• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 10:15

Detail zákazky Z202114837

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 10:15

Základné údaje

Z202114837

OF-238456

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5843632

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

30611172

Ing. Ján Čech - JANOLI - výroba odevov

Uzovce 54, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy

zdravotnícke odevy, blúza, nohavice, plášť

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné odevy - zdravotnícke
Funkcia
Ochrana zdravotníckych pracovníkov pri výkone zamestnania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza dámska s krátkym rukávom, príjemný materiál s prídavkom elastanu pre väčšiu stálosť tvaru, priliehavý strih s bočnými švami zvýrazňujúci dámsku siluetu, klasický výstrih do tvaru V ( pri bielej blúze s farebným lemom, pri farebnej blúze s bielym lemom) s lemom z rovnakého materiálu, spevnený ramenný šev,tri praktické vrecká: náprsné vrecko na hrudi, dve pohodlné, zapustené vrecká v spodnej časti, spevnené prešívaním,materiál bavlna min. 90%. Po oboch stranách blúzy sa nachádzajú rázporky. Pranie na 95 stupňov. Veľkosti od 34-68. ks 504
Nohavice dámske:farba biela, nohavice sú voľného strihu, pohodlné, pevný pás, v zadnej časti na gumu, so zapínaním na boku,  2 klinové predné vrecká, materiál: 100% bavlna, priedušný ľahký materiál. Pranie na 95 stupňov. Veľkosť 36-68 ks 510
Blúza pánska s krátkym rukávom, príjemný materiál s prídavkom elastanu, pre väčšiu stálosť,klasický výstrih v tvare V (pri farebnej blúze s bielym lemom) s lemom z rovnakého materiálu, spevnený ramenný šev,  tri praktické vrecká: náprsné vrecko na hrudi, dve pohodlné, zapustené vrecká v spodnej časti, spevnené prešívaním, materiál bavlna min.90%. Po oboch stranách blúzy sa nachádzajú rázporky.  Pranie na 95 stupňov. Veľkosti od 38-68 ks 84
Nohavice pánske:farba biela, nohavice sú voľného strihu, pevný pás, v zadnej časti na gumu, so zapínaním vpredu,  2 klinové predné vrecká, materiál: 100% bavlna, priedušný ľahký materiál. Pranie na 95 stupňov. Veľkosť 40-68 ks 110
Operačná  blúza farebná, z ľahkého zmesového materiálu, obojstranný tzv. univerzálny strih ( identická lícová aj rubová strana), vrecko na každej  strane, veľkosť viditeľne odlíšená farbou zadného lemu priekrčníka. Veľkosť S-3XL ks 40
Operačné nohavice farebné z ľahkého zmesového materiálu, nohavice sú bez rázporku, obojstranný tzv. univerzálny strih (identická lícová aj  rubová strana), zaväzovanie pevnou polyesterovou tkaničkou v páse s uťahovaním do kríža, veľkosť odlíšená farbou šnúrky. Veľkosť S-3XL. ks 40
Prádlo do riediarne - súprava; blúza-farebná z ľahkého zmesového materiálu, univerzálny strih, veľkosť viditeľne odlíšená farbou zadného lemu priekrčníka. Veľkosť S-3XL. Nohavice - farebné z ľahkého zmesového materiálu, nohavice sú bez rázporku, univerzálny strih, zaväzovanie pevnou polyesterovou šnúrkou v páse s uťahovaním do kríža, veľkosť odlíšená farbou šnúrky. Veľkosť S-3XL. ks 5
Plášť lekársky farba: biela, chirurgický - viazanie vzadu a Plášť lekársky, farba: biela, zapínanie na gombíky vpredu, materiál bavlna min. 90%, veľkosť M-XXL. ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi osobné a ochranné pracovné prostriedky  (ďalej len „tovar") a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia.
Dodávanie predmetu Zmluvy počas trvania Zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v podrobnom aktualizovanom rozpočte. V kúpnych cenách uvedených v podrobnom aktualizovanom rozpočte je zahrnutá DPH, prípadne clo, náklady na dopravu a iné, ak nie je v tejto zmluve dohodnuté inak.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ mal priznané postavenie chránenej dielne, potvrdenie predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi na posúdenie materiálu a veľkosti min. 2 vzorky rôznych veľkostí každého druhu pracovného oblečenia do 7 pracovných  dní od uzavretia zmluvy.
Po schválení vzorky objednávateľom, dodávateľovi predloží presný rozpis veľkostí a farebného prevedenia.
V prípade, že uvedené vzorky nebudú vyhovujúce, bude to dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad.
Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru doručiť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí Cenu za MJ v € bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v € s DPH príslušnej položky, a to fyzicky spolu s tovarom a zároveň elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári v deň dodania tovaru.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do štyridsať (40) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 0,05 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod.
Dodací termín dodania tovaru začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak Dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1 297,00 ks

14 999,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

08.07.2021 08:23

13.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 23
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 08:14 - Vstupná ponuka 14 999,00 € Cena bez DPH
13.07.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 14 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS