17050332
Stredná odborná škola technická, Vranovská 4, Bratislava
Vranovská 4, Bratislava, 85101, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravovacích kariet a elektronických stravných lístkov |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa , pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky / lístka je vo výške 3,83Eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo pre bezkontaktnú platbu. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka | Eur | 3,83 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov | ks | 2500 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet | ks | 65 | 85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta | Názov a logo dodávvateľa |
Elektronická stravná karta | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta | Číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty |
Elektronická stravná karta | PIN kódom |
Elektronická stravovacia karta má možnosť | Zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na elektronickej karte | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 dní od zadania objednávky. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cezZákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom, alebo telefonicky. |
Množstvo odobratých elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní uzavretia Rámcovej dohody predloží výpočet percenta výšky provízie . Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: obchodné meno, sídlo ( adresa ), IČO , telefónne číslo a email objednávateľa, výšku provízie v % ( na 3 desatinné miesta ) a v € vrátane DPH ( na 5 desatinných miest ) pre nominálnu hodnotu stravovacej poukážky 3,83€, cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane provízie a vrátane objednávateľa. |
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 20 prevádzok (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, jedálne, pekárne, obchody - reťazce s potravinami...) na území mesta Bratislava, ktoré akceptujú stravovaciu kartu. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 18 mesiacov. |
Kredit na stravovacej karte musí byť možné vyčerpať úplne, do zostatku 0,00 eur na stravovacej karte. |
Poplatok za vydanie karty - 0,00 €. |
Poplatok za doručenie karty - 0,00 €. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Elektronická stravovacia karta musí byť naviazaná na bezplatnú aplikáciu dodávateľa v mobilnom telefóne držiteľa stravovacej karty. |
Elektronická stravovacia karta musí byť použiteľná výhradne len na účel stravovania (nie na výber hotovosti) |
Musí byť zabezpečená nadväznosť stravovacej karty na stravovacie zariadenia určené výlučne na stravovanie a kúpu potravín na území Slovenskej republiky. |
Stravovacia karta musí byť použiteľná reštauračných zariadeniach, bufetoch a v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín, min. v rozsahu COOP Jednota Slovensko, TESCO, LIDL, Kaufland, BILLA, Terno, Kraj, Starý otec). |
Dodanie stravovacej karty vrátane poučenia pre držiteľa stravovacej karty. |
Možnosť stravovacej karty byť viazaná na identifikačný kód (PIN) s možnosťou jeho zmeny. |
Doba platnosti stravovacej karty min. 12 mesiacov. |
Stravovacia karta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty elektronických stravných lístkov jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli dodávateľa a mobilnej aplikácii - po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok. |
Stravovacia karta musí obsahovať kontaktné údaje dodávateľa |
Spravovanie stravovacej karty zamestnancom prostredníctvom bezplatne zriadeného užívateľského profilu na webstránke dodávateľa. |
Spravovanie stravovacej karty zamestnávateľom prostredníctvom bezplatne zriadeného profilu - online prístupu do systému na webstránke dodávateľa. |
Právo na zmenu výšky nominálnej hodnoty elektronických stravných lístkov počas platnosti rámcovej dohody v závislosti od legislatívnych zmien, ktoré sa budú dotýkať predmetu zákazky. |
Vranovská 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
9 804,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2021 09:36
14.07.2021 10:00
14.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2021 10:02 - Vstupná ponuka | 9 804,00 | € | Cena s DPH |
13.07.2021 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 799,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: