• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 14:25

Detail zákazky Z202114859

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 14:25

Základné údaje

Z202114859

OF-238390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849167

Objednávateľ

00607363

Stredná zdravotnícka škola Celestíny Šimurkovej, Veľkomoravská 14, Trenčín

Veľkomoravská 14, Trenčín, 91134, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bločky recyklované 38x51 žlté.  Ekologické a ekonomické balenie so 6 bločkami. ks 64
Záložky papierové 12,7 × 44,4 mm. Viacnásobne prelepiteľné papierové záložky Post‑it®. Ideálne na označovanie strán. Po odlepení nezanechávajú zvyšky lepidla. V balení 10 farieb po 100 lístkov. ks 64
Biela guma PVC na ceruzky 62x21x11mm ks 64
Drevené šesťhranné ceruzky v sade s tvrdosťou tuhy 2B, HB a 2H, ukončené praktickou gumou. Balené po 3 ks v sáčku ks 64
Strúhadlo s boxom ks 64
Sada zvýrazňovačov. Celofluorescenčný zvýrazňovač s reflexným atramentom vhodným na všetky druhy papiera vrátane faxového a samoprepisovacieho. Šírka stopy 1 - 4 mm. Dodávaný v sade 4 ks. ks 64
Sada popisovačov na tabule. Za sucha stierateľný svetlostály popisovač. Vhodný na biele smaltované tabule, PVC, sklo, porcelán. Okrúhly hrot hrúbky 5 mm. Šírka stopy 2,5 mm. Sada 4 ks. Farba: mix 4 farieb ks 64
Lepiaca tyčinka 20g. Tuhé tyčinkové lepidlo na rýchle a čisté lepenie papiera, kartónu a fotografií. Neobsahuje rozpúšťadlá. Nekvapká a nerozteká sa, nekrčí papier. Vyprateľné pri 40 °C. ks 64
Guľôčkové pero modré s klikacím mechanizmom. Šírka stopy 0,3 mm. ks 64
Guľôčkové pero červené s klikacím mechanizmom. Šírka stopy 0,3 mm. ks 64
Guľôčkové pero zelené s klikacím mechanizmom. Šírka stopy 0,3 mm. ks 64
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vo faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé druhy tovarov
Žiadame uviesť rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si vyhradzuje právo výmeny tovaru, ak budú pri jeho používaní zistené vady
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržiavaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Na faktúre musí byť uvedené číslo zmluvy
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkomoravská 14, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

11.08.2021 10:45

1,00 ks

1 330,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2021 10:46

16.07.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 170
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2021 10:39 - Vstupná ponuka 1 330,37 € Cena s DPH
16.07.2021 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 330,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS