• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 11:55

Detail zákazky Z202114785

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 11:55

Základné údaje

Z202114785

OF-238198

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5841871

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ČMS: 3101456861
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber zemného plynu kWh 383 732
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
ČMS 3101456861
POD SKSPPDIS000430022239
OM 4101456642
Tarifa M 8
Predpokladaný ročný rozsah spotreby OM Na úrovni roku 2020, s toleranciou možného prekročenia, alebo neodobrania ±15 %
Skutočná spotreba plynu v roku 2020 383 732 kWh
Referenčná spotreba 414 349 kWh
Historická spotreba R-1: 376 680 kWh, R-2: 366 299 kWh, R-3: 519 003 kWh
 2. ČMS: 3100034715
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber zemného plynu kWh 63 575
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
ČMS 3100034715
POD SKSPPDIS000410404594
OM 4100017346
Tarifa M 4
Predpokladaný ročný rozsah spotreby OM Na úrovni roku 2020, s toleranciou možného prekročenia, alebo neodobrania ±15 %
Skutočná spotreba plynu v roku 2020 63 575 kWh
Referenčná spotreba 57 832 kWh
Historická spotreba R-1: 61 515 kWh, R-2: 54 507 kWh, R-3: 69 606 kWh
 3. ČMS: 3100012359
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber zemného plynu kWh 76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
ČMS 3100012359
POD SKSPPDIS000510506036
OM 4100032076
Tarifa M 1
Predpokladaný ročný rozsah spotreby OM Na úrovni roku 2020, s toleranciou možného prekročenia, alebo neodobrania ±15 %
Skutočná spotreba plynu v roku 2020 76 kWh
Referenčná spotreba 503 kWh
Historická spotreba R-1: 86 kWh, R-2: 162 kWh, R-3: 365 kWh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia distribúcie a distribučných služieb. Dodávka zemného plynu musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, Vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa Vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.)
Dodávka zemného plynu, ktorá zahŕňa dodávku dohodnutého množstva zemného plynu do odberného miesta za dohodnutých zmluvných podmienok v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy.
Dodaný zemný plyn je taký, ktorý prešiel meradlami v OM v nameranom množstve.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre obstarávateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s kontinuálnou dodávkou zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy.
Dodávateľ, pri zmene pôvodného dodávateľa, zabezpečí zmenu dodávateľa na odberné miesta tak, aby prechod bol plynulý, neprerušený ku dňu 01.09.2021.
Deň začiatku dodávky: 01.09.2021 o 00:00 hod. Deň skončenia dodávky: 31.08.2022 o 24:00 hod. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od 01.09.2021 do 31.08.2022.
Kvalita plnenia sa riadi príslušnými predpismi.
Obstarávateľ požaduje cenu uviesť v nasledovnom zložení: Cena bez DPH/ 1kWh dodávaného zemného plynu. Cena s DPH/ 1kWh dodávaného zemného plynu.
Celková cena za predpokladaný ročný rozsah spotreby plynu zahŕňa všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo plynu pre OM za fakturované obdobie 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb, za služby obchodníka, spotrebnú daň.
Obstarávateľ  požaduje uviesť celkové sumárne ceny za predpokladané 12 mesačné dodávky zemného plynu pre jednotlivé odberné miesta 1. - 3. Ceny požadujeme uviesť bez DPH a s DPH.
Cena bude fakturovaná v mene EUR podľa skutočne nameranej spotreby na meradlách OM.
Dodávateľ si nebude uplatňovať sankcie voči Obstarávateľovi v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného zmluvného množstva v rozsahu rezervovaných kapacít (predpokladaný ročného rozsahu spotreby OM) v tolerancii ±20 %.
Dodávateľ je oprávnený vystavovať mesačné zálohové faktúry.
Dodávateľ je povinný vystaviť minimálne dve vyúčtovacie faktúry pre všetky odberné miesta a to ku koncu kalendárneho roku, k 31.12.2021 a ku koncu platnosti zmluvy k 31.8.2022 .
Splatnosť faktúr bude 30 dní od doručenia obstarávateľovi. Pokiaľ Dodávateľ bude vystavovať ďalšie vyúčtovacie faktúry, tak fakturačným obdobím je jeden mesiac.
Vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu a pod.
Obstarávateľ sa zaväzuje dodaný zemný plyn odoberať a zaplatiť za dodávku zemného plynu a za všetky služby s tým súvisiace.
Jednotkovú cenotvorbu požaduje obstarávateľ vystaviť pre každé odberné miesto individuálne.
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Obstarávateľ požaduje aby dodávateľ do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložil originál, alebo úradne overenú kópiu:
a) povolenie ÚRSO na podnikanie v energetike – dodávka zemného plynu, ktoré oprávňuje dodávateľa podnikať v oblasti dodávky zemného plynu v znení príslušných predpisov,
b) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s PDS o distribúcií a prístupe do distribučnej sústavy počas plnenia zmluvy,
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými obstarávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom obstarávateľ:
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom,
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s ustanoveniami OPETu z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Obstarávateľ požaduje uviesť meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby dodávateľa, ktorá bude zabezpečovať súčinnosť s obstarávateľom počas trvania zmluvy.
Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od časti zmluvy v prípade zmeny vlastníckych práv k nehnuteľnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankcii.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ak:
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,
b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku,
d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
e) druhá zmluvná strana poruší podmienky zmluvy.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky,
- požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej s požiadaviek uvedených v tomto objednávkovom formuláre (v tejto zmluve),
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky obstarávateľom požadované technické vlastnosti,
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ si nebude uplatňovať sankcie voči Obstarávateľovi v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného zmluvného množstva v rozsahu rezervovaných kapacít (predpokladaný ročného rozsahu spotreby OM) v tolerancii ±20 %.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ má právo uplatniť si zvýšenie ceny v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného zmluvného množstva v rozsahu rezervovaných kapacít (predpokladaný ročného rozsahu spotreby OM) v tolerancii ±20 %.

Navrhujeme zmenu znenia, nakoľko riziko spojené s prečerpaním, resp. nedočerpaním má vplyv na ponúknutú cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

24 325,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.07.2021 12:07

12.07.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 104
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 08:29 - Vstupná ponuka 24 325,63 € Cena bez DPH
12.07.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 24 322,36 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS