30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID
Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID
Služba
|
1. Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID | osoba | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: | vyhlášky č. 8/1985 Zb. o Dohovore o medzinárodnej železničnej preprave (COTIF) - pristúpenie k dohode RID (preprava nebezpečného tovaru po železnici) |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: | zákona č. 513/2009 Z.z. o dráhach (§16) |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: | zákona č. 254/2010 Z. z. o prepravovateľných tlakových zariadeniach (implementovaná smernica 2010/35/EU) |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: | nariadenia vlády SR č. 392/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov |
| vyhláška č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia | Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: |
| Kurz v preprave nebezpečných vecí po železnici RID podľa: | zákona č. 514/2009 Z.z. o doprave na dráhach (§23) |
| Názov |
| Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Miesto konania kurzu Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Trnavský kraj |
| Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, kolkové známky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
| Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom. |
| Do faktúry nezahŕňať správne poplatky podľa osobitných predpisov (kolky zo školení) |
| Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky. |
| Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
| Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
| Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
18.10.2021 10:14 — 19.11.2021 10:14
3,00 osoba
1 440,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2021 10:15
12.07.2021 08:00
12.07.2021 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.07.2021 13:05 - Vstupná ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
| 07.07.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: