24 mm, 10 ks bal 30
Klip binder 32 mm, 10 kusov bal 26
Klip binder 42 mm, 10 kusov bal 26
Klip Blinder 51 mm, 10 kusov bal 25
Biela guma PVC Donau 62x21x11 mm alebo ekvivalent ks 42
Pečiatka dátumová trodat 4810 (len čísla) ks 25
Pečiatková farba - čierna, 28 ml ks 14
Pečiatková farba - modrá, 28 ml ks 14
Pečiatková farba - červená, 28 ml ks 6
Farebný kancelársky papier, mix farieb 160g, 250 listov bal 5
Drôtený stojan na perá čierny, priemer 90 mm, výška 100 mm ks 17
Drôtený stojan na spony čierny, priemer 90 mm, výška 30 mm ks 15
Doska pre vodičov- pevné trojdielne dosky s rýchlosvorkou, formát A4 ks 137
Písacia podložka A4 uzatvárateľná plastová s klipom ks 35
napichovacie špendlíky- špendlíky s farebnou plastovou hlavičkou, mix farieb 200 ks v balení bal 3
Listové oddeľovače sada 9
Fólia na laminovanie A4 - bal. 100 ks bal 4
Číra fólia na hrebeňovú väzbu, formát A4, hrúbka 200 mic, balenie 100 ks bal 5
Kartonový papier čierny na hrebeňovú väzbu, formát A4, jednostranná úprava, gramáž 250g, balenie 100 ks bal 5
Plastové hrebene na krúžkovú väzbu 8 mm, farba čierna, balenie 100 ks bal 1
Plastové hrebene na krúžkovú väzbu, 10 mm, farba čierna , balenie 100 ks bal 1
Plastové hrebne na krúžkovú väzbu, 12 mm, frba čierna, balenie 100 ks bal 1
Plastové hrebene na krúžkovú väzbu, 14 mm, farba čierna, balenie 100 ks bal 1
Plastové hrebene na krúžkovú väzbu, 20 mm, farba čierna, balenie 100 ks bal 2
Archivačná krabica, 545x363x317430, s vekom a bočnými otvormi ks 50
Stolové zásuvky plastové, ukladanie na seba 254x16x350 mm, formát A4 ks 31
Tlačivo Priepustka A7, blok 100 listov bal 66
Tlačivo Dovolenka A6 blok, 100 listov bal 93
Farebné kancelárske spisové spony veľ. 25 mm, balenie 100 ks bal 1
Farebné kancelárske spony listové 32mm, balené po 100 ks, kovové bal 26
Farebné kancelárske spony listové 50mm, balené po 100ks, kovové bal 20
Podložka na stôl so záložkou "EUROPA" 40x60 cm ks 8
Rozdeľovač papierový 10x24 cm = 100 ks/balenie - viacfarebný bal 3
Pokladnička uzamykateľná Q-Conect s plast.priehradkou na mince, pevná oceľ, 155x75x120 mm, modrá ks 1
Obal pre vodičov A4 s chlopňou, s rýchlosvorkou ks 122
Stolový kalendár, Rozmery 33,6 x 12,1 cm, slovenské týždenné stĺpcové kalendárium, 64+2 strán. ks 70
Nástenný kalendár trojdielny ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
Zmluvné strany uzavretím tejto rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv (objednávok).
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nákladky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou objednávky zaslanej e-mailom na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu.  Objednávky zo strany objednávateľa bude zasielať osoba poverená objednávateľom. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
Objednávateľ taktiež požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody sa bude realizovať podľa aktuálnej potreby ( každý za svoju oblasť resp. riaditeľstvo).
Súčasťou objednávky bude ROZPIS TOVARU s nasledovnými údajmi: druh a množstvo tovaru, miesto plnenia, termíny plnenia a cenu požadovaného predmetu plnenia. Objednávka bude zaslaná formou e-mailu a potvrdená od dodávateľa obratom e-mailom. V prípade, že dodávateľ nereaguje e-mailom, ani iným spôsobom na objednávku objednávateľa považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia elektronickej objednávky dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky, t.j. za deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy.
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkovú cenu s DPH predmetu zákazky určenú s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
Dodávky predmetu zmluvy budú uskutočnené po telefonickom dohovore oprávnených osôb objednávateľa a dodávateľa pre potreby plnenia tejto zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 – 15:00 hod. v termíne do 2 pracovných dní od termínu potvrdenia objednávky dodávateľom.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu zmluvy bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu zmluvy oprávnenými osobami objednávateľa uvedenými pre potreby preberania tovaru.
Dodávateľ, na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet zmluvy kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude považovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, prípadne nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. Neodobratie množstiev uvedených ako predpokladané sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t. j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať kvalitatívne vlastnosti predmetu plnenia dohody podľa Obchodného zákonníka a ručí, že si predmet dohody tieto vlastnosti počas záručnej doby zachová.
Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
Miestom dodania sú jednotlivé sídla oblastí objednávateľa v Prešovskom samosprávnom kraji podľa potreby objednávateľa: Bardejov, Humenné,Poprad, Prešov, S.Ľubovňa, Svidník, Vranov n/Topľou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
ROZPIS TOVARU požadujeme zaslať potvrdený štatutárnym zástupcom alebo osobou/osobami oprávnenými konať za dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

14 753,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2021 08:13

19.07.2021 15:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2021 15:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2021 14:16 - Vstupná ponuka 14 753,03 € Cena s DPH
15.07.2021 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 14 736,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS