• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 12:15

Detail zákazky Z202114848

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 12:15

Základné údaje

Z202114848

OF-237914

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5845266

Objednávateľ

17050332

Stredná odborná škola technická, Vranovská 4, Bratislava

Vranovská 4, Bratislava, 85101, SVK

Dodávateľ

47079690

GGFS s.r.o.

Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet

Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravovacích kariet a elektronických stravných lístkov
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa , pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky / lístka je vo výške 3,83Eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje  bezhotovostná platba čipom alebo pre bezkontaktnú platbu.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka Eur 3,83
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov ks 2500
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet ks 65 85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravná karta Názov a logo dodávvateľa
Elektronická stravná karta Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravná karta Číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty
Elektronická stravná karta PIN kódom
Elektronická stravovacia karta má možnosť Zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na elektronickej karte áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 dní od zadania objednávky.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cezZákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom, alebo telefonicky.
Množstvo odobratých elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Dodávateľ do 3 pracovných dní uzavretia Rámcovej dohody predloží výpočet  percenta výšky provízie . Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: obchodné meno, sídlo ( adresa ), IČO , telefónne  číslo a email objednávateľa, výšku provízie v % ( na 3 desatinné miesta ) a v € vrátane DPH ( na 5 desatinných miest ) pre nominálnu hodnotu stravovacej poukážky 3,83€, cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane provízie a vrátane objednávateľa.
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 20 prevádzok (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, jedálne, pekárne, obchody - reťazce s potravinami...) na území mesta Bratislava, ktoré akceptujú stravovaciu kartu.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 18 mesiacov.
Kredit na stravovacej karte musí byť možné vyčerpať úplne, do zostatku 0,00 eur na stravovacej karte.
Poplatok za vydanie karty - 0,00 €.
Poplatok za doručenie karty - 0,00 €.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Elektronická stravovacia karta musí byť naviazaná na bezplatnú aplikáciu dodávateľa v mobilnom telefóne držiteľa stravovacej karty.
Elektronická stravovacia karta musí byť použiteľná výhradne len na účel stravovania (nie na výber hotovosti)
Musí byť zabezpečená nadväznosť stravovacej karty na stravovacie zariadenia určené výlučne na stravovanie a kúpu potravín na území Slovenskej republiky.
Stravovacia karta musí byť použiteľná reštauračných zariadeniach, bufetoch a v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín, min. v rozsahu COOP Jednota Slovensko, TESCO, LIDL, Kaufland, BILLA, Terno, Kraj, Starý otec).
Dodanie stravovacej karty vrátane poučenia pre držiteľa stravovacej karty.
Možnosť stravovacej karty byť viazaná na identifikačný kód (PIN) s možnosťou jeho zmeny.
Doba platnosti stravovacej karty min. 12 mesiacov.
Stravovacia karta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty elektronických stravných lístkov jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli dodávateľa a mobilnej aplikácii - po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok.
Stravovacia karta musí obsahovať kontaktné údaje dodávateľa
Spravovanie stravovacej karty zamestnancom prostredníctvom bezplatne zriadeného užívateľského profilu na webstránke dodávateľa.
Spravovanie stravovacej karty zamestnávateľom prostredníctvom bezplatne zriadeného profilu - online prístupu do systému na webstránke dodávateľa.
Právo na zmenu výšky nominálnej hodnoty elektronických stravných lístkov počas platnosti rámcovej dohody v závislosti od legislatívnych zmien, ktoré sa budú dotýkať predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

9 804,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2021 09:36

14.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 514
 162
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2021 10:02 - Vstupná ponuka 9 804,00 € Cena s DPH
13.07.2021 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka 9 799,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS