• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 13:50

Detail zákazky Z202114704

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 13:50

Základné údaje

Z202114704

OF-235661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5841839

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31571441

CLEANING spol. s r.o.

Trieda SNP 75, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna práčka Primus FX180 resp. ekvivalent, a profesionálna sušička Primus T16 E resp. ekvivalent

pranie bielizne, sušenie bielizne

  • 42716120-5 - Práčky
  • 42716200-0 - Sušičky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálna práčka na pranie bielizne Primus FX180 resp. ekvivalent
Funkcia
Profesionálna práčka na pranie bielizne v počte 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita náplne (suchej bielizne) kg 18 25
Objem bubna l 180 200
Otáčky prania ot./min 40
Otáčky odstredenia ot./min 950
Príkon elektrického ohrevu kW 12
Pripojenie vody col ¾“
Rozmery VxŠxH mm 1450x970x                      x970
Hmotnosť práčky kg 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bubon nerezová oceľ - vonkajší, vnútorný a ostatné diely, ktoré prichádzajú do styku s vodou áno
Programy prania - voliteľné, vrátane krátkeho programu prania, dezinfekčné pranie áno
Konštrukcia práčky - odpružená, voľne stojaca áno
 2. Profesionálna sušička bielizne Primus T16 E resp. ekvivalent
Funkcia
Profesionálna sušička bielizne v počte 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita náplne kg 16 20
Objem bubna l 340 360
Výkon motora ventilátora kW 0,55
Príkon elektrického ohrevu kW 24
Rozmery VxŠxH mm 1800x880x                     x1350
Hmotnosť sušičky kg 300
Priemerná rýchlosť sušenia l/min 0,220
Prietok vzduchu m3/hod 600
Elektrické pripojenie V/Hz 3x380-415V/50 Hz
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ohrev vzduchu - elektrický áno
Bubon - nerezová oceľ áno
Programy sušenia - voliteľné, vrátane krátkeho programu sušenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je Profesionálna práčka na pranie bielizne v počte 1 ks a Profesionálna sušička bielizne v počte 1ks  na Referát upratovania (XIX. p. suterén), ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“).
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky,
d) a predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu
e) a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku.
3.1 Dodávateľ po dodaní zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
3.2 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa zaškolenia.
3.3 Zariadenie musí byť dodávateľom dodané nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach.
3.4 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Referát upratovania.
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je do 45 dní odo dňa platnosti zmluvy.
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní zariadenia (bod 3.4).
6.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
7.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1.
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
8.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Referát upratovania.
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka, alebo Vyhlásenie o zhode.
c) Technická dokumentácia so všetkými technickými údajmi potrebnými k vykonaniu stavebnej a technickej pripravenosti na strane objednávateľa pred inštaláciou prístroja, pokiaľ tieto kompletné technické údaje neobsahuje prospektový materiál.
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 3.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 3.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Referát upratovania v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na zariadenie je 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom (t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Objem bubna l 340 360
Navrhnutá hodnota Objem bubna l 330 360

Pri axiálno-radiálnom prúdení vzduchu sa zvyšuje účinnosť sušenia a znižujú sa náklady na prevádzku. Toto dokáže ekvivalent s menším objemom bubna o 10 L

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Výkon motora ventilátora kW 0,55
Navrhnutá hodnota Výkon motora ventilatora kW 0,25

Účinnosť vysoká v ekvivalente, a k tomu úspora el. spotreby podstatná.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Príkon elektrického ohrevu kW 24
Navrhnutá hodnota Príkon elektrického ohrevu kW 18

Ekvivalent pri svojom prúdení vzduchu nepotrebuje tak vysoký príkon nakoľko má vyžšiu účinnosť oproti požadovanej sušičke.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je do 45 dní odo dňa platnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota 5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je do 7 dní odo dňa platnosti zmluvy.

Dodávateľ priebežne doplňa stav vo svojom skalde

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

15.07.2021 08:00 — 28.08.2021 15:00

2,00 ks

11 233,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.07.2021 14:21

12.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 09:09 - Vstupná ponuka 11 233,33 € Cena bez DPH
12.07.2021 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 8 895,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS