• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 10:05

Detail zákazky Z202114858

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 10:05

Základné údaje

Z202114858

OF-238361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5845274

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

poukážky, darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčeková poukážka
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok – kultúrne, športové a iné podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi a iných tovarov, vzdelávanie, wellness a iné služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 60 Eur ks 25
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 56 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 55 Eur ks 6
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 54 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 53 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 52 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 51 Eur ks 3
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 50 Eur ks 4
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 49 Eur ks 2
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 48 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 44 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 40 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 36 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 34 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 30 Eur ks 5
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 17 Eur ks 1
Šeková knižka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 15 Eur ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť poukážok min. do 31.12.2022
Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR minimálne 1500 prevádzok
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov, názvu a loga dodávateľa, nominálnej hodnoty áno
Nominálne hodnoty darčekových poukážok v EUR 2, 3, 5
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Darčeková poukážka darčekové poukážky s nominálnymi hodnotami 2, 3 a 5 Eur požadujeme zabaliť do šekových knižiek podľa uvedených celkových nominálnych hodnôt.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Daňový doklad - faktúra - bude doručený objednávateľovi spolu s darčekovými poukážkami v zmysle platných predpisov.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa z čísla účtu SK13 8180 000 0070 0050 9829 na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesto plnenia, odmeny, provízie, poplatkov, dane, balenia, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených darčekových poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných darčekových poukážok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.07.2021 08:00 — 30.07.2021 13:00

1,00 celok

2 895,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2021 10:38

14.07.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2021 11:32 - Vstupná ponuka 2 895,00 € Cena s DPH
13.07.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 2 894,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS